- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 september, 2007 at 22:25 #810116Anonym anvandareMember
Ingen SW för mig iaf, har fått ont i halsen idag så det blir 3-4 dagars total vila för o besegra det onda en gång för alla…
Men kommer definitivt vara i uppsala o heja fram mina klubb kamrater…
17 september, 2007 at 22:03 #810117Anonym anvandareMemberRyger wrote:Ingen SW för mig iaf, har fått ont i halsen idag så det blir 3-4 dagars total vila för o besegra det onda en gång för alla…Men kommer definitivt vara i uppsala o heja fram mina klubb kamrater…
Trist när man blir sjuk och man har siktat in sig på att tävla men det är bättre att ta det lugnt så man kan fightas en annan dag istället.
Krya på dig :up:18 september, 2007 at 12:31 #810118Anonym anvandareMemberInte uppdaterat på ett tag för det e paus i mitt liv just nu känns det som..sjuk hela helgen halsen e helt paj.. ska jobba inatt så får se hur det går, ingen träning iaf. Ska bli helt frisk denna gång innan jag drar igång igen.
Ska iaf ner på grapplers paradise o kolla på.Blivit en massa mma och grappling kollande på datorn nu när man e sjuk så kanske man lärt sig nåt iaf.. lärt mig att jag hatar Marc laimon iaf..
Peace out alla där ute o strax kommer det nya häftiga träningsbilder och träningspass !!
25 september, 2007 at 12:11 #810119Anonym anvandareMemberI söndags var vi på Grapplers paradise i uppsala, riktigt rolig tävling, mycket bra organiserad o matcherna rullade på bra på 2 mattor. 6 st från klubben tävlade med blandade resultat. 1 till final i -65, 1 till semi i -70 iaf.
Skön dag med massa bra SW sen hem till en polare o kollade på UFC 76.. och vad kan man säga, Upsets fast det är nästan fel o kalla det numera.
25 september, 2007 at 12:14 #810120Anonym anvandareMemberSmygstartade inför min comeback på träningen igår, körde 10×2 minuter på mitts följt av lite fys, Benböj med flickvän på ryggen, push-ups och en magövning, 3 ronder av det. Sen 20 reps Sumo stretch kickar, haha…
Idag ska jag köra MMA kommer iofs ta de lugnt o känna efter hur mycket man kan pressa. Vilat 10 dagar i rad, så det kommer nog bli tungt.
Vikten idag låg på 99.8kg..25 september, 2007 at 12:54 #810121Anonym anvandareMemberhade kameran med i söndags men klantig som man är dog batteriet efter 1 bild men här kommer den iaf
[img=http://img340.imageshack.us/img340/3016/bildgm5.jpg]Sirwan gör sig redo för match, tog sig till final i -65 där han fick möta Lejenäs, en tuff uppgift men sirwan höll ut i 8 minuter innan han var tvungen att klappa för en rear naked choke.
25 september, 2007 at 13:09 #810122Anonym anvandareMemberNu blev du väl sugen på att gå upp på mattan i en SW tävling :p vi kör på så att vi kan fightas på Gameness :up:
25 september, 2007 at 13:12 #810123Anonym anvandareMemberRyger wrote:hade kameran med i söndags men klantig som man är dog batteriet efter 1 bild men här kommer den iaf[img=http://img340.imageshack.us/img340/3016/bildgm5.jpg]Sirwan gör sig redo för match, tog sig till final i -65 där han fick möta Lejenäs, en tuff uppgift men sirwan höll ut i 8 minuter innan han var tvungen att klappa för en rear naked choke.
Alltså Sirwan imponerade som satan mot Tommy Shih i semifinalen. Tommy kör på min klubb och är fruktansvärt duktig, han brukar gå jämnt mot Lejenäs när de tränat ihop vet jag. Hursomhelst verkar Sirwan vara stark som en -90kille och ha sjuk kondis. Synd att det inte räckte i finalen.
25 september, 2007 at 14:09 #810124Anonym anvandareMemberjocke wrote:Nu blev du väl sugen på att gå upp på mattan i en SW tävling :p vi kör på så att vi kan fightas på Gameness :up:Absolut ! jag siktar på -91 på Gameness :up:
25 september, 2007 at 14:14 #810125Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Alltså Sirwan imponerade som satan mot Tommy Shih i semifinalen. Tommy kör på min klubb och är fruktansvärt duktig, han brukar gå jämnt mot Lejenäs när de tränat ihop vet jag. Hursomhelst verkar Sirwan vara stark som en -90kille och ha sjuk kondis. Synd att det inte räckte i finalen.Sirwan kommer bli nåt stort i framtiden, han är bara 17 år gammal också.
Han är både stark o uthållig, han har börjat kompletera med styrketräning nu också så vem vet vart det kommer sluta. Han ska gå Mma match i finland i oktober, Öppna finska mästerskapen.
Tror jag satt bakom dig i hallen Jacksatan…
26 september, 2007 at 10:00 #810126Anonym anvandareMemberBlev ett ganska lugnt MMA pass igår, bra det efter så lång vila för mig. var en drös nybörjare med idag så det vart massa grundpositioner på marken. Ett riktigt bra pass det var längesen man jobbade med grunderna.
26 september, 2007 at 22:52 #810127Anonym anvandareMemberRyger wrote:Sirwan kommer bli nåt stort i framtiden, han är bara 17 år gammal också.Han är både stark o uthållig, han har börjat kompletera med styrketräning nu också så vem vet vart det kommer sluta. Han ska gå Mma match i finland i oktober, Öppna finska mästerskapen.
Tror jag satt bakom dig i hallen Jacksatan…
Ja, jag insåg ju det först efter tävlingen att det nog var du som satt bakom
Får ta o hälsa nästa gång, men jag var faktiskt inte säker hehe
Oj är killen bara 19år så kommer han garanterat bli grym26 september, 2007 at 23:14 #810128Anonym anvandareMemberJacksatan wrote:Ja, jag insåg ju det först efter tävlingen att det nog var du som satt bakom
Får ta o hälsa nästa gång, men jag var faktiskt inte säker hehe
Oj är killen bara 19år så kommer han garanterat bli grymJag var inte säker jag heller faktiskt. Kändes lite konstigt o fråga om du hette Jacksatan, hehe..
17 är han eller om han fyllt 18 nu kanske
28 september, 2007 at 17:16 #810129Anonym anvandareMemberIgår blev det ett maratonpass, 3 timmar boxnings träning + en liten del Thai.
En hel del nybörjare så nötte grunderna i boxningen, är nyttigt det med ibland.
28 september, 2007 at 20:16 #810130Anonym anvandareMember[http://www.bjpenn.com/learn/tvstation.php http://www.bjpenn.com/learn/tvstation.php%5D
En liten hemsida att titta på :emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.