- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
21 april, 2010 at 11:28 #430413Anonym anvandareMemberOXA wrote:Trött och sliten och lite nere. Tränade framsida lår idag…gick väl okej…ena knät strular som vanligt.
Träningen är det enda jag sysslar med nu. Jag tog examen i november och då hade jag pluggat i ca 2,5 år. En ky-utbildning. Mycket trist att inte har något jobb och det påverkar mig negativt. Trött på det mesta här i livet. Nästan alla examinerade fick jobb. Jag hade mycket bra betyg, bara någon som hade bättre, och här sitter jag. Blir jävligt irriterad. Jag satsade mycket under den utbildningen. Jag söker en hel del jobb men har även sökt in till utbildningar som startar till hösten. Kanske får man börja om på ny kula, inom en annan bransch.
Aldrig har jag haft medvind utan jag har fått jobba för saker och ting. Inte blir det bättre av att jag förmodligen får genomgå en tredje knäoperation.
Alla har motgångar i livet, vissa mer än andra. Kan tänka mig att det suger att utbilda sig och sedan inte få jobb. Förr eller senare vänder det. Att kämpa och inte ge upp är det viktigaste och kommer ta dig långt i livet. I believe in you, Gentle Giant!
Det kan inte blåsa för evigt.
21 april, 2010 at 12:22 #430414Anonym anvandareMemberHåll ut och kämpa på! Fortsätt var envis och visa alla att du kan det du vill.
Vi tror på dig!22 april, 2010 at 15:38 #430415Anonym anvandareMemberJag uppskattar att ni bryr er, mina ironbröder!
Idag ska jag kanske ta lite kort efter träningen! Rygg och biceps skall tränas!
24 april, 2010 at 01:13 #430416Anonym anvandareMembervi vill ha foto-update!!
24 april, 2010 at 08:37 #430417Anonym anvandareMemberBlev inte bra på korten….trycklös som gammelfarfar.
25 april, 2010 at 19:03 #430418Anonym anvandareMemberHar haft 2 träningsfria dagar…skönt! Den som inte gillar vilodagar tränar för dåligt Igår fiskade jag men inget napp. Däremot fick polaren en öring. Gott väder var det i allafall och jag tyckte det var huvudsaken.
Idag tränades det. Axlar och baksida lår. Gick bra tycker jag. Fokuserar mycket på baksidan av axeln.
Igår morse visade vågen 112,8kg. 0,9kg ner sedan förra veckan alltså. Det är bra!
26 april, 2010 at 10:59 #430419Anonym anvandareMemberHurra! Känns som du fått upp gnistan lite igen! Kämpa på mannen, snart är du där
26 april, 2010 at 14:16 #430420Anonym anvandareMemberDet ryktas om att du och dina järnbröder förflyttade berg under senaste träningspasset och att det skall ha dokumenterats på film?
26 april, 2010 at 20:40 #430421Anonym anvandareMemberDetta stämmer mycket bra gode broder! Gårdagens pass kommer forma ”Vulture’s Nest, Avsnitt 2”. Där går vi igenom hur ett 5×5-stronglifts pass kan se ut. Vi som deltog erkänner idag att vi är helt förstörda, total urmattning.
Du kommer inte missa denna episod, återkommer när den är klar!
Kämpa på så länge!.
Ps. Vi vill att OXA gästspelar i minst ett avsnitt så vi får se på lite riktiga vikter!
27 april, 2010 at 10:40 #430422Anonym anvandareMemberDet vore en ära!
28 april, 2010 at 19:16 #430423Anonym anvandareMemberSom en finländare skulle ha sagt: Idag tränade sej rykk å bikeps.
Något upphöjda marklyft blev första övning. Ofrivilligt upphöjda….ni har säkert sett Jonas Lundbergs och Samirs marklyftande från Exhale.
Olika roddar och latsdrag genomfördes. Avslutade med 3 set biceps. Svettades rejält under cardion efter styrkepasset. Det bara rann…
ganska snart ska jag ha nått 110kg och då tänkte jag genomföra en kalipermätning! Jag har aldrig gjort detta förut. Skall bli intressant.
1 maj, 2010 at 10:17 #430424Anonym anvandareMember111,8kg i morse. ett kilo ner! Det närmar sig 110kg och därmed etapp nr 1.
1 maj, 2010 at 10:19 #430425Anonym anvandareMemberOXA wrote:Som en finländare skulle ha sagt: Idag tränade sej rykk å bikeps.Något upphöjda marklyft blev första övning. Ofrivilligt upphöjda….ni har säkert sett Jonas Lundbergs och Samirs marklyftande från Exhale.
Olika roddar och latsdrag genomfördes. Avslutade med 3 set biceps. Svettades rejält under cardion efter styrkepasset. Det bara rann…
ganska snart ska jag ha nått 110kg och då tänkte jag genomföra en kalipermätning! Jag har aldrig gjort detta förut. Skall bli intressant.
Om du inte vill ha så upphöjt så e de gummimattorna vid safetyracket inte lika tjocka..
Tror de bara ligger någon cm över golvet.1 maj, 2010 at 11:04 #430426Anonym anvandareMemberJa det är nog lite lägre där ja. Får prova nästa gång!
3 maj, 2010 at 12:32 #430427Anonym anvandareMemberlängesen du vägde så lite? på 100kg vilken fett% tror du att du hammnar på?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.