Ryger`s MMA

Home Forums Dagböcker Ryger`s MMA

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 375 total)
  • Author

GrymT!!!
    Hoppas de går bra, o att du får vara sakdefri.. Wtf 23 sep är juh snart…!!! Lycka till nu..Hoppas de ger mersmak bara..!:emo-thumb

Ryger wrote:
    Idag bestämde jag mig för att tävla i SW på Grapplers paradise III, 23 september i Uppsala, så alla som vill heja fram mig kan ju komma o kolla :D

Dom hade ändrat lite i viktklasserna så det passade ju mig bara bättre -100 blir det för mig, vägde 98,6 igår så ska inte behöva bry mig om vikten. :up:

Dags att öka på brottnings dosen och kardion…

Restless wrote:
    GrymT!!!
    Hoppas de går bra, o att du får vara sakdefri.. Wtf 23 sep är juh snart…!!! Lycka till nu..Hoppas de ger mersmak bara..!:emo-thumb

Japp det är ju det 20 dagar kvar.. bara försöka hålla nerverna under kontroll så ska det nog gå bra..

Vaknade upp efter jobbet igår med ont i halsen o snuva..avstog träningen igår trodde jag skulle va frisk idag men nej då, mår sämre idag och kommer få vila både idag och imorn känns det som.. typiskt att det skulle komma nu när jag planerat min resa ner till Jocke. Både jag och tjejen e sjuka så det blir en massa film o godis o försöka ta sig igenom det här…

Ryger wrote:
    Vaknade upp efter jobbet igår med ont i halsen o snuva..avstog träningen igår trodde jag skulle va frisk idag men nej då, mår sämre idag och kommer få vila både idag och imorn känns det som.. typiskt att det skulle komma nu när jag planerat min resa ner till Jocke. Både jag och tjejen e sjuka så det blir en massa film o godis o försöka ta sig igenom det här…

Ta det nu lugnt och krya på er.

Vi höres :up:

Kul att du ska köra grapplers paradise här i Uppsala. Jag får se om jag hinner kurera min halvskadade fot, annars får jag bli funktionär. =/ Man får önska lycka till åtminstone!

Jacksatan wrote:
    Kul att du ska köra grapplers paradise här i Uppsala. Jag får se om jag hinner kurera min halvskadade fot, annars får jag bli funktionär. =/ Man får önska lycka till åtminstone!

Tack så mycket, hoppas du hinner kurera foten !

Ryger wrote:
    Tack så mycket, hoppas du hinner kurera foten !

Var, vad, när är grapplers paradise? Man kunde ju komma och kolla om det är någon slags tävling :emo-thumb

Edit: Var i Uppsala alltså

[http://www.hiltifightcenter.se/grapplersparadise/index.php?option=com_content&task=view&id=12&Itemid=26]

Fyrishovs B-hall 23 september, start 10.00

Krya på dig! Mosa i dig Glutamin, det brukar hjälpa…

Ryger wrote:
    Idag bestämde jag mig för att tävla i SW på Grapplers paradise III, 23 september i Uppsala, så alla som vill heja fram mig kan ju komma o kolla :D

Dom hade ändrat lite i viktklasserna så det passade ju mig bara bättre -100 blir det för mig, vägde 98,6 igår så ska inte behöva bry mig om vikten. :up:

Dags att öka på brottnings dosen och kardion…

Om inget tråkigt händer, så skall jag också köra på samma tävling:up:

DSQUARED wrote:
    Krya på dig! Mosa i dig Glutamin, det brukar hjälpa…

Tack!
    Det brukar va Zones tips..

Martino wrote:
    Om inget tråkigt händer, så skall jag också köra på samma tävling:up:

Kul !
    Vilken viktklass?

Fan åxo, nu måste du kurera dig….!!! De här duger inte..
    Sen får du ställa upp i all style,, så kanske vi möts ..:emo-thumb

Här har du lite submissions du kan träna på inför tävlingen :P

[http://www.youtube.com/watch?v=tF2P_MJqPz0 http://www.youtube.com/watch?v=tF2P_MJqPz0%5D

Restless wrote:
    Fan åxo, nu måste du kurera dig….!!! De här duger inte..
    Sen får du ställa upp i all style,, så kanske vi möts ..:emo-thumb

Försöke kurera mig.. snorar som fan… Nja all style e nog inget för mig..
    Men lycka till om du ska ställa upp..

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 375 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.