Rebecca Gettin Serious !

Home Forums Dagböcker Rebecca Gettin Serious !

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • Author

Gårdagen träning.

Tjocklek rygg – baksidalår – rumpa

Stela mark
    rodd i maskin
    stående världens bästa jävla lårcurl
    v-drag omvänt
    liggandes lårcurl
    rodd 0 i cable
    Omvänd hacksquat för rumpa
    Special a la Samir rövövning me hantlar.

För att rena samvetet från att jag inte gåt några promenader denna dag blev det totalt 90 min på crossen.. en timma efter passet och en halvtimma före.

Idag är det dags för armar =)

J.v.K wrote:
    hur länge är kakan i ugnen? och värme? :)

ser god ut

Varmt och inte så länge.. haha.. jag vet inte. Jag vrider bara lite men säg mellan 150-200 =P.. å kollar till kakan så den inte står torr förlänge..

Good luck. Den tar max 5 min att tillverka å 10 min att ”grädda” =)

Fredagen bestod av axlar, mage och vader ! Ingen cardio denna dag och intaget låg på 1300 kcal .

Efter en inflamation i leden vid stortån och uppåt har jag inte kunnat köra vader på ett bra tag.. och när jag nu gjorde de.. vaknade jag med vader som var misär å helförstörda.. hoppas på att de e på bättringsväg imorgen.

Lördagen blev det armar på gymmet.. jag har känt att styrkan inte riktigt varit med mig senaste eller att utvecklingen av styrkan stått stilla .. men igår överträffade jag verkligen migsjälv och det kändes som om jag kommit förbi dedär hindret .

Bicpescurl zstång PB 12,25 KG på varje sida pluz zstången (7 kg tror ja ) gjorde 12, 8, 8, 6a
    triceps runt huvud zstång
    bicepscurl hantlar
    tricpes me rep i cc
    bicpes i cc
    tricpes i cc ett pulldown

45 min cardio

Idag (söndag) 60 min promenad och vila.. dessutom lite högre intag.. ett tillägg av tunnbröd, 200 g skinka , tomat och isbergsallad.

Har precis fåt en brutal massage för min rygg, axlar, underarmar och armar, samt bröst. Välbehövligt men OERHÖRTsmärtsamt !

Försov mig imorse och det blev ingen promenad.

Tanken idag är oxå att prova sänka maten lite.. så jag har plockat bort lite carbs.. Än så länge mår jag bra.. men klockan är ju bara halv ett..

Träningssugen som fasiken oxå. Efter gårdagen missär av massagen är jag grymt öm över axlar å lats.. lite underarmar.. nacke.. you name it. På onsdag är den ben och vaders tur för massage.

Idag blir det framsida ben, rumpa och mage samt cardio och kvällspromenad .
    Glädjen och energin för träningen just nu är på sin topp och allt känns extremt roligt och bra.

Kompis de går bra nu ! 😮 :up:

Igår blev det ben.. jag har inte kört ben speciellt hårt senaste.. bara lätta övningar i maskin pgr av att jag haft ont i knäna och dessutom inte orkat lägga jätte mkt energi på benträning då jag har gott om dem =O

Igår blev det ett framsidapass iaf.

Knäböj för första gången på säkert en månad tex.. och oj vad svag man känner sig .. teknik och uthållighet tappas så jävla fort.

Knäböj: 40kgx30, 60×20, 60×18
    Hacksquat ?!: utan vikt x 20 – x20 – x15
    Benspark: 38×20, 38×17 38×11

Dessa tre räckte gott för att jag skulle stapla fram med dålig balans.

Det blev oxå lite mage. . typ vanliga magövningar .. =D

60 min cardio på stairmaster

Matintag : 1300 kcal.
    i form av, ägg, kyckling m broccoli, havregryn.

Fick brutal benmassage igår.. eller så brutal var den inte.. för min massör kunde inte massera så djupt in på musklerna då jag börja skrika för minsta lilla. . de gjorde så fruktansvärt ont. glad att jag tagit tag i massagen iallafall för den är verkligen behövlig.

Idag blir det armar på gymmet.

Måndag : Ben + cardio
    Tisdag: Endast cardio
    Onsdag: Bröst, axlar,vader cardio
    Torsdag:Cardio
    Fredag: Armar,mage + cardio
    Lördag: Rygg, vader+ cardio
    Söndag framsidaben, gluttä, cardio

Börjar känna mig mer å mer nöjd me formen även om benen ser ut som skit så händer det något varje dag.

Nu blir det mycket mycket poseringsövning.. och om jag ska köra bb junior är det dags att börja koncentrera på de fria..

Roligt att läsa hur det går för dig.
    Sorry att jag inte hälsa bättre på SM, första tävling man var på, många intryck att smälta :D

Så det blir BB istället för Bodyfitness eller?

Nej de blir båda ! =) Lugnt.. va tyckte du om sm då ? ble du taggad =)?

Reb wrote:
    Nej de blir båda ! =) Lugnt.. va tyckte du om sm då ? ble du taggad =)?

Vi lär kanske träffas mer sen när vi flyttar till Götet.
    Men ändå skönt att du känner så :)
    Sen var ni klart sjukt fokuserade på ert, och bra gick det ju med så.

SM var hur roligt som helst!
    Sjukt inspirerande och som sagt, riktigt taggad när man åkte där ifrån.
    Hade mer än gärna ställt mig på scenen själv någon gång, men vågar man?
    Hur som helst krävs det liiite mer träning innan dess :)

Okej.. har inte uppdaterat på ett tag..

Passen blir av å cardion med.. kanske inga höjdarpass jämt för de börjar verkligen ta emot nu.. Men dom är iaf bra, inte wow som alltid annars .. men helt ok.

Igår sänkte jag maten.. till 1200 :O Inga kolhydrater men mer fett.. jag upplever nog att jag ändå mår bättre nu än på 1400 kcal med kolhydrater.. men men.. vi får se hur de går.

Formen.. mja. Jag e jävligt imponerad å nöjd över hur partiet över rygg bröst armar å axlar ser ut just nu. .. mindre imponerad av mina gropiga stora lår som håller massa fett.. vi får la se hur dehär slutar..

Du kör på hårt som vanligt ser jag ;)

Reb wrote:
    Igår sänkte jag maten.. till 1200 :O Inga kolhydrater men mer fett.. jag upplever nog att jag ändå mår bättre nu än på 1400 kcal med kolhydrater.. men men.. vi får se hur de går.

Känner igen det där!
    Maten fungerar bra så länge jag håller kolhydratintaget minimalt.
    Det är i sig viktigare än det totala kalori-intaget, har jag märkt :)

Quote:
    .. mindre imponerad av mina gropiga stora lår som håller massa fett.. vi får la se hur dehär slutar..

Det där fixar du =)
    Rumpa, lår och vader är ett riktigt retsamt och envist område.
    Man kan bli vansinnig när det går trögt, MEN, håller man ställningen så ger det sig.
    Frågan är inte OM utan NÄR.
    Hade en period i början när både humör och tålamod började tryta.
    Började seriöst fundera över om fläskcellerna på överkroppen flydde och sökte uppehållstillstånd på rumpa, lår och höfter istället.
    Men, det började rinna bort där också, tillslut.

Sam wrote:

Det där fixar du =)
    Rumpa, lår och vader är ett riktigt retsamt och envist område.
    Man kan bli vansinnig när det går trögt, MEN, håller man ställningen så ger det sig.
    Frågan är inte OM utan NÄR.
    Hade en period i början när både humör och tålamod började tryta.
    Började seriöst fundera över om fläskcellerna på överkroppen flydde och sökte uppehållstillstånd på rumpa, lår och höfter istället.
    Men, det började rinna bort där också, tillslut.

Hahahahahahahaaaa Jah.. jag hoppas de ! Tack för dina ord.. jag ska ha tålamod =)

Klart du fixar detta!
    Hoppas verkligen jag kan fixa så man får se ditt slit live i december.

[youtube=AClB3GTlT8]

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 46 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.