- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
24 november, 2007 at 22:30 #810236Anonym anvandareMember
Gårdagen pass blev ca 70 min Sw och Boxnings sparring, varannan rond.
Dagen pass blev ett benpass med fokus på baksida lår och underarmsträning.
7 december, 2007 at 11:05 #810237Anonym anvandareMemberDu som jag har inte skrivit på ett tag, hur går det med din träning då ?
13 december, 2007 at 20:31 #810238Anonym anvandareMemberDen rullar på riktigt bra faktiskt… men vikten rör sig inte, fortfarande 100 kg
Men faktiskt betydligt smidigare på backen numera, riktigt kul o kunna röra sig någorlunda normalt
Efter nyår kommer jag öka dosen rejält på träningen, ligger runt 5 pass i veckan nu men ska öka till 10 pass.
Ska du till sthlm o se The zone ? Jag har köpt biljetter redan13 december, 2007 at 22:20 #810239Anonym anvandareMemberRyger wrote:Den rullar på riktigt bra faktiskt… men vikten rör sig inte, fortfarande 100 kg
Men faktiskt betydligt smidigare på backen numera, riktigt kul o kunna röra sig någorlunda normalt
Efter nyår kommer jag öka dosen rejält på träningen, ligger runt 5 pass i veckan nu men ska öka till 10 pass.
Ska du till sthlm o se The zone ? Jag har köpt biljetter redanKul att se dig här igen :up:
100kg då kommer vi ju inte att mötas på Gameness :p som tur är för mig då jag skulle blivit ut klappat fort som det känns nu :nod
Nä det blir inget The Zone för mig, jag lägger pengarna på Brunos biljett hit istället då jag behöver hans träning.14 december, 2007 at 14:17 #810240Anonym anvandareMemberjocke wrote:Kul att se dig här igen :up:
100kg då kommer vi ju inte att mötas på Gameness :p som tur är för mig då jag skulle blivit ut klappat fort som det känns nu :nod
Nä det blir inget The Zone för mig, jag lägger pengarna på Brunos biljett hit istället då jag behöver hans träning.Nej det blir nog inte -91 för mig…lika bra det gjorde 2 riktigt pinsamma sw matcher på vårt klubbmästerskap..skämdes faktiskt…
Ok vi är 5 pers som ska ner tillsammans på the zone sk bli skit kul…men förstår dig att du vill ha hit bruno igen..skulle han inte få jobb på skolan där nere ?
14 december, 2007 at 14:24 #810241Anonym anvandareMemberRyger wrote:Nej det blir nog inte -91 för mig…lika bra det gjorde 2 riktigt pinsamma sw matcher på vårt klubbmästerskap..skämdes faktiskt…Ok vi är 5 pers som ska ner tillsammans på the zone sk bli skit kul…men förstår dig att du vill ha hit bruno igen..skulle han inte få jobb på skolan där nere ?
Om allt går som det ska så blir det höst terminen -08
vi jobbar på det , och då blir det en BJJ,Judo och SW linje14 december, 2007 at 14:41 #810242Anonym anvandareMemberjocke wrote:Om allt går som det ska så blir det höst terminen -08
vi jobbar på det , och då blir det en BJJ,Judo och SW linjeMan skulle varit 15 år igen..oj oj oj.. Nu ska jag kolla på WEC
23 december, 2007 at 15:07 #810243Anonym anvandareMemberEn liten uppdatering så här i juletider..
Träningen rullar på bra, kör ca 5 pass i veckan så här i slutet av året.
Både konditionen o smidigheten har, hör o häpna blivit mycket bättre.
Min grappling har tagit ett stort steg framåt sista 2-3 veckorna känns det som.Annars händer inte så mycket här i livet, spar pengar inför nästa år.
Inte fått igenom tjänstledigheten ännu men det lät då lovande på chefen.Nästa år kommer vår klubb hålla i 4 tävlingar i Grappling ligan, så får se om man kör dom. 4 min matcher o bara vinst på submission. Så det blir nog bra fart i matcherna.
God Jul på er alla byggar fans och fight fans !
4 januari, 2008 at 17:53 #810244Anonym anvandareMembergo fortsättning mannen:D kör hårt,alltid kul att tjuvkika i din journal..kram
5 januari, 2008 at 11:38 #810245Anonym anvandareMemberNytt år nya mål samme gamle ryger
Tänkte sikta in mig på mer vecko uppdateringar för jag orkar inte skriva varje dag
Här händer inte så mycket förutom träningen, var o såg Aliens vs Predator 2 igår på bio.. bra film men tyvärr är ju bion full av vanliga människor som tyvärr oftast e dumma i huvet..en tjej framför mig satt o sms:ade hela filmen igenom tex…Käkade grym mat på Helt enkelt..ett besök rekomenderas alla som hamnar i gävle.
Vi är kattvakt också.. blää katter e dryga…tacka vet jag hund…
Återupptagit mitt spelande med klanen Forlorn Hope också, vi kör Cod 4 om nån vill ha en träningsmatch
Sambon har lite planer på att komplettera thai boxningen med att köra lite Sw också..det kommer bli skoj.
Annars rullar livet på här i vår lilla 1:a :emo-thumb
6 januari, 2008 at 16:49 #810246Anonym anvandareMemberVecka 1:
Måndag:
Pass 1, 40 minuter konditions träning, 15×3 sprawls efterföljt av massa olika stationer. Ex. Jogga boxa på säck, hopprep, turkiska sit-ups osv osv…Pass 2, Benböj 5×5, Bänkpress 5×5, marklyft 5×5.
Tisdag:
Mma träning på jobbet, 3min stående sen direkt 3 min grappling..tror det blev 5 varv. Lite teknik, 10 armbars 10 trianglar osv..Onsdag:
Gym, frivändningar 5×10, Styrkeryck 5×10, Benböj hopp + chins 5×5, nacke o mage.Torsdag:
Mma träning 1.5h. Mycket fys uppvärmning, sen sparring, nån ny takedown o lite mer fys.Fredag:
VilaLördag:
VilaSöndag:
Mma på jobbet, fys, 4×2 min skuggboxning, 3min stående sparring sen 3 min grappling ca 3-4 rundor av det sen stretching. Lite teknik , armbar från mount ett par olika, armbar från knee on belly, kimura från knee on belly..Ja det var min träningsvecka det.
Veckans rekomendation: Mastering the rubber guard med Eddie bravo :up:
6 januari, 2008 at 18:09 #810247Anonym anvandareMemberRyger wrote:Veckans rekomendation: Mastering the rubber guard med Eddie bravo :up:Har du alla hans filmer ?
7 januari, 2008 at 12:33 #810248Anonym anvandareMemberNej jag har bara 1 än så länge men fixar dom andra nu :nerd:
Han verkar skön Eddie.. :up:
7 januari, 2008 at 12:37 #810249Anonym anvandareMemberMåste bara skriva att jag precis varit på banken o sålt ett radhus som jag och exet haft tillsammans, ca 3 år sen vi separerade o nu fick vi det äntligen sålt..stooor sten som fallit från bröstet idag !!
7 januari, 2008 at 15:01 #810250Anonym anvandareMemberRyger wrote:Nej jag har bara 1 än så länge men fixar dom andra nu :nerd:Han verkar skön Eddie.. :up:
ja en skön lirare helst när han visar hör man röker på :p
Grattis till hus försäljningen :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.