Ryger`s MMA

Home Forums Dagböcker Ryger`s MMA

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 375 total)
  • Author
    jocke wrote:
    Marcelo Garcia ska upp i MMA nu på söndag närmare bestämt K-1 HEROS :emo-thumb

Han såg grym ut.. skapligt flow :)

Igår blev det ett lite annorlunda pass, jag och 3 arbetskamrater som brukar köra MMA med mig på jobbet tränade inne på klubben. Körde i ring så dom fick testa på att köra MMA på ”riktigt”.

Började med boxning enbart o byggde på det med clinch, nedtagningar, sparkar och till slut full MMA.

Det blev ett antal ronder, speciellt för mig på slutet när jag körde så gott som utan vila o dom bara bytte med varandra, körde så 5×3 minuter på slutet, riktig kräkvarning. 2 av grabbarna är ju tungviktare som mig så jag fick kämpa rejält. Man lär sig otroligt mycket av bra sparring.

Jag filmade 2 snuttar med mobilen ska bara försöka få upp filmerna på nåt vis..

Ryger wrote:
    Igår blev det ett lite annorlunda pass, jag och 3 arbetskamrater som brukar köra MMA med mig på jobbet tränade inne på klubben. Körde i ring så dom fick testa på att köra MMA på ”riktigt”.

Började med boxning enbart o byggde på det med clinch, nedtagningar, sparkar och till slut full MMA.

Det blev ett antal ronder, speciellt för mig på slutet när jag körde så gott som utan vila o dom bara bytte med varandra, körde så 5×3 minuter på slutet, riktig kräkvarning. 2 av grabbarna är ju tungviktare som mig så jag fick kämpa rejält. Man lär sig otroligt mycket av bra sparring.

Jag filmade 2 snuttar med mobilen ska bara försöka få upp filmerna på nåt vis..

Du säger att jag ligger i, men du kör ju på som bara den :up:
    Ska bli kul att se lite film nu då du måsta ha blivit mycket bättre , rent av farlig ;) därför får du aldrig upp mig i ringen med dig då du skulle knocka huvudet av mig :emo-thumb

Ryger wrote:
    Han såg grym ut.. skapligt flow :)

Attack is the best defence, if you attack the cant.
    Som han säger i film 1

Ett litet film test,
    Jag är upptryckt i ringhörnan men jobbar in dubbla underhooks och fäller min motståndare.
    I bakgrunden försöker en träningskompis shoota in men killen sprawlar bra och tyvärr åker hans axel ur led. Ingen större fara dock han har haft problem med den sen länge, man ska inte syssla med motorcross..

Förhoppningsvis kommer det fler filmer här nu när jag fått det o funka :D

[youtube=n3UslFO5r6I]

jocke wrote:
    Du säger att jag ligger i, men du kör ju på som bara den :up:
    Ska bli kul att se lite film nu då du måsta ha blivit mycket bättre , rent av farlig därför får du aldrig upp mig i ringen med dig då du skulle knocka huvudet av mig

Yeah im dangerous now !!

Största svagheten är submissions, och halv taskiga takedowns men annars så:)

Nu blev det tyvärr inge bra action film men nu vet jag ju hur det funkar med o lägga upp osv så nu kommer det komma mycket mer film :D

Det var detta jag menade igår när vi snackade :P

[youtube=OljPygIJmUk]

[youtube=thGX3YW8RS8]

[youtube=UByo9DIU1IE]

AJAJ:( det är inget jag ser fram imot

Hehe..såg trevligt ut..gäller o träna på en stor klubb :D

Ingen träning idag fullt upp med flytten men Jag är extra glad idag vi skrapade precis fram 2000:- på en tia lott :D

Blev ett snabbt styrkepass idag grejar ju inför flytten..

Smal bänkpress 5-6 set 120×3 som tyngst

Bicepscurl stång 4-5 set 70×2.5 som tyngst

Shrugs 4-5 set ca 8 reps på runt 200 som tyngst..

Ryger wrote:
    Blev ett snabbt styrkepass idag grejar ju inför flytten..

Smal bänkpress 5-6 set 120×3 som tyngst

Bicepscurl stång 4-5 set 70×2.5 som tyngst

Shrugs 4-5 set ca 8 reps på runt 200 som tyngst..

Stark!
    Vad ligger vikten på?

DSQUARED wrote:
    Stark!
    Vad ligger vikten på?

Känner mig svag inte kört nå direkt styrkepass på bra länge.. väger 100kg ganska precis.

Borde dieta ner mig 10kg men har ingen motivation just nu…

Varit offline ett par dar pga flytt till ny lägenhet, men kört ett par pass iaf, är inte som vissa man läst om här som tar flera veckors paus bara för småsaker som flytt eller rust osv…

Idag blev det ett gympass.. rich franklin style..10 övningar 5 varv utan vila..tränade på jobbet så hann inte mer..

Ryger wrote:
    Idag blev det ett gympass.. rich franklin style..10 övningar 5 varv utan vila..tränade på jobbet så hann inte mer..

Rich pass är grymma :up:

Viewing 15 posts - 316 through 330 (of 375 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.