Ray goes game on at Exhale Gym

Home Forums Dagböcker Ray goes game on at Exhale Gym

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 140 total)
  • Author
    OXA wrote:
    Whenever a child dies, an angel of God comes down from heaven, takes the dead child in his arms, spreads out his great white wings, and flies with him over all the places which the child had loved during his life. Then he gathers a large handful of flowers, which he carries up to the Almighty, that they may bloom more brightly in heaven than they do on earth. And the Almighty presses the flowers to His heart, but He kisses the flower that pleases Him best, and it receives a voice, and is able to join the song of the chorus of bliss.

Beklagar återigen. Var stark broder. Vi är alla vid din sida….

105,4kg i lördags (12/6)

Keep on! Grymt jobbat!!

Idag löste jag bröst och triceps. De goda nyheterna är att min armbåge har blivit bättre och därför kan jag träna frenchpress igen. 65 kg idag. Jag närmar mig mitt mål på 100kg. Jag räknar med ca 5 veckor till. Vad gäller kosten så ligger jag fortfarande på över 3000 kcalorier. Skulle tro att det rör sig om ca 3300 kcalorier.

Hej alla hängivna, det idkades benträning igår, närmare bestämt framsidan och vaderna. Började med benspark för att bli varm i knäna. Efter det gjorde jag 2 set knäböj och 2 set frontböj. Efter detta blev det 2 olika övningar med endast kroppsvikt som motstånd. Idag har jag en ganska gedigen träningsvärk. 6 set på vaderna. Vägning imorgon!

104,6kg i morse. Ska käka tacos idag. Ska bli gött!

Framsida lår och vader tidigare idag. Började med bensparken och provade att ha motståndet (alltså britsen) riktigt långt ner för att få mycket tryck på nedre delen av framsidan låret. Raka fötter också. Nöp mkt bra!

Körde 2 set knäböj, 140*8, 160*4. Körde även ett set frontstquat, 120kg*6. Avslutade med hacksquat. Den är lurig för knät känner jag.

3 set vader.

Imorgon blir det några sillar!

Nu vill vi ha bilder! =)

Det har gått två veckor sedan jag vägde mig. Då vägde jag 104,6kg. Denna morgonen visade vågen 103,2kg. Jag tycker det är en bra viktnedgång, inte för mkt och inte för lite. Jag har ätit en stabil frukost idag som har bestått av 1 liter gammaldags mjölk (4,5% fett), en baguette, fil+musli, grovt bröd, 2 ägg, en halv grillad kyckling. Ska ut i solen strax…är lika vit som filen.

Breakfast for champions! Sorry att ja inte hörde av mig i helgen, vi får ses snart!. Keep going!

Blev ett pass igår med endast framsida lår. Övningarna bestod av benspark, knäböj och hacksquat. 3 set på sparken, 3 set knäböj (140*10, 160*4, 120*10) 2 set hacksquat. Rätt mör idag men jag valde att gå en morgonpromenad på en timme. Som vanligt körde jag 30 min cardio efter passet.

Invägning idag. Landade på 102,6kg, 0,6kg ner från förra veckan. Fick komplimanger av Kari Risberg igår =) Kändes väldigt bra!

Ingen träning idag, bara äta!

Du har kämpat sjukt bra! Nu ärr det så nära!!

Avslutningsvis får vi lägga på en tan-in-a-can och köra en posering, ditt livs bästa form eventuellt? Sånt måste ju finnas på¨kort!

Idag stod vågen på 101,8kg. Idag blir det vila från träning. Jag ska åka iväg på en bilutflykt ut till landsbygden. Skall bli skönt!

Biotech wrote:
    Du har kämpat sjukt bra! Nu ärr det så nära!!

Avslutningsvis får vi lägga på en tan-in-a-can och köra en posering, ditt livs bästa form eventuellt? Sånt måste ju finnas på¨kort!

Tycker han ska fortsätta köra lite till nu när det går så bra. Måste för övrigt tillägga att jag tycker det ser RIKTIGT BRA ut Ricardo, när jag såg dig i gymmet för några dagar sen. You did good homeboy!

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 140 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.