Richard goes back to basics

Home Forums Dagböcker Richard goes back to basics

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 119 total)
  • Author

körde armar igår, gick mycket bra. Lagt remmarna på hyllan och tänker göra så i de flesta övningar för att få upp underarmarna lite. Mark & chins kommr jag fortsätta köra det i :)

Vilar lör, sön. På måndag drar jag igång med mitt ”bulk tränings-schema”. Mer om det senare.

Idag blir andra ätardagen denna veckan, vikten ligger helt ok så det är lugnan.
    På måndag är det sex veckor kvar.

Detta schemat kommer jag börja köra in nu och köra under en bit av bulken iaf, kan ändras, vet man aldrig, men så här kommer det se ut just nu iaf.

Måndag: Rygg + baksida axlar + trapz ( korsrygg!! )
    Tisdag: Bröst + mage + underarmar
    Onsdag: Vila
    Torsdag: Ben
    Fredag: Armar
    Lördag: Axlar + mage
    Söndag: vila

Kommer dock fortsätta dieta, har många envisa kilon kvar.

79.4, -0.5kg denna veckan. Bra med tanke på hur man skött sig. Nu blir det dock sex veckor till, hoppas hålla mig i kragen så jag får bort de sista dumma kilona. Dock i den takten jag håller nu så kommer jag inte ens vara nära 72kg. Närmre 76 däremot. Vi får se hur vi gör helt enkelt.

Rygg, baksida axlar o traps idag. Så vi hörs senare

Kör du intervaller ?

Vanessa Frykman wrote:
    Kör du intervaller ?

nej, varför skulle jag? fett trist allt med kondition ha ha.
    Jag promenerar, cyklar ibland och kör rullbandet på gymet, räcker. Behöver inga intervaller :)

Richard B wrote:
    nej, varför skulle jag? fett trist allt med kondition ha ha.
    Jag promenerar, cyklar ibland och kör rullbandet på gymet, räcker. Behöver inga intervaller :)

Kortade cardio tid kanske :p längre förbräning .
    Kör på det går ju neråt:emo-thumb

Vanessa Frykman wrote:
    Kortade cardio tid kanske :p längre förbräning .
    Kör på det går ju neråt:emo-thumb

ligger säkert mycket i det du säger, men jag kör det som passar mig bäst för stunden

Rygg, baksida axlar o traps

ett set chins, 16st på kroppsvikten
    3set latsdrag
    3set sittande rodd
    3set stående skivstångsrodd
    3set latsdrag med v-handtag

3set baksida axlar

3set skivstångsshrugs

sedan 30min cardio.

testade sådan fettvåg i måndags, den sa 13%.
    Så blir att försöka få ner denna siffra till iaf 7-8%, sedan räcker det nog för denna diet. Börjar bli riktigt sugen på lite tung träning och äta lite mer :)
    Men några veckor till kör vi!

78.7kg, -0.7kg och fem veckor kvar som lite linje. Ser sedan nu att det kommer bli ganska svårt att få bort sex kg på hehe, men vi kämpar på och ser vart vi landar och bestämmer oss då vad vi gör, men jag tror nog jag vill hela vägen ner till 72, är inte det minsta nöjd med formen ännu.

tjena satt o läste lite olika sidor , grymt stark är du, har igentligen bara en fråga hur lång är du? (Kanske har stått någonstans men jag har missat de isf)

Mranderson wrote:
    tjena satt o läste lite olika sidor , grymt stark är du, har igentligen bara en fråga hur lång är du? (Kanske har stått någonstans men jag har missat de isf)

176cm

Richard, nu när du sliter så hårt.. vill vi se lite bilder på resultatet!

Upp med en formcheck!

ah får snart bli några nya bilder. Dock är jag rätt nere för tillfället. Vill vara stenhård nu haha. Så är man bara fet och äcklig.

Får snart lägga ut lite bilder, men väntar ett tag med helkroppsbilder. Får visa att axlar osv hårdnat till en hel del till :p

Lyssna inte på honom allihopa, det ser bättre ut än han säger. Han sitter här och klagar för att han aldrig är nöjd precis som vi alla andra.

Fem veckor kvar nu va gubben? Kick some ass! :up:

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.