- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 september, 2007 at 09:35 #810086Anonym anvandareMember
GrymT!!!
Hoppas de går bra, o att du får vara sakdefri.. Wtf 23 sep är juh snart…!!! Lycka till nu..Hoppas de ger mersmak bara..!:emo-thumbRyger wrote:Idag bestämde jag mig för att tävla i SW på Grapplers paradise III, 23 september i Uppsala, så alla som vill heja fram mig kan ju komma o kollaDom hade ändrat lite i viktklasserna så det passade ju mig bara bättre -100 blir det för mig, vägde 98,6 igår så ska inte behöva bry mig om vikten. :up:
Dags att öka på brottnings dosen och kardion…
3 september, 2007 at 13:51 #810087Anonym anvandareMemberRestless wrote:GrymT!!!
Hoppas de går bra, o att du får vara sakdefri.. Wtf 23 sep är juh snart…!!! Lycka till nu..Hoppas de ger mersmak bara..!:emo-thumbJapp det är ju det 20 dagar kvar.. bara försöka hålla nerverna under kontroll så ska det nog gå bra..
4 september, 2007 at 19:35 #810088Anonym anvandareMemberVaknade upp efter jobbet igår med ont i halsen o snuva..avstog träningen igår trodde jag skulle va frisk idag men nej då, mår sämre idag och kommer få vila både idag och imorn känns det som.. typiskt att det skulle komma nu när jag planerat min resa ner till Jocke. Både jag och tjejen e sjuka så det blir en massa film o godis o försöka ta sig igenom det här…
4 september, 2007 at 21:23 #810089Anonym anvandareMemberRyger wrote:Vaknade upp efter jobbet igår med ont i halsen o snuva..avstog träningen igår trodde jag skulle va frisk idag men nej då, mår sämre idag och kommer få vila både idag och imorn känns det som.. typiskt att det skulle komma nu när jag planerat min resa ner till Jocke. Både jag och tjejen e sjuka så det blir en massa film o godis o försöka ta sig igenom det här…Ta det nu lugnt och krya på er.
Vi höres :up:
5 september, 2007 at 07:25 #810090Anonym anvandareMemberKul att du ska köra grapplers paradise här i Uppsala. Jag får se om jag hinner kurera min halvskadade fot, annars får jag bli funktionär. Man får önska lycka till åtminstone!
5 september, 2007 at 11:17 #810091Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Kul att du ska köra grapplers paradise här i Uppsala. Jag får se om jag hinner kurera min halvskadade fot, annars får jag bli funktionär. Man får önska lycka till åtminstone!Tack så mycket, hoppas du hinner kurera foten !
5 september, 2007 at 16:58 #810092Anonym anvandareMemberRyger wrote:Tack så mycket, hoppas du hinner kurera foten !Var, vad, när är grapplers paradise? Man kunde ju komma och kolla om det är någon slags tävling :emo-thumb
Edit: Var i Uppsala alltså
5 september, 2007 at 20:44 #810093Anonym anvandareMember[http://www.hiltifightcenter.se/grapplersparadise/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26]
Fyrishovs B-hall 23 september, start 10.00
5 september, 2007 at 20:57 #810094Anonym anvandareMemberKrya på dig! Mosa i dig Glutamin, det brukar hjälpa…
5 september, 2007 at 21:00 #810095Anonym anvandareMemberRyger wrote:Idag bestämde jag mig för att tävla i SW på Grapplers paradise III, 23 september i Uppsala, så alla som vill heja fram mig kan ju komma o kollaDom hade ändrat lite i viktklasserna så det passade ju mig bara bättre -100 blir det för mig, vägde 98,6 igår så ska inte behöva bry mig om vikten. :up:
Dags att öka på brottnings dosen och kardion…
Om inget tråkigt händer, så skall jag också köra på samma tävling:up:
5 september, 2007 at 23:06 #810096Anonym anvandareMemberDSQUARED wrote:Krya på dig! Mosa i dig Glutamin, det brukar hjälpa…Tack!
Det brukar va Zones tips..5 september, 2007 at 23:07 #810097Anonym anvandareMemberMartino wrote:Om inget tråkigt händer, så skall jag också köra på samma tävling:up:Kul !
Vilken viktklass?6 september, 2007 at 10:10 #810098Anonym anvandareMemberFan åxo, nu måste du kurera dig….!!! De här duger inte..
Sen får du ställa upp i all style,, så kanske vi möts ..:emo-thumb6 september, 2007 at 11:20 #810099Anonym anvandareMemberHär har du lite submissions du kan träna på inför tävlingen
[http://www.youtube.com/watch?v=tF2P_MJqPz0 http://www.youtube.com/watch?v=tF2P_MJqPz0%5D
6 september, 2007 at 12:42 #810100Anonym anvandareMemberRestless wrote:Fan åxo, nu måste du kurera dig….!!! De här duger inte..
Sen får du ställa upp i all style,, så kanske vi möts ..:emo-thumbFörsöke kurera mig.. snorar som fan… Nja all style e nog inget för mig..
Men lycka till om du ska ställa upp.. -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.