Richard goes back to basics

Home Forums Dagböcker Richard goes back to basics

• This topic is empty.
Viewing 14 posts - 106 through 119 (of 119 total)
  • Author
    Marcus Syvertsen wrote:
    Lyssna inte på honom allihopa, det ser bättre ut än han säger. Han sitter här och klagar för att han aldrig är nöjd precis som vi alla andra.

Fem veckor kvar nu va gubben? Kick some ass! :up:

får se när en del vatten förhoppningsvis snart släpper, kankse gör stor skillnad.
    Japp, fyra veckor kvar på måndag. Då blir de att chocka kroppen med kanske cardio? ha ha ha! Har bara fyra veckor som riktpunkt, kommer köra tills jag är nöjd, får ta sin tid.

Blir mer och mer att köra emot MTGP, då får jag ca 5månader till att lägga på mig massa, all extra storlek behöver jag.

Richard B wrote:
    Blir mer och mer att köra emot MTGP, då får jag ca 5månader till att lägga på mig massa, all extra storlek behöver jag.

2009 eller 2010? :)

Keep it up!

faogel wrote:
    2009 eller 2010? :)

Keep it up!

isf 2010. Haft siktet på DC och LP 2009, men varför stressa det egentligen. Måste ju upp ca 10kg kvalité för att komma in i -80. Kommer ju ta sin lilla tid. Visst behöver man inte väga in på 79.9, men det vore mycket roligare än 70.1 :p

så vi får se, inget bestämt än. Juni-juli börjar bulkandet. Vore fint att lägga på sig massa under ca 1½ år sedan dieta. Tänker inte bli direkt fet under nästa bulk. Kommer ha mycket bättre koll på mat, kroppsvikt och så denna gång.

Richard B wrote:
    isf 2010. Haft siktet på DC och LP 2009, men varför stressa det egentligen. Måste ju upp ca 10kg kvalité för att komma in i -80. Kommer ju ta sin lilla tid. Visst behöver man inte väga in på 79.9, men det vore mycket roligare än 70.1 :p

så vi får se, inget bestämt än. Juni-juli börjar bulkandet. Vore fint att lägga på sig massa under ca 1½ år sedan dieta. Tänker inte bli direkt fet under nästa bulk. Kommer ha mycket bättre koll på mat, kroppsvikt och så denna gång.

Låter förnuftigt. Kör hårt! :)

Richard B wrote:
    ah får snart bli några nya bilder. Dock är jag rätt nere för tillfället. Vill vara stenhård nu haha. Så är man bara fet och äcklig.

Får snart lägga ut lite bilder, men väntar ett tag med helkroppsbilder. Får visa att axlar osv hårdnat till en hel del till :p

¤Fin form
    Japp upp med mer bilder sånt gör alltid trådar roligare speciellt om du håller på att toppa formen.

Förstog barar inte riktigt när det var tänkt att du skulle tävla ?

ha en bra dag
    Zandra

ZuperZandra wrote:
    ¤Fin form
    Japp upp med mer bilder sånt gör alltid trådar roligare speciellt om du håller på att toppa formen.

Förstog barar inte riktigt när det var tänkt att du skulle tävla ?

ha en bra dag
    Zandra

Sena Sena sejjen.
    Är alldeles för liten för det iår, 2008.
    Är närmre målet nästa år, decembercupen och Lucia Pokalen, 2009.
    Kommer nog vara lagom i shack för MTGP 2010.

Men vi får se , jag är sugen på DC och LP 2009. Har ca 1½ år på mig att bygga lite muskler, vi kör på så ser vi vart vi landar.

vikt idag, 78kg, -0.7kg. 4veckor kvar av dietande. Kommer gå bra.

Hur som helst, så har jag gått och väntat på att få sommarjobb nu några veckor, tror totalt 5veckor de sagt, ”det är klart på fredag” så nu var det tydligen klart i fredags, bara det att jag inte fått ett erbjudande. Så nu väntar jag på att få ett i andrahands sorteringen… hoppas på det, annars är det ganska kört. Ska försöka få iväg lite nya ansökningar, måste skriva ett jävla cv… bläääääää

sådär… nu känns livet lite roligare igen, dock har jag varit rätt nere över jobbsitsen samt att jag inte ser ut alls som jag vill se ut, är t,om rätt fet.
    + jag fick jobb, skrev ett cv, skickade iväg till ett företag, väntade en timme, blev uppringd, pang boom, done deal. :p

Blev lite posedown idag på gymet, rätt skoj faktiskt. Men men, ser kankse bttre ut än vad man själv tycker men jaja…

får se om jag orkar dieta en del veckor till… eller om jag slutar efter nästa.
    Finns lite olika aspekter att ta hänsyn till, bland annat jag vill få bort det sista äckliga fettet men jag vill även börja ta mig emot scenen, dvs börja lägga på mig lite.

Aha posedown när jag inte är där. Tycker du försöker dölja något för mig. Tycker vi får starta en egen Grand gym poseringstråd!!
    Gött det löse sig med jobb, tror jag behöver en ny elmätare :P

brandsoldat wrote:
    Aha posedown när jag inte är där. Tycker du försöker dölja något för mig. Tycker vi får starta en egen Grand gym poseringstråd!!
    Gött det löse sig med jobb, tror jag behöver en ny elmätare :P

Kent och Steinbach vet hur ag ser ut utan tshirt iaf hahaha, det vet inte duuuu nääänänää…. hehe.

hur som helst, jobb löser sig och det betyder att vi fortsätter med alla planer som vi satt, enda är att jag skiter i dieten efter nästa vecka. Ska bara fixa in de sista matsiffrorna sedan är schemat inför bulken klar. Dags att lägga på sig lite kött snart och summera dieten. Dock kan jag göra det nu. Massa onödigt fett bort, en hel del onödigt kvar, men det kan vara där tills nästa gång. Bättre utgångsläge nu hur som helst ju.

Misfits wrote:
    Kul att jobb och skit har löst sig i sommar…

Jag komemr till ronneby snart, vill du jag ska dwarfa dig? :D

heheh

ha d

Ah fan, vore skoj. Hör av dig med datum och det, börjar jobba på fredag, eller utbildning fre, mån,tis, sedan jobb ons-fre.

Ska fan bli skoj att jobba, är alltid skoj tills man inser vad fan man håller på med.

Helvete richard.

grov änna?

Misfits wrote:
    haha jo jag ska med börja jobba fast 9:e juni, på ABB You know :D

jaop jaop hehe vi får la ta en posedown !

hehe, jag sökte på abb men fick inget där, ska du köra skift eller så ?
    Jag är överlycklig som slapp ABB/Flex iår. Slipper skift och får jobba lite med det jag har som ”utbildning”

Gustav Henriksson: Nej, jag kommer inte bli grov, förrens om flera år :p
    Nästa vecka börjar big bulk to be the big and incredible hulk :S

imorgon kommer jag gå på bulkschemat och så. Återkommer med mer info om det hä hä. peace

Viewing 14 posts - 106 through 119 (of 119 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.