Ray goes game on at Exhale Gym

Home Forums Dagböcker Ray goes game on at Exhale Gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 140 total)
  • Author

Det är omöjligt att säga…det får bli som det blir =) När kommer filmen med dig och ali då?

Jag jobbar på det..varit väldigt upptagen. Det kommer bli massa material framöver hoppas jag på.

Fredag idag och det blev framsida lår och vader. Det kändes mkt bra! Benspark och benpress för låren. Snordjupa reps i benpressen…känns mkt bättre än att snåla på djupet. Trycklös efter passet men kollade formen ändå…aldrig bra för psyket att göra det hehe.

Jag är fortfarande stark tycker jag. Kan nog inte påstå att jag tappat nåt när det gäller det. Det är mycket positivt!

Imorgon är det vägning som vanligt!

Vikten är oförändrad! Får se vilka justeringar jag gör inför nästa vecka.

Bröst och triceps idag. Gick bra, var ganska stark! Lutande hantelpressar på 55kg och 60kgs hantlar, frenchpress på 70kg.

Träffade Vulture’s nest också. Filmade en liten snutt. Det lär nog bli mer av det. Ali tyckte det är dags att speeda på viktnedgången. Får se vad som kommer hända under veckan. ska ta bort linfröolja och hälften av mängden sötmandel jag äter. Det blir en energiminskning på drygt 200 kcalorier.

[youtube=]

:up:

Dagen började med en morgonpromenad vid kl 05.46. Har jobbat under dagen och när jag väl kommit hem med hjälp av min cykel var jag helt soaked av att tagit mig igenom alla regnoväders moder!

Senare var det dags att träna och framsida lår och vaderna stod på schemat. Tungt och jävligt i vanlig ordning!

Synnerligen djupa benpressar, tungt som helvete
    1. 275kg * 10
    2. relativt kort vila och lyckades pressa ur mig runt 7 reps till på samma vikt.

enbens benpress
    3. 105kg x 12

Frontsquat, längesedan sist….flera år.
    4.100kg x 7
    5. samma

Benspark

4 set vader

30 min jävlig cardio

Bröst och triceps idag, samt cardio som vanligt!

Försökte mig på 60kgs hantlarna i lutande press och det gick men det var tungt. Körde även andra pressmoment som bänkpress och en bänkpressliknande maskin. Ska bli intressant att få reda på vikten imorgon bitti!

DELMÅL NR 1 ÄR NÅTT!

Jag väger 110kg! Efter 11 veckors slit har jag tagit mig hit! För en vecka sedan vägde jag 112kg. Det hade inte hänt något under en vecka och jag valde att skära ner på fettet. Midjemåttet har minskat med ca 2cm också!

För övrigt är det ätardag idag, som alla lördagar.

Detta känns bra =)

Stabilt jobbat! Fettmätning nästa alltså.

Morgonvägningen idag visade 109kg! Hade tappat runt midjan ytterligare! Jag känner mig fortfarande ganska stark och det är ju positivt. Till frukost idag blir det kycklinglår, ris, grönsaker och sås! fan va gott det ska bli.

Nu är det hög tid att ordna nya bilder! skall lösas under kommande vecka.

Yeah buddy

107,6kg blev morgonvikten idag. Det går verkligen åt rätt håll. Tappat runt midjan igen. Inga bilder som jag hade lovat. Personen som skulle fota har jag inte sett på gymmet på ett tag. Det kommer!

Grymt jobbat broder!

Inte långt kvar till -100 :emo-thumb

Kan ta kort på dig i veckan när jag kommer ner.

Puss & Kram

spännande!!

Whenever a child dies, an angel of God comes down from heaven, takes the dead child in his arms, spreads out his great white wings, and flies with him over all the places which the child had loved during his life. Then he gathers a large handful of flowers, which he carries up to the Almighty, that they may bloom more brightly in heaven than they do on earth. And the Almighty presses the flowers to His heart, but He kisses the flower that pleases Him best, and it receives a voice, and is able to join the song of the chorus of bliss.

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.