Ryger`s MMA

Home Forums Dagböcker Ryger`s MMA

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 375 total)
  • Author

Lugnt på jobbet idag igen så det blev ett gympass körde 10 olika övningar 30 sek på varje alltså 5 minuter i rad sen vilade 1 minut sen på det igen vilade 1 minut och så ett sista varv.. tog rejält :)

Bänkpress
    Benböj
    Drag till hakan
    Sit-ups
    Bicepscurl
    Hantelpress
    Tricepspress
    Benlyft
    Rodd med hantlar
    Drag raka ben

Idag är jag lite extra lycklig, har efter 3 år äntligen fått sålt ett radhus som jag o mitt X ägt ihop..vilken lycka o vilken frihet att äntligen få slippa både radhuset och X:et..

Full med motivation o positiva känslor i kroppen så ser verkligen fram emot MMA passet ikväll :D

Viva Brazil !!

[http://youtube.com/watch?v=nUrjLXshF6U]

:yikes:

Ryger wrote:
    Idag är jag lite extra lycklig, har efter 3 år äntligen fått sålt ett radhus som jag o mitt X ägt ihop..vilken lycka o vilken frihet att äntligen få slippa både radhuset och X:et..

Full med motivation o positiva känslor i kroppen så ser verkligen fram emot MMA passet ikväll :D

Glädjer med dig :D
    Hoppas att går som du planerat nu att åka och träna :up:
    Brassarna kom 3:a och 4:a i ett riktigt hårt start fält.

jocke wrote:
    Glädjer med dig :D
    Hoppas att går som du planerat nu att åka och träna :up:
    Brassarna kom 3:a och 4:a i ett riktigt hårt start fält.

Thanks bro !!

Jag hoppas också det ska träffa chefen nästa torsdag o snacka tjänstledigt, blir jäkligt nervöst :D

Superskön journal!

Har precis själv börjat, har du några tips på att få igång konditionen? hehe har ju varit byggare senaste 4 åren så den mesta cardion man kört är ju promenader..

Polack81 wrote:
    Superskön journal!

Har precis själv börjat, har du några tips på att få igång konditionen? hehe har ju varit byggare senaste 4 åren så den mesta cardion man kört är ju promenader..

Kör lite hård MMA cirkelträning ett par gånger i veckan typ detta:up:
    3min på varje station och 1min vila mellan , kör det 3varv.

[youtube=iHNgRNDHU1Y]

Polack81 wrote:
    Superskön journal!

Tackar tackar :)

Kan bara hålla med Jocke angående cardion, intervall träning. Konditionen byggs sakta men säkert upp av MMA träningen i sig också..

Gårdagens MMA pass var skit kul fylld av energi hela passet o bara köttade på..körde 30 min dryg uppvärmning med massa springande o hoppande o klättrande efter väggarna :)

Sen 1 timmes brottar clinch o nedtagningar. Jättekul och nyttigt träningspass.

Tack Jocke och Ryger!

medans jag ändå skriver, Hur kör ni styrketräningen för MMA?

Dagens MMA pass blev lite segt fick köra med/coacha en nybörjare men men alltid bra o repetera grunder antar jag, stående boxning, lite brottar clinch, lite ground n pound.

Polack81 wrote:
    Tack Jocke och Ryger!

medans jag ändå skriver, Hur kör ni styrketräningen för MMA?

Beror lite på vad du är ute efter. Just nu kör jag bara för muskel kondition och uthållighet.

Kolla lite i min journal ser du lite exempel…

[youtube=kpm6nD0cN2s]

[youtube=AY8JlJZBgCk]

Marcelo Garcia ska upp i MMA nu på söndag närmare bestämt K-1 HEROS :emo-thumb

Viewing 15 posts - 301 through 315 (of 375 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.