- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 september, 2007 at 15:41 #748351Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:Jag hatar stället (värre än SATS), men va fan ska man göra lixom?
En bra pass till dig med.[img=http://www.resbort.com/Laos/Bilder/pass.jpg]
Jag har redan tränat och det gick rätt bra tack . Litre tufft att komma tebax efter man bvarit lite dålig men jag är nöjd med passet.
Filma så vi får se dig naken Värre än SATS hur pallar du det?
Frescati är en otroligt bra gym har varit där bara en gång och tyckte att det var riktig bra med bra vikter och maskiner.8 september, 2007 at 15:47 #748352Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jag har redan tränat och det gick rätt bra tack . Litre tufft att komma tebax efter man bvarit lite dålig men jag är nöjd med passet.
Filma så vi får se dig naken Värre än SATS hur pallar du det?
Frescati är en otroligt bra gym har varit där bara en gång och tyckte att det var riktig bra med bra vikter och maskiner.80kg i latsdragen var fan i mig stabilt! Själv brukar jag bara köra på, eller strax över kroppsvikt,
Frescati rockar. Tyvär har jag sumpat mitt kort dit.. 😥8 september, 2007 at 15:52 #748353Anonym anvandareMemberKRAMPUS wrote:80kg i latsdragen var fan i mig stabilt! Själv brukar jag bara köra på, eller strax över kroppsvikt,
Frescati rockar. Tyvär har jag sumpat mitt kort dit.. 😥Men shit får inte du en ny om du finns i data systemet? De måste kunna se att du har betalat kortet och att du får en ny om årskortet har inte gått ut.
Jag skulle bli riktig förbannad. På bodyfitness gym kan man ha gymkortet där i deras pärn just för att slippa tappa bort den :emo-thumb
Jag får ju pass vid 80 kg men tar bra mkt själv 😮
8 september, 2007 at 16:25 #748354Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Men shit får inte du en ny om du finns i data systemet? De måste kunna se att du har betalat kortet och att du får en ny om årskortet har inte gått ut.Jag skulle bli riktig förbannad. På bodyfitness gym kan man ha gymkortet där i deras pärn just för att slippa tappa bort den :emo-thumb
Jag får ju pass vid 80 kg men tar bra mkt själv 😮
Jo och de som känner igen mig brukar släppa in mig iaf.. Dock måste jag göra en polisanmälan och komma dit med en kopia. Efter det behandlas mitt ärende under minst 45år för att troligen andå avslås i slutändan och jag kommer att få stå för samtliga kostnader (+ 400 000 USD), så jag har valt att befatta mig med bedrägligt beteende och smita in ändå…
Hade dem bara hängt med så pass i det moderna samhället att dem hade införskaffat sig ett DATORISERAT MEDLEMSREGISTER(tm), istället för papperskareoteket de har som ändå ligger på något jävla kansli i tjotaheiti, så att dem ändå inte kan kolla upp att jag har betalt ett årskort, så hade jag sluppit att stämplas som kriminell för resten av mitt liv. Men nej,nej, skit i miljön och kör på med era pappersmedlemskort Stockholms Universitet… :up:
8 september, 2007 at 16:44 #748355Anonym anvandareMemberKarl Alfred wrote:Tjena!
Du borde ta dig till någon som kan det här med styrkelyft för om det är något som är dåligt så är det din lyftteknik. Du har Täby Ak de kan en del om lyftteknik jag menar om det är det du nu avser med din träning.Jag utgår ifrån att du har kollat på filmen 200*6, där är den inget vidare alls. Det var utan bälte och med tempo.
Det finns ett antal mark 1:or under mitt Youtube-namn som inte är lika lilla, även om de inte är någon kanonteknik. Tack för tipset.8 september, 2007 at 23:18 #748356Anonym anvandareMemberFör att slippa beblanda mig med Karl-Alfred eller Täby AK, drog jag teknikmark utan bälte.
200*1
220*1
180*3 i 8 set.Tänkte på att hålla ner röven och upp blicken. Drog en bit framför så att det inte blev ngt knixande med låren. Kollade en film och det såg stabilt ut. Belv inte heller jobbigt att reppa på förrän i 7:e set. Men ska jag ha fart på lyften, vilket är målet med journalen, kommer tekniken att få lida.
9 september, 2007 at 00:54 #748357Anonym anvandareMemberFina killar. Du måste vara Kjell Andersson?
Jag hade hellre velat att du kallade mig den fula ankungen, Shrek, eller kanske älskling, då diamant är tämligen jävligt svårslipat som fan..
För styrkelyftstekniker har jag Kolozzeum.com, folk från STK, Folk från MAK och folk från Lunds TK att se över den, även om jag inte tvivlar en sekund på att Kjell Andrsson och grabbarna i Täby besitter stor kompetens. Fast när du säger Dave Tate så blir man lixom lika medgörlig som när någon killar en på magen med tungan eller lägger en jättemacka med jordnötssmör framför en..
Men om jag någonsin blev så depreverad att jag skulle befatta mig med renodlad styrkelyft så blir det nog att jag speciallicerar mig på bänk.
[youtube=t8ZnZAaqvKk]
Dock har jag ganska stora problem med underarmarna och det tycks inte släppa.
10 september, 2007 at 01:14 #748358Anonym anvandareMemberKarl Alfred wrote:Tjena Fula Ankungen!
Jag tror på att bara vara i en styrkelyftarmiljö lyfter ens resultat ordentligt och att lära sig att man måste försöka renodla det man gör eller iallafall periodisera sin perioder i bygg och styrka och det håller även din guru Dave Tate med om. Visst kan man köra olika modeller av periodisering och för din del kanske en undulerande periodisering skulle tillfredsställa dina behov.Hälsar Kjell utan ribbor
Hej älskling. Du vet att inget kan tillfredställa mina behov, men självklart håller jag med – Atletklubb där man kan andas ordentligt knäcker ganska många flashiga gym, inspirationsmässigt. Dock inte varit ute på Täby AK ännu.
10 september, 2007 at 23:47 #748359Anonym anvandareMemberBänkpress:
130*1
140*1
150*1
140*2 (Borde tryckt 3).Press bakom nacke:
70*1, 80*1
60*9, 6, 5, 3, 3 Fi fan..Bröstbänk:
120*2 Underarmarna pallade ej.
100*9 fullt stop och utlås i varje.Roligt pass.
[youtube=K2X8QNBAy0Y]
11 september, 2007 at 19:26 #748360Anonym anvandareMemberBra pressat bakom nacken där din gamle gorilla!
Jag vill se mer bilder där du är iförd supermandress!
12 september, 2007 at 12:50 #748361Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Bra pressat bakom nacken där din gamle gorilla!Jag vill se mer bilder där du är iförd supermandress!
Hola Trazan-dude!
Det är en finemangövning, kommer väll upp i lite vikter snart. Första gången som jag körde den på det settet.Tights- Det vet i fan om du vill!
17 september, 2007 at 23:54 #748362Anonym anvandareMemberKörde ben lätt och ett tungt ryggset.
Partiella mark (5:e stoppet i Nordics rack): 240kg*6
remmar, inget bälteJag kan inte köra biceps ännu.. Min handled är fortfarande paj sedan jag missade på 160kg i bänk för ngt pass sedan. Pressar funkar bra, men mina biccar håller på att förtvina.
Cykelcardio halvlågt tempo 13min.
18 september, 2007 at 00:31 #748363Anonym anvandareMemberKors i taket
Kör du fortfarande på Delta? Jag är inte riktigt säker, men jag tror att du är fruktat stark.19 september, 2007 at 16:09 #748364Anonym anvandareMembersmurfpucko wrote:Kors i taket
Kör du fortfarande på Delta? Jag är inte riktigt säker, men jag tror att du är fruktat stark.Hey smurfo, long time.
Nej, ytterst sällan Delta nuförtiden. Stark är ju relativt..
Hur går det själv med kickboxningen?20 september, 2007 at 00:08 #748365Anonym anvandareMemberBänk 1*140
Speedbänk 3*100 Fick känningar i axel/bröst, la av efter några.
Strikt bänk: 100*12Pushpress bakom nacke: 80*1, Satan explosivt, men sträckte mig i ryggen.. Måste nog ha bälte här i fortsättningen..
70*3*3.. Lallade runt. Kände mig ganska missnöjd… Ville kört speedbänken ordentligt. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.