Ray goes game on at Exhale Gym

Home Forums Dagböcker Ray goes game on at Exhale Gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 140 total)
  • Author

Yeah buddy, Ytterligare en morgonpromenad avklarad. Det har varit soligt väder länge nu. Det gör promenaden ganska så angenäm.

Ska upp till Stenungsund idag igen. Det blir Rygg och biceps. Det är stabilt.

Återkommer om passet senare!

Körde rygg och biceps i Stenungsund idag. Var bra sugen på att försöka dra 300kg i marklyft men det ville sig inte idag. Gjorde en 2.a på 260 och sen var det dags för 300kg. Jag tror jag måste bli starkare i bålen. Jag drog den en bit men sen släppte jag.

Vidare tränade jag olika roddar samt latsdrag. 4 övningar för biceps.

Godnatt!

Det får firas när du drar 300, för du har inte gjort det innan antar jag?!
    Det är en magisk siffra fullproppad av respekt! Keep it up så tar vi o filmar nästa försök så den sitter på film.

Blev ingen promenad idag….nedre delen av ena vaden gör ont. Känns som träningsvärk men mer. Ska till en massör imorgon och det kommer säkert att kännas. Jag styrde upp en cykeltur på 2 timmar i eftermiddags istället.

Vi filmade lite när jag var uppe i Stenungsund i förrgår. Här kommer det: [http://www.youtube.com/watch?v=faXb9DSpYbY]

OXA wrote:
    Vi filmade lite när jag var uppe i Stenungsund i förrgår. Här kommer det: [http://www.youtube.com/watch?v=faXb9DSpYbY]

ingen tvekan om att du är stark :emo-thumb

Dagens pass blev framsida lår och mage. Brukar egentligen träna vader ihop med Framlåren men av all cardio har jag fått ganska så ont i nedre delen av ena vaden. Dock var jag hos en massör igår och idag känns det mkt bättre. Ska dit imorgon igen.

Ska bli intressant att se om jag har gått ner något i vikt denna veckan. Brukar väga mig på lördags morgon.

Nu är jag trött och benen känns möra. Blev en jävla massa set idag. Ovanligt för min del med tanke på att jag inte brukar köra så mkt set.

6 set benspark
    5 set benpress
    3 set hacksquat – riktig mesvikt men jag fick jobba på ordentligt ändå.

4 set mage.

Fi fan vilket väder det var när jag var ute och morgonpromenerade. Tack vare mina vikinggener så var det dock inget som kunde stoppa mig. Jag var ute i ca 45 minuter. Tyvärr kan jag inte berätta om någon intressant upplevelse under den tiden.

Senare idag ska jag till massören och ikväll är det tänkt att jag ska pumpa järn.

Bröst och triceps tidigare denna afton.

Snebänk, fri stång
    1. 140kg x 5+1
    2. 125kg x 7

plan hantelpress, smalt
    3. 40kgs x 17
    4. 40kgs x 9

2 set flyes

frenchpress
    1. 75kg x 5-6 +1
    2. 60kg x 8+1 djupt

pushdowns m.m. totalt 3 set här.

Ska bli intressant att väga sig imorgon bitti. Hoppas det har hänt nåt!

Jag fick äran att träffa Ali (vulture’s nest) när jag hade tränat klart. Min käre järnbroder skulle döda bröst. Jag lyckönskade honom och hans vapendragare.

Må dom växa i natt!

Trevligt att läsa din journal. Det pratas fortfarande mycket om dig på Vallen :)

REEEEDIGT stark är du mannen, imponerande marklyft och grymt fina. Keep it up. MVH cesse :)

Bro, du inspirerar mig ALLTID! Så stark, så ödmjuk, så brutal, och så jävla stor.. = kärlek:o..

Må du få höjd proteinsyntes i natt, Gentle GIANT[/b]!:worship:

// ali

Vägde mig nu i morse, tömd. Vågen är lite konstig men jag får anse att 117,1kg är min nuvarande vikt. Det innebär att jag går ner, vilket känns bra.

keep it up! kämpa på

btw. strongman 105kg klassen igår på eurosport. Starka satar det där. Prova en-arms barbell press över huvudet på 80kg. Sen va det nån nisse som knäböjde 310×15 som avslutande gren. jesus.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.