- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
25 maj, 2007 at 16:39 #833025Anonym anvandareMember
Körde ju ett pass på gymmet igår där rygg, axlar och biceps tränades, även vaderna fick sig lite blodgenomströmmning.
Passet såg ut så här och kördes på Fysiken
24/5
Latsdrag
86*11
93*6
T-bar rodd
45*11
50*7Rodd
59*17
73*7Enarms rodd (i samma som ovan)
32*7
32*8
Enarms latsdrag i cc
41*9
45*6
Enarms stående rodd i cc
23*14
27*10Latsdrag med v-grepp
59*6
32*15Sen körde jag lite omvända flyes för axlarna och lita lätta lyft åt sidan med
körde även lite biceps och jag hittade en övning jag kunde köra anska tungt faktiskt med vänstern ocksåEtt bra pass med bra ökningar i det mesta.
Körde 20 minuter på Crosstrainern efteråt också
Maten då:
Frukost: Havregryn med prottepulver, kanel, linfrön, solrosfrön, rusin och honung
Mellanmål: kesella med funlight
Lunch: ris med kckling och bbq sås
Mål: havregrynsgröt me funlight och kesella
träning och träningsdrink på 60g kolhydrater
Mål: Sushi, knäckemackor med ost, ett ägg och morötter.Totalt ca 3200 kcal
26 maj, 2007 at 10:03 #833026Anonym anvandareMemberSå där ja, då var ätardagen här
Gårdagenvar la sådär rolig i matväg haha.
Morgonvikten nu var 76.4 kg så det går ju neråt (syns i spegeln också) å nåt rätt gör jag väl. Så länge jag inte tappar på gymmet kan jag nog köra på i samma takt tills jag e nöjd med sommarformenIdag blir det nog en ätardag med massa glass
Slänger upp en fil ör er också som ni kan dregla över. Nä men all kritik mottages tacksamt.
Gårdagens mat var denna
Frukost: Havregryn med prottepulver, linfrön, solrosfrön, russin, och honung, kanel
Lunch: ris med kyckling och bbq sås
mellanmål kesella med funlight
mål kesella med jordgubbar
mål kesela me jordgubbar
mål knäckemackor med ost och ett ägg
mål kyckling och bbq såsVar uppe några timmar längre igår och det totala intaget hamnade på ca 2700kcal
Ingen cardio igår heller bara vila.26 maj, 2007 at 10:09 #833027Anonym anvandareMember7 veckor in i dieten tror jag.
All triktik på posering och muskelgruppsförbättring mottages.
Står lite snett så det kan göra att vänster lats ser mindre ut framifrån…det e dock tvärtom i vanliga fall. Får stå rakt nästa gång.Såg även att jag drar fram armarna lite för mycket i front latsspread.
Skall lägga upp en film som e tagen på samma ställe för två veckor sen också så man kan jämföra om det hänt nåt
[youtube=LCy8dthB2RU]
26 maj, 2007 at 10:36 #833028Anonym anvandareMemberVa ere för bbq sås du brukar köra med? är ditt ”paket” för stort eller gillar du bara och räta på kalsongerna? lol :emo-thumb
26 maj, 2007 at 14:48 #833029Anonym anvandareMemberExex wrote:Va ere för bbq sås du brukar köra med? är ditt ”paket” för stort eller gillar du bara och räta på kalsongerna? lol :emo-thumbjag kör med denna såsen [img=http://img166.imageshack.us/img166/3072/kavlinh2.jpg][img=http://img185.imageshack.us/img185/1586/kavli2du5.jpg]haha kalsongerna e för små
dem e ju tävlingsformsanpassade26 maj, 2007 at 15:34 #833030Anonym anvandareMemberDen som orkar kan ju kolla.
Finns säkert någon skillnad. Både formmässigt och poseringsmässigt. Kanske poserade bättre på denna.
[youtube=YO4IzUTj7E]
Slänger in en bild på frukosten med
[img=http://img523.imageshack.us/my.php?image=frukostht3.jpg]nougatsås FÅR LAAAAAAJFDrar och kör ett bröst/tricepspass snart på exhale tänkte jag.
De har ju börjat med sommartiderna på fysiken nu så dem stänger fyra på lördagar vilket innebär träning på exhaledå istället, hinner ju inte ladda på med god mat innan annars26 maj, 2007 at 17:04 #833031Anonym anvandareMemberYeah boy, gött att se lite pose igen, ser bra ut, fan det är jobbigare att posa än vad man tror om det ska bli rätt iallafall. Kör på som du gör verkar ju rulla på skita fint. Trevlig helg.
MVH Cesse
26 maj, 2007 at 18:16 #833032Anonym anvandareMemberhahaha^^bra videos..men host host är det en vodka flaska jag ser,är inte du nykterist???haahah..fomen ser bra ut..får komma ner o köra ett pass ihop en gång..m bror o co.
peace//(pingvinresan)
26 maj, 2007 at 19:55 #833033Anonym anvandareMemberthess wrote:hahaha^^bra videos..men host host är det en vodka flaska jag ser,är inte du nykterist???haahah..fomen ser bra ut..får komma ner o köra ett pass ihop en gång..m bror o co.peace//(pingvinresan)
Thanks
haha den e tom för flera år sen ..fyllde den dock med vatten och flärpar som jag sparade på den tiden..hade flera tusen från enbart öl jag druckit själv typ[img=http://img516.imageshack.us/img516/4194/vodka1dl8.jpg][img=http://img508.imageshack.us/img508/9697/vodka2gh1.jpg]
26 maj, 2007 at 20:07 #833034Anonym anvandareMemberSamir wrote:7 veckor in i dieten tror jag.All triktik på posering och muskelgruppsförbättring mottages.
Står lite snett så det kan göra att vänster lats ser mindre ut framifrån…det e dock tvärtom i vanliga fall. Får stå rakt nästa gång.Såg även att jag drar fram armarna lite för mycket i front latsspread.
Skall lägga upp en film som e tagen på samma ställe för två veckor sen också så man kan jämföra om det hänt nåt
[youtube=LCy8dthB2RU]
hahaha du e cool du samir:up: ..d ser bra ut lycka till:P
26 maj, 2007 at 23:27 #833035Anonym anvandareMemberROBERT_YOUNAN wrote:hahaha du e cool du samir:up: ..d ser bra ut lycka till:PHaha tack tack …man har ju en image att tänka på
26 maj, 2007 at 23:32 #833036Anonym anvandareMemberexhale har otroligt bra ljus i omklädningsrummet tycker jag …:emo-thumb
[img=http://img502.imageshack.us/img502/9497/lineposefx6.jpg]
27 maj, 2007 at 00:22 #833037Anonym anvandareMemberJobbar varje helg, men du är välkommen ändå.
Nästa helg går bra, men nästa igen 8-10/6 är jag i väg och sedan tillbaka.
Men det går bra både före och efter som sagt.
En hel helg kan det vara något?Boxning
Löpning
Styrka
Kost
Nöje (spela lite tvspel och se på film)27 maj, 2007 at 13:21 #833038Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Jobbar varje helg, men du är välkommen ändå.
Nästa helg går bra, men nästa igen 8-10/6 är jag i väg och sedan tillbaka.
Men det går bra både före och efter som sagt.
En hel helg kan det vara något?Boxning
Löpning
Styrka
Kost
Nöje (spela lite tvspel och se på film)Låter fint det men tänk på att jag inte e en maratonlöpare direkt..så du får vara snäll mot mig.
Ska kolla upp lite vad som händer framöver så jag kan komma förbi. Hör av mig när jag vet bättre
27 maj, 2007 at 13:21 #833039Anonym anvandareMemberSamir wrote:Den som orkar kan ju kolla.Finns säkert någon skillnad. Både formmässigt och poseringsmässigt. Kanske poserade bättre på denna.
[youtube=YO4IzUTj7E]
Slänger in en bild på frukosten med
[img=http://img523.imageshack.us/my.php?image=frukostht3.jpg]nougatsås FÅR LAAAAAAJFDrar och kör ett bröst/tricepspass snart på exhale tänkte jag.
De har ju börjat med sommartiderna på fysiken nu så dem stänger fyra på lördagar vilket innebär träning på exhaledå istället, hinner ju inte ladda på med god mat innan annarsVad kommer det sig att du tränar på två gym?
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.