- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
20 mars, 2010 at 18:37 #430383Anonym anvandareMember
Till att börja med kan jag säga att jag åt alldeles för tätt inpå passet idag. Andfådd som en gris under hela passet och i magen pågick ett krig.
Marklyft
4*4 210kg
2*2 240kg
1*8 210kgAnsträngande, mer än vad det borde ha varit.
2 set maskinrodd
2 set latsdrag
3 set biceps – 3 olika övningar21 mars, 2010 at 10:36 #430384Anonym anvandareMemberGod morgon, alla hängivna! Är ingen kaffedrickare men sitter och smuttar på en kopp faktiskt. Ganska angenämt. Var ute i morse och gick som vanligt. Det blev en timme som jag hade tänkt. Blir att öka morgonpromenaden från 40-45 min till 60 min nu.
Verkligen skönt när man kommer hem och får varva ner samtidigt som jag äter frukost. Ingen träning idag.
Yeah buddy! Over and out
22 mars, 2010 at 20:21 #430385Anonym anvandareMemberKörde axlar och mage idag. Inga baksida lår för jag körde såpass många set marklyft för bara ett par dagar sedan. Har haft en liten känning i ena också. Inga vikter att tala om under detta passet.
Känner mig irriterad…trött på saker och ting. Bara att köra på.
23 mars, 2010 at 12:54 #430386Anonym anvandareMemberHar suttit och räknat ut mitt matintag så som det ser ut just nu.
Kcalorier
ca 3900Protein
ca 330g (räknat från proteintillskott, mjölk, mandel, fisk och kyckling)
Kolhydrater
ca 320gFett
ca 110g23 mars, 2010 at 12:55 #430387Anonym anvandareMemberOXA wrote:Har suttit och räknat ut mitt matintag så som det ser ut just nu.Kcalorier
ca 3900Protein
ca 330g (räknat från proteintillskott, mjölk, mandel, fisk och kyckling)
Kolhydrater
ca 320gFett
ca 110gStabilt!
24 mars, 2010 at 10:32 #430388Anonym anvandareMemberI can do this all day long baby, but I’m glad it’s over!
Blev en promenad i Slottskogen imorse. Såg lite kanadagäss…fantastiskt! Jag såg mkt hundskit också men det har blivit en vana på morgnarna. Har inte hoppat hage sen jag var liten men nu har man inget val.
That’s all folks!
24 mars, 2010 at 21:17 #430389Anonym anvandareMemberBröst och triceps idag
Det kändes okej…inga stordåd men rätt bra vikter ändå. Jag bad en gammal räv inom byggning titta på min fysik efter passet. Han tyckte att jag var bra, även om jag nu fortfarande är bulkig. Han tycker att jag ska fokusera på nedre delen av framsida lår och nedre lats. Det ska jag i sanning göra!
That’s all folks, that’s all for today!
26 mars, 2010 at 15:40 #430390Anonym anvandareMemberIdag är det träningsfritt, kanske imorgon också. Jag har varit och handlat under dagen. Det blev färdigstekt fryst kyckling, lax m.m. Inte så mkt att sysselsätta mig med idag. Just nu stirrar jag ut från mitt fönster och observerar att måsparet är här, igen. Varje år lägger de ägg här utanför och det är bara en tidsfråga innan de börjar hålla konsert tidigt som fan om morgnarna.
26 mars, 2010 at 20:39 #430391Anonym anvandareMemberNyligen hemkommen efter en kvällspromenad. Pallade inte att sitta hemma. Blev en dryg timmes promenad i stan. Shit, jag är sällan ute på stan på fredagkvällar och ikväll blev jag påmind om den shitload av damer som finns i denna stad!
26 mars, 2010 at 20:41 #430392Anonym anvandareMemberOXA wrote:Nyligen hemkommen efter en kvällspromenad. Pallade inte att sitta hemma. Blev en dryg timmes promenad i stan. Shit, jag är sällan ute på stan på fredagkvällar och ikväll blev jag påmind om den shitload av damer som finns i denna stad!Du, skoja inte!
27 mars, 2010 at 11:11 #430393Anonym anvandareMemberJag vägde mig imorse. Jag tar medelvärdet av de två vikter jag fick…vågen är lite knepig verkar det som. 116,3kg och 116,7kg. 116,5kg blir det slutgiltiga.
29 mars, 2010 at 21:12 #430394Anonym anvandareMemberFan vad mör jag är efter dagens benpass. Körde framsida lår och vaderna. Avslutade lårträningen med knäböj faktiskt. Jag har undvikit detta ett tag för mitt knä. Det kändes hyfsat denna gången. Inga vikter att tala om men det gör mig inget. Det var bra att jag kunde köra det över huvudtaget. djupt och smal fotställning ger ett bra tryck på framsidan. 100kg blev det idag.
Efter träningen blev det cardio i vanlig ordning. Ganska så jobbigt efter att ha tränat ben. Sen, även denna aktivitet, i vanlig ordning cyklade jag hem.
30 mars, 2010 at 20:58 #430395Anonym anvandareMemberBröst och triceps idag. Provade på smal bänkpress idag. Något jag inte kört på jättelänge. Körde på 140kg och det var tungt. Avslutade på 110kg. Det enda positiva var att jag inte fick ont i axeln. Körde frenchpress m.m. för triceps.
Att gå på morgonen har blivit en vana nu. Var ute ca en timme i morse som vanligt. Kanske dags att kalipermäta sig snart.
31 mars, 2010 at 23:25 #430396Anonym anvandareMemberRygg och biceps idag. Började med marklyft. Inte så kul att köra det själv, så jag var inte jättepeppad. lyckades göra en 2.a på 270kg i allafall. Det tar så otroligt mkt på krafterna att köra marklyft. Känner mig mör och trött nu.
Godnatt
31 mars, 2010 at 23:43 #430397Anonym anvandareMemberOXA wrote:Rygg och biceps idag. Började med marklyft. Inte så kul att köra det själv, så jag var inte jättepeppad. lyckades göra en 2.a på 270kg i allafall. Det tar så otroligt mkt på krafterna att köra marklyft. Känner mig mör och trött nu.Godnatt
Tar otroligt mycket psykiskt imo, man är inte riktigt sig själv dagen efter xD
Mvh
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.