Ryger`s MMA

Home Forums Dagböcker Ryger`s MMA

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 375 total)
  • Author

Yeah short & sweet homie! The sweetest I tasted on this low carb day! Cool training with ya again!

Peace!
    ZONE

Ryger wrote:
    Mobiltelefoner är en fluga som snart försvinner precis som tv apparater :nerd:

Mobiltelefön är det en sådan sak med två burkar med ett snöre mellan ;)
    Isåfall så har jag önskat mig en sådan så man hänger med i utvecklingen.:up:

Kul o träna med dig igen Zone.. som back in the days :D

Japp Jag ska knyta ett snöre hemifrån upp till Zone shop..är väl bara nån kilometer :)

Inspirerad av min nya MMA favorit Sean sherk så åkte jag ut till hemlingby slalombacke och sprang upp o ner för den ett par ggr.. trodde jag skulle spy men jag höll det inom mig.. :yikes:

Ryger wrote:
    Inspirerad av min nya MMA favorit Sean sherk så åkte jag ut till hemlingby slalombacke och sprang upp o ner för den ett par ggr.. trodde jag skulle spy men jag höll det inom mig.. :yikes:

Upp och ner ETT PAR GÅNGER ;) du har ju kondis kompis:up:

Ryger wrote:

Kollade nyss på matchen mellan Hermes Franca vs. Sean Sherk WOW vilket paket Sherk är och otroligt duktig.

Måste kolla All access med honom snart :up:
    En blivande favorit ser det ut som.
    Nä nu ska jag träna lite, det blir lite jogging och kettlebells träning.

jocke wrote:
    Kollade nyss på matchen mellan Hermes Franca vs. Sean Sherk WOW vilket paket Sherk är och otroligt duktig.

Måste kolla All access med honom snart :up:
    En blivande favorit ser det ut som.
    Nä nu ska jag träna lite, det blir lite jogging och kettlebells träning.

Han är grym..otrolig kondition..han jobbade 100% i 25 minuter.. Ja det måste du se, bästa All access.. lär skaffa mig traktordäck o slägga :)

Han som fick mig o besegra hemlingby backen igår :D

Laddar för MMA och SW tränig ikväll :)

All access?
    Vad är det?

UFC All Access, inblick i UFC fighters tävlingsförberedelser.

Kör hårt mannen! /J.

superberggren wrote:
    Kör hårt mannen! /J.

Tack..kör så hårt som det går.. synd att kroppen inte riktigt hänger med psyket..

Ser bra ut, kör på!

2 timmars pass idag.. först 1 timme SW sen 1 timme Muay thai..totalt slut..

Imorn kommer det roliga bilder från lite caveman training..

Tyvärr har både Sean Sherk och Hermes Franca åkt dit för doping. Både A och B prov var positivt. Sherk för Nandrolone Metabolite och Franca för Drostanolone. Så båda blri avstängda ett år och troligtvist så kommer han och förlora sitt bälte.

Började dan med en härlig frukost sen bar det av ut i parken för o träna.
    Lite blandade övningar, sprint övningar, grodhopp, sten kastning i brist på medicinboll. Armhävningar lite olika varianter osv..
    Folk som gick förbi funderade nog på vad vi höll på med.. :)

Bilder kommer när imageschack vill funka….

Viewing 15 posts - 106 through 120 (of 375 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.