Reps.

Home Forums Dagböcker Reps.

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 513 total)
  • Author

Bra big bear! Men du böjer mer utan bälte, sicko!
    Lite sjuk musik har du också ;)

NetCurse wrote:
    Zerchern, ser ju helt sjukt ut? Är det verkligen nyttigt?

Äh, det var bara stången som höll på att glida ur famnen på mig. Fleece är inte materialet 2008 verkar det som… Fan om det var det 1991 heller..? Mycket nyttig övning för marklyft. :)

jwallin wrote:
    Tror du såna som krampus är på gymmet för att vara nyttig? :D

Jag ska börja med Pilates.

Fredrik.J wrote:
    Bra big bear! Men du böjer mer utan bälte, sicko!
    Lite sjuk musik har du också ;)

Little bear!
    Nej jag böjer samma nu. Tänker hoppa in i en bur snart och öka på bältes PB:t lite. Jag försöker impa på Lovelysmiley och eftersom jag är sämst i knäböj ska jag i varje fall se till att inte bli invalid när jag gör det. :)

KRAMPUS wrote:
    Jag försöker impa på Lovelysmiley och eftersom jag är sämst i knäböj ska jag i varje fall se till att inte bli invalid när jag gör det. :)

:)

lovelysmile wrote:
    :)

Hey babe. Blev ett PB idag igen.

Marklyft:

200kg*8 PB. Sista reppet var inte så snyggt. Film kommer. 2 reps från att avsluta journalen nu.
    240*1
    250*0
    170*9 För konditionen

5 set stående shrugs/rodd. Tungt

4set biceps progresivt ökande vikt

2 set sittande rodd. Känndes skönt att få sträck i ryggen.
    2 set latsdrag

3 set mage

10minuter cykelcardio.

Intensivt, hårt pass. Jag kommer att försöka förbättra min kondition. Får bara se till att jag inte knäcker mig själv då jag ökat mycket på sista tiden.

TOPPEN! :happy:

lovelysmile wrote:
    TOPPEN! :happy:

Jo.
    Det ser inte så jävla vackert ut det här. varken jag eller lyften. Men iaf..
    Jag slänger inte remmarna för at jag är sur. Var bara taggad. :)

[youtube=kDKsqAzKm_k]

KRAMPUS wrote:
    Jo.
    Det ser inte så jävla vackert ut det här. varken jag eller lyften. Men iaf..
    Jag slänger inte remmarna för at jag är sur. Var bara taggad. :)

[youtube=kDKsqAzKm_k]

Ett tips Krampus, tights på allmänna platser passar bara om du är ung kvinna med formerna på rätta ställena. :D
    Vore det inte bättre om du slutade rulla stången hela tiden? Eller iaf lät den vila mot benen en liten stund innan du börjar dra uppåt?

Mantus wrote:
    Ett tips Krampus, tights på allmänna platser passar bara om du är ung kvinna med formerna på rätta ställena. :D
    Vore det inte bättre om du slutade rulla stången hela tiden? Eller iaf lät den vila mot benen en liten stund innan du börjar dra uppåt?

Don´t mess with Obelix outfit. Han klappar till dig så att du flyger ut ur skorna! :D

Mantus wrote:

Fast jag är en outsider som gör som jag vill. :)
    Kanske. Det är en grej som jag har börjat med på sistone. Tänker inte på det så mkt. Huvudsaken är att vikten kommer upp.

melancoolio wrote:
    Don´t mess with Obelix outfit. Han klappar till dig så att du flyger ut ur skorna! :D

Du vill ha en Obelixfilm till förstår jag? Ska dra fram mina största brallor och se vad jag kan göra… :D

Knäböj utan bälte:

170*1
    180*1
    150*5,5,5,5,5

Många lätta set triceps pushdowns.

5 set mage

10min cykelcardio.

250 i marken är inte långt borta, fixa de nästa träning för min skull, är du snäll! :)
    Blir alltid taggad att köra mark då jag tittar i din journal.

Fredrik.J wrote:
    250 i marken är inte långt borta, fixa de nästa träning för min skull, är du snäll! :)
    Blir alltid taggad att köra mark då jag tittar i din journal.

Jag har tagit 250 i mark hörru…

KRAMPUS wrote:
    Jag har tagit 250 i mark hörru…

Nog vet jag de! , skyller på att jag är trött, kom just hem från jobbet…

Fredrik.J wrote:
    Nog vet jag de! , skyller på att jag är trött, kom just hem från jobbet…

Snyggt var det också. Tyvär lade batterierna i kameran av. Men det går att dra upp igen. Har gjort mig illa i axeln, så jag tar det lugnt med pressövningar ett tag. Fokus på böj, zercher och mark då.

KRAMPUS wrote:
    Snyggt var det också. Tyvär lade batterierna i kameran av. Men det går att dra upp igen. Har gjort mig illa i axeln, så jag tar det lugnt med pressövningar ett tag. Fokus på böj, zercher och mark då.

Okej…Hoppas den blir bättre då! Dom är juh ett helvete då dom väl börjar krångla. Du sa zerchern är bra för marken, kanske något man ska prova på, lär bli en vinglig tillställning dock :)

Viewing 15 posts - 376 through 390 (of 513 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.