Pushing pathetic weights

Home Forums Dagböcker Pushing pathetic weights

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 356 total)
  • Author
    Oggelit0 wrote:
    Dina armar är grymma vad ligger kroppsvikten på ?

efter passet idag vägde jag 98.7kg kände mig tung och vågen konfirmerade det.

Andreas Terzis wrote:
    efter passet idag vägde jag 98.7kg kände mig tung och vågen konfirmerade det.

Tungt :emo-thumb

Oggelit0 wrote:
    Tungt :emo-thumb

laddat på med carbs idag antagligen är det det som väger men man kan ju försöka inbilda sig det är kött man lagt på sig haha..men väger man under tresiffrigt offseason är det illa :p

Andreas Terzis wrote:
    laddat på med carbs idag antagligen är det det som väger men man kan ju försöka inbilda sig det är kött man lagt på sig haha..men väger man under tresiffrigt offseason är det illa :p

Hehe på dej måste det nästan bara vara kött :up: Bara käka lite till så väger du tresiffrigt :)

Oggelit0 wrote:
    Hehe på dej måste det nästan bara vara kött :up: Bara käka lite till så väger du tresiffrigt :)

hehe thanx japp ska käka lite strax igen börjar känna mig tom. Men manska ta det försiktigt så man inte lägger på sig för mycket dövikt bara jobbigt o dieta bort när det är dax för tävling senare..

Andreas Terzis wrote:
    hehe thanx japp ska käka lite strax igen börjar känna mig tom. Men manska ta det försiktigt så man inte lägger på sig för mycket dövikt bara jobbigt o dieta bort när det är dax för tävling senare..

:up: Skönt att lika på en vikt man trivs med

en liten bild från min första tävling som gick åt helvete haha men jag gillar bilden så här är den, dubbel biceps bakifrån.

nu sticker jag till gymmet för att mörda pecsen, ha de!

[youtube=]

En liten video klipp från dagens pass.

av någon anledning blev uppladdningen ryckig och ser ut att spelas fram i för snabb fart.

filmade extra settet så det fuskas en hel del..fuck it, its all love..No guts, no glory (som för övrigt låten som spelas i filmen heter..bolt thrower rocks!!)

tydligen verkar youtube applikationen inte vilja funka..börjar irritera mig 👿

här e den
    [youtube=L2tP_aa3vN4]

Lars Östling wrote:
    här e den

thanx bro :emo-thumb

Fan så grov du är

Oggelit0 wrote:
    Fan så grov du är

nåja så grov är jag ju inte, men försöker att lägga på mig mer så det kanske blir nåt framöver:p

Speechless. Vill åsså va så stark:D. Keep pumping!

Fenix wrote:
    Speechless. Vill åsså va så stark:D. Keep pumping!

till the day I drop dead!

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.