Ryger`s MMA

Home Forums Dagböcker Ryger`s MMA

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 375 total)
  • Author

Gårdagen pass blev ca 70 min Sw och Boxnings sparring, varannan rond.

Dagen pass blev ett benpass med fokus på baksida lår och underarmsträning.

Du som jag har inte skrivit på ett tag, hur går det med din träning då ?

Den rullar på riktigt bra faktiskt… men vikten rör sig inte, fortfarande 100 kg :D
    Men faktiskt betydligt smidigare på backen numera, riktigt kul o kunna röra sig någorlunda normalt :)
    Efter nyår kommer jag öka dosen rejält på träningen, ligger runt 5 pass i veckan nu men ska öka till 10 pass.
    Ska du till sthlm o se The zone ? Jag har köpt biljetter redan :)

Ryger wrote:
    Den rullar på riktigt bra faktiskt… men vikten rör sig inte, fortfarande 100 kg
    Men faktiskt betydligt smidigare på backen numera, riktigt kul o kunna röra sig någorlunda normalt
    Efter nyår kommer jag öka dosen rejält på träningen, ligger runt 5 pass i veckan nu men ska öka till 10 pass.
    Ska du till sthlm o se The zone ? Jag har köpt biljetter redan :)

Kul att se dig här igen :up:
    100kg då kommer vi ju inte att mötas på Gameness :p som tur är för mig då jag skulle blivit ut klappat fort som det känns nu :nod
    Nä det blir inget The Zone för mig, jag lägger pengarna på Brunos biljett hit istället då jag behöver hans träning.

jocke wrote:
    Kul att se dig här igen :up:
    100kg då kommer vi ju inte att mötas på Gameness :p som tur är för mig då jag skulle blivit ut klappat fort som det känns nu :nod
    Nä det blir inget The Zone för mig, jag lägger pengarna på Brunos biljett hit istället då jag behöver hans träning.

Nej det blir nog inte -91 för mig…lika bra det gjorde 2 riktigt pinsamma sw matcher på vårt klubbmästerskap..skämdes faktiskt…

Ok vi är 5 pers som ska ner tillsammans på the zone sk bli skit kul…men förstår dig att du vill ha hit bruno igen..skulle han inte få jobb på skolan där nere ?

Ryger wrote:
    Nej det blir nog inte -91 för mig…lika bra det gjorde 2 riktigt pinsamma sw matcher på vårt klubbmästerskap..skämdes faktiskt…

Ok vi är 5 pers som ska ner tillsammans på the zone sk bli skit kul…men förstår dig att du vill ha hit bruno igen..skulle han inte få jobb på skolan där nere ?

Om allt går som det ska så blir det höst terminen -08
    vi jobbar på det , och då blir det en BJJ,Judo och SW linje

jocke wrote:
    Om allt går som det ska så blir det höst terminen -08
    vi jobbar på det , och då blir det en BJJ,Judo och SW linje

Man skulle varit 15 år igen..oj oj oj.. Nu ska jag kolla på WEC :D

En liten uppdatering så här i juletider..

Träningen rullar på bra, kör ca 5 pass i veckan så här i slutet av året.
    Både konditionen o smidigheten har, hör o häpna blivit mycket bättre.
    Min grappling har tagit ett stort steg framåt sista 2-3 veckorna känns det som.

Annars händer inte så mycket här i livet, spar pengar inför nästa år.
    Inte fått igenom tjänstledigheten ännu men det lät då lovande på chefen.

Nästa år kommer vår klubb hålla i 4 tävlingar i Grappling ligan, så får se om man kör dom. 4 min matcher o bara vinst på submission. Så det blir nog bra fart i matcherna.

God Jul på er alla byggar fans och fight fans !

go fortsättning mannen:D kör hårt,alltid kul att tjuvkika i din journal..kram

Nytt år nya mål samme gamle ryger :D

Tänkte sikta in mig på mer vecko uppdateringar för jag orkar inte skriva varje dag :)

Här händer inte så mycket förutom träningen, var o såg Aliens vs Predator 2 igår på bio.. bra film men tyvärr är ju bion full av vanliga människor som tyvärr oftast e dumma i huvet..en tjej framför mig satt o sms:ade hela filmen igenom tex…Käkade grym mat på Helt enkelt..ett besök rekomenderas alla som hamnar i gävle.

Vi är kattvakt också.. blää katter e dryga…tacka vet jag hund…

Återupptagit mitt spelande med klanen Forlorn Hope också, vi kör Cod 4 om nån vill ha en träningsmatch :D

Sambon har lite planer på att komplettera thai boxningen med att köra lite Sw också..det kommer bli skoj.

Annars rullar livet på här i vår lilla 1:a :emo-thumb

Vecka 1:

Måndag:
    Pass 1, 40 minuter konditions träning, 15×3 sprawls efterföljt av massa olika stationer. Ex. Jogga boxa på säck, hopprep, turkiska sit-ups osv osv…

Pass 2, Benböj 5×5, Bänkpress 5×5, marklyft 5×5.

Tisdag:
    Mma träning på jobbet, 3min stående sen direkt 3 min grappling..tror det blev 5 varv. Lite teknik, 10 armbars 10 trianglar osv..

Onsdag:
    Gym, frivändningar 5×10, Styrkeryck 5×10, Benböj hopp + chins 5×5, nacke o mage.

Torsdag:
    Mma träning 1.5h. Mycket fys uppvärmning, sen sparring, nån ny takedown o lite mer fys.

Fredag:
    Vila

Lördag:
    Vila

Söndag:
    Mma på jobbet, fys, 4×2 min skuggboxning, 3min stående sparring sen 3 min grappling ca 3-4 rundor av det sen stretching. Lite teknik , armbar från mount ett par olika, armbar från knee on belly, kimura från knee on belly..

Ja det var min träningsvecka det.

Veckans rekomendation: Mastering the rubber guard med Eddie bravo :up:

Ryger wrote:
    Veckans rekomendation: Mastering the rubber guard med Eddie bravo :up:

Har du alla hans filmer ?

Nej jag har bara 1 än så länge men fixar dom andra nu :nerd:

Han verkar skön Eddie.. :up:

Måste bara skriva att jag precis varit på banken o sålt ett radhus som jag och exet haft tillsammans, ca 3 år sen vi separerade o nu fick vi det äntligen sålt..stooor sten som fallit från bröstet idag !! :D

Ryger wrote:
    Nej jag har bara 1 än så länge men fixar dom andra nu :nerd:

Han verkar skön Eddie.. :up:

ja en skön lirare helst när han visar hör man röker på :p

Grattis till hus försäljningen :up:

Viewing 15 posts - 361 through 375 (of 375 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.