- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2007 at 14:43 #810161Anonym anvandareMember
Idag blev det ett snabb pass styrka direkt efter jobbet…
8 övningar 6 varv ingen vila emellan, 8-12 reps.
Avslutade med ett par mag övningar.16 oktober, 2007 at 09:25 #810162Anonym anvandareMemberhejhej.. ska du ner till malmö i helgen??
Polar’n ska tävla i bjj då,själv får man jobba kul att kika i din journal ska titta igenom alla dina sidor m verkar vara intressant..dock hinner ja inte nu lektion som kallar..ha de bra kram Thess16 oktober, 2007 at 14:31 #810163Anonym anvandareMemberthess wrote:hejhej.. ska du ner till malmö i helgen??
Polar’n ska tävla i bjj då,själv får man jobba kul att kika i din journal ska titta igenom alla dina sidor m verkar vara intressant..dock hinner ja inte nu lektion som kallar..ha de bra kram ThessHej hej, nej jag ska inte tävla, har bara kört 3-4 pass med Gi. satsar på SW och MMA..
Hade gärna åkt ner o kolla om det inte var så långt..
Ha de så bra på din lektion
16 oktober, 2007 at 19:59 #810164Anonym anvandareMemberRyger wrote:Tror du kommer bryta sönder mig på gameness.. men bara så du vet får du in nån submission så svarar jag med en armbåge direktOj.. jag har aldrig somnat riktigt.. du måste va grym på o undvika submissions nu när du kör med bruno
Haha skulle inte tro det:p jag har lärt mig att försvara mig duktigt nu (klappar inte på de första 3-4 sub men klappar gör jag 10-15 gånger per träning)
Höll på att somna igen på samma sub (triangel) i går 😮 lär mig aldrig
Var och kollade axeln idag det var revben, axel och kotter i nacken som var kass, men håller på att fixa det nu så vi kan rulla hårt nästa år
16 oktober, 2007 at 20:43 #810165Anonym anvandareMemberjocke wrote:Haha skulle inte tro det jag har lärt mig att försvara mig duktigt nu (klappar inte på de första 3-4 sub men klappar gör jag 10-15 gånger per träning)Höll på att somna igen på samma sub (triangel) i går lär mig aldrig
Var och kollade axeln idag det var revben, axel och kotter i nacken som var kass, men håller på att fixa det nu så vi kan rulla hårt nästa år
Idag är jag inne i en depp period..jag e usel på backen hamnar alltid underst platt på rygg som en jävla säl :frust:
Nä fy fan STAND UP AND BANG det e grejen det !!!! :buttrock:
Funderar på o bara köra thai 2-3 veckor iofs lär jag inte bli bättre på marken för det, hehe…
Hoppas du e 100% nästa år så du får dänga mig gul o blå… 1/11 flyttar vi till en 1:a så du borde komma hit o hälsa på före det :emo-thumb
16 oktober, 2007 at 20:47 #810166Anonym anvandareMemberIdag blev det iaf 1.5h MMA, mestadels ground n pound och passeringar där en ligger på rygg o försvarar sig med upkicks osv.. svårt svårt det där..
16 oktober, 2007 at 20:54 #810167Anonym anvandareMemberDen här fick mig på bättre humör…
[http://youtube.com/watch?v=7poix731Bds]
:emo-thumbIntressanta saker man finner när man söker på carvalho… :pop:
17 oktober, 2007 at 12:02 #810168Anonym anvandareMemberRyger wrote:Hej hej, nej jag ska inte tävla, har bara kört 3-4 pass med Gi. satsar på SW och MMA..Hade gärna åkt ner o kolla om det inte var så långt..
Ha de så bra på din lektion
jaha finns de många där uppe som e intressserade av den sorten av kampsport eller’?
17 oktober, 2007 at 17:22 #810169Anonym anvandareMemberthess wrote:jaha finns de många där uppe som e intressserade av den sorten av kampsport eller’?Ja det finns rätt många..synd nog ska våran BJJ tränare flytta annars hade jag gärna kört det lite mer..
17 oktober, 2007 at 17:39 #810170Anonym anvandareMemberFunderar på att börja MMA Riktigt kul verkar det, har en kompis som nyss fick ett kontrakt och ska flytta till holland o köra
17 oktober, 2007 at 21:31 #810171Anonym anvandareMemberEkman_ wrote:Funderar på att börja MMA Riktigt kul verkar det, har en kompis som nyss fick ett kontrakt och ska flytta till holland o köraBara o börja köra..skitkul
Man behöver ju inte satsa på o tävla man kan ju köra det för motionens skull.17 oktober, 2007 at 22:52 #810172Anonym anvandareMemberRyger wrote:Den här fick mig på bättre humör…[http://youtube.com/watch?v=7poix731Bds]
:emo-thumbIntressanta saker man finner när man söker på carvalho… :pop:
Det såg ju inte fel ut :p men här är ett klipp från en av Sensei Edson Carvalhos MMA matcher
[http://youtube.com/watch?v=-FCiJCpxnzc http://youtube.com/watch?v=-FCiJCpxnzc%5D
18 oktober, 2007 at 23:26 #810173Anonym anvandareMemberIdag blev det 1.5h MMA, Boxning, clinch lite groundwork.. riktigt roligt pass.
Körde fys på slutet o det kändes som man var med i TUF19 oktober, 2007 at 12:25 #810174Anonym anvandareMemberIdag ska jag jobba 14-22 så skulle missat sparringen ikväll men som tur är så var det fler på klubben som ville träna tidigt..så kl 10 imorse var vi 4 st tappra som drog på oss handskarna o mustade loss…
Vi började med lätt uppvärmning sen ungefär 5-6 ronder boxning 2 min/rond, efter det la vi till Clinch och lowkicks körd 3×2 min av det. La till nedtagningar 3×2 min. Sen avslutade vi med MMA sparring inkluderat slag på marken. ca
9-10 ronder av det 3 min per rond.1.5h rolig halv lätt sparring..mycket skoj o lärorikt
20 oktober, 2007 at 22:06 #810175Anonym anvandareMemberIdag blev det lite improviserad träning på jobbet.
Tog en lastpall o fäste ett rep i ena änden, lastade på 1st 25 kg säck.
*Drog pallen 10m gjorde 20 push-ups slängde på 1 till säck
*Drog ytterligare 10m gjorde 10 pressar över huvudet med 25kg säck som sen lades på pallen.
*Drog iväg 10m till tog en säck i famnen och gick upp o ner för en trappa i 1 minut sen på med säcken på pallen.
*Drog 10m till gjorde 10 sit-ups med säck på bröstet på med 1 säck till på pallen.
*Drog ca 20 m och lastade upp alla säckarna på en 1.5m hög ställning.Vilade några minuter sen körde jag 2 varv där jag bara drog pallen med 75kg på ca 40m..jobbigt jobbigt..
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.