- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 april, 2010 at 10:17 #430398Anonym anvandareMember
Vila!
Har man inget annat att sysselsätta sig med är det ohyggligt tråkigt att vila från träning. Igår blev det alltså varken cardio eller styrketräning. Det är visserligen bra för mig men det blir inte roligare för det.
I morse, rustad med nyinvesterade lurar till min ipod, gav jag mig ut. Jag har hittat en rutt som tar ganska så exakt 60 min. Måste nog hitta en till för variationens skull. Slottskogen kanske?
Senare idag ska jag på någon påsklunch hos en släkting. Jag hoppas det finns nyttiga alternativ för mig. Hoppas på rökt lax.
3 april, 2010 at 10:31 #430399Anonym anvandareMemberGodmorgon!
Brukar väga mig varje lördagsmorgon. Det genomfördes även denna morgon. Dagens vikt är 115,9kg. Jag har alltså gått ner i vikt under veckan. Detta känns gott! ner ett halvt kilo ungefär. Stabilt.
3 april, 2010 at 18:22 #430400Anonym anvandareMemberStabilt som fan mannen. Ser fram emot att se dig på 100kg. Kommer va ett rippat monster från urskogarna som lyfter tunga bautastenar.
4 april, 2010 at 11:49 #430401Anonym anvandareMemberHaha, jag tackar ditt inlägg Biotech! Det ryktas att du förnedrade 70kg:s hanteln på Exhale.
4 april, 2010 at 16:32 #430402Anonym anvandareMemberOXA wrote:Haha, jag tackar ditt inlägg Biotech! Det ryktas att du förnedrade 70kg:s hanteln på Exhale.ja, nu skall vi inte göra nåt stort av det . Men det vore kul o prova lite tyngre o se hur det går, rolig övning! Tack ändå!
Dags o ta ett pass med lite fotografering/film om du vill? Eller bara kötta som vanligt! Jag e ledig i morrn! :up:
4 april, 2010 at 16:40 #430403Anonym anvandareMemberSka du träna imorgon eller? Jag kör vid ca 18.00 dom dagar jag tränar. Bröst och triceps imorgon för mig.
6 april, 2010 at 10:23 #430404Anonym anvandareMemberNyligen hemkommen från morgonpromenaden. Igår (måndag) gjorde jag en justering av maten. Plockade bort 10g linfröolja samt 30g kolhydrater från dagens sista mål. Känns onödigt att käka så mkt ris sent på kvällen.
Igår tränades det bröst och triceps. Gick helt okej. Hade ett bra tempo genom hela passet!
Funderar på att göra en kalipermätning när jag har nått 110kg.
10 april, 2010 at 08:48 #430405Anonym anvandareMemberLördagsmorgon innebär invägning. Jag blev riktigt överraskad för jag landade på ca 114,5kg. Alltså nästan 1,5kg mindre än förra veckan! Tappade mer runt midjan än vad jag har gjort de andra veckorna. ca 2 cm. Skönt!
11 april, 2010 at 20:30 #430406Anonym anvandareMemberGrymt Rickard! Du väger snart mindre än mig :emo-thumb
12 april, 2010 at 12:31 #430407Anonym anvandareMemberHärligt väder även idag! Promenaden genomfördes i slottskogen – masthugget och sen hem. Igår tränade jag bröst och triceps. Axeln kändes bra i bänkpressen vilket känns roligt. Det verkar som att sjukgymnastiken har haft effekt!
Smal bänkpress
1. 130kg x 7Lutande hantelpress
2. 50kgs x 7
3. 50kgs x 5lutande bänkpress i smith, smalt.
4. 90kg + stång x 7-8kabelflye
5.För triceps genomförde jag 5 set, ett set per övning.
Blev lite posering efteråt. Fettet släpper lättare på rygg, bröst och axlar än på magen. Men även där har det självklart försvunnit. Jag tycker jag börjar se bättre och bättre ut. Kul att det går vägen!
Ikväll blir det rygg och biceps med en strongmanjocke!
16 april, 2010 at 21:49 #430408Anonym anvandareMemberYeah buddy! träningen och cardion har rullat på som vanligt under veckan. Bröst och triceps tränade jag tidigare idag. Körde lite posering efteråt och tycker allt att det har hänt lite grejer. Imorgon innan frukost är det vägning som gäller. Skall bli intressant!
17 april, 2010 at 10:50 #430409Anonym anvandareMemberI morse visade vågen 113,7kg. Jag hade även tappat lite runt midjan. Det går åt rätt håll!
18 april, 2010 at 13:02 #430410Anonym anvandareMemberIgår hade jag min ätardag….gillar inte det ordet, känns så nördigt haha. Genomförde rygg- och bicepspasset igår. Till min stora glädje fann jag min vän vulture’s nest på Exhale. I symbios med det bajsluktande, uppenbart defekta avloppssystemet i lokalen, poserade jag och vulture mot varandra. Kul att få jämföra sig med en juniormästare!
Idag ska jag faktiskt fiska! En bra kontrast mot all träning.
Yeah buddy, over and out!
18 april, 2010 at 18:47 #430411Anonym anvandareMemberOXA wrote:Igår hade jag min ätardag….gillar inte det ordet, känns så nördigt haha. Genomförde rygg- och bicepspasset igår. Till min stora glädje fann jag min vän vulture’s nest på Exhale. I symbios med det bajsluktande, uppenbart defekta avloppssystemet i lokalen, poserade jag och vulture mot varandra. Kul att få jämföra sig med en juniormästare!Idag ska jag faktiskt fiska! En bra kontrast mot all träning.
Yeah buddy, over and out!
Det såg riktigt fint ut igår len! Du är ett riktigt ”kraftpaket” :p
Vi får köra ett pass i veckan eller nästa:up:Må separationen mellan dina två bicepshuvuden synas när du är rippad // Ali
20 april, 2010 at 20:50 #430412Anonym anvandareMemberTrött och sliten och lite nere. Tränade framsida lår idag…gick väl okej…ena knät strular som vanligt.
Träningen är det enda jag sysslar med nu. Jag tog examen i november och då hade jag pluggat i ca 2,5 år. En ky-utbildning. Mycket trist att inte har något jobb och det påverkar mig negativt. Trött på det mesta här i livet. Nästan alla examinerade fick jobb. Jag hade mycket bra betyg, bara någon som hade bättre, och här sitter jag. Blir jävligt irriterad. Jag satsade mycket under den utbildningen. Jag söker en hel del jobb men har även sökt in till utbildningar som startar till hösten. Kanske får man börja om på ny kula, inom en annan bransch.
Aldrig har jag haft medvind utan jag har fått jobba för saker och ting. Inte blir det bättre av att jag förmodligen får genomgå en tredje knäoperation.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.