- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
27 maj, 2007 at 13:23 #833040Anonym anvandareMemberCentipede wrote:Vad kommer det sig att du tränar på två gym?
Variation e vettigt.
Inte direkt kul att kör förbräning på ehale.kollar jag hellre på teve och snygga brudar under tiden
Fysiken e ett bra gym med bra skit ocksåExhale har bra folk och bra motivationshöjjare.
Många faktorer.
Hade inte du gjort det om du hade haft råd ??27 maj, 2007 at 17:55 #833041Anonym anvandareMemberHelt sjukt grym bild! Så himla snyggt! Ser ut som om du förbättrat formen rejält de senaste veckorna :emo-thumb
Bara för det ska jag åka till Exhale och köra stenhårt nu!
27 maj, 2007 at 18:01 #833042Anonym anvandareMemberShu ..tänkte jag skulle slänga in lite mer flmer och bilder from nu.
Nu när man inte e så fet så e det lite roligare Så jag börjar med denna
Triceps
Pushdown cutlerstyle
[youtube=qTCPHxn9dZ8]
27 maj, 2007 at 18:04 #833043Anonym anvandareMemberKul med filmer och bilder Samir! Precis kommit hem från mitt pass, körde också cutlerstyle, tar riktigt fint tycker jag! Hur känns handleden när du kör tricce?
27 maj, 2007 at 18:14 #833044Anonym anvandareMembermackan88 wrote:Helt sjukt grym bild! Så himla snyggt! Ser ut som om du förbättrat formen rejält de senaste veckorna :emo-thumbBara för det ska jag åka till Exhale och köra stenhårt nu!
Tack ..dina ord värmer verkligen.
Formen har nog förbättrats lite ja. Sen så e det ju med pump och i bra ljus som sagtLite skillnad mot korten hemma i köket utan pump
27 maj, 2007 at 18:24 #833045Anonym anvandareMemberJohannes-S wrote:Kul med filmer och bilder Samir! Precis kommit hem från mitt pass, körde också cutlerstyle, tar riktigt fint tycker jag! Hur känns handleden när du kör tricce?Allt där jag kan ha handleden spänd och den inte behöver vridas utåt funkar att köra
Bicepscurl med stång och hantelcurls e i princip det enda jag absolut inte kan kör nu.Har ju hittat en hel del övningar jag kan köra utan problem nu efter lite xperimenterande på gymmet.
Hoppas den blir helt bra nu inom någon vecka eller två.
Cutlerstyle e najs. tar en del på bröstet med, skönt i slutet av passet.
27 maj, 2007 at 19:43 #833046Anonym anvandareMemberKan väl lika gärna slänga in denna filmen också
Kan ju vara roligt att se teknik och hur jag gör vissa övningarEnarms tricepsextension
[youtube=aydg7jwhaR4]27 maj, 2007 at 19:44 #833047Anonym anvandareMemberJo vad hände med rappotering av ätardagen ju:pop:
Riktig snygg bild där Samir. BTW hur känns handleden?
27 maj, 2007 at 19:49 #833048Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:Jo vad hände med rappotering av ätardagen ju:pop:Riktig snygg bild där Samir. BTW hur känns handleden?
Den kommer den kommer
Handleden e mycket bättre nu, testar hela tiden nya belastningar i vardagslivet och tänjer på gränsena för att se om den blivit bättre.
Sakta men säkrt går det frammåt..tur att man har kunnat jobba med bara en arm nu i två veckor bra arbetskamrater haha.
känns som den borde bli helt bra inom några veckor.
Kommer dock alltid att ta det lugnt med handlederna i framtiden dock.27 maj, 2007 at 20:28 #833049Anonym anvandareMemberJa ..då kommer vi till redovisningen av ätardagen då.
Började med att gå ner till affären och skulle köpa glass och nougatsås.
Glass hade dem men ingen nougatsås.
Köpte min tip top och två wienerbröd och gick hem igen.Satte mig framför datorn och verkligen njöt av de två wienerbröden, tip topen och en prottedrink
Drog i väg till maxi och köpte en påse godis, en halvliter glass, en tip top till, en daimstrut och nougatsås.Kom hem och satte mig ner md halvlitaren. Sån sjukt underbart god vaniljglass med chokladkross och bara öste på nougatsås ..halva flaskan gick åt typ.
[img=http://img405.imageshack.us/img405/7890/frukostux3.jpg]Efter detta hjälpe jag polarn att flytta in här så nu bor vi tre goa polare i vår fyra.
Efter flytten så bjöd hans morsa på kebab så enkebabtallrik slank nerVäntade typ två timmar sen drog jag och körde ett Bröst/tricepspass på exhale och drog en träningsdrink
Efter passet var jag sjukt hungrig och sugen på jordnötsås så det fick bli thaimat. Köpte en laddning med ris och sataykyckling med grönsaker och tryckte i mig tillsammans med en daimstrut och den andra tip topen
Nu blev jag faktiskt ganska mätt.. drog ner till en polare och tjöta lite byggning och bara jäste
Drog hem igen efter ett par timmar och tryckte min godispåse 250g lösgodis
Sen var det dags för utgång
Mötte ytterligare några på stan och drog på nelly där det var reggaespelning. Rörde lite på mig..Sen drog vi till inferno, gick dock aldrig in utan fick oss en live freestyle battle contest av mister erik och john doe kul som fan haha
Sen var det dags för käk på burger king.
Det blev en fet Big xxxl burgare med pommes, milkshake, och dipsåsDrog förbi 7 eleven på vägen hem och köpte ytterligare en halvliter vaniljglass med chokladkross och en kanelbulleliknande sak med vanilj i mitten.
Åkte hem och smällde i mig 5:e glassen för dagen med andra halvan av nougatsåsen och den sjuukt goda och varma bullen..
[img=http://img513.imageshack.us/img513/7638/bulleap2.jpg]sen var det godnattKcal kan ni ju räkna själva om ni e intresserad …jag gör det inte.
Fick nog me allt.En riktigt lyckad Ätardag:emo-thumb
27 maj, 2007 at 22:01 #833050Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ja ..då kommer vi till redovisningen av ätardagen då.Började med att gå ner till affären och skulle köpa glass och nougatsås.
Glass hade dem men ingen nougatsås.
Köpte min tip top och två wienerbröd och gick hem igen.Satte mig framför datorn och verkligen njöt av de två wienerbröden, tip topen och en prottedrink
Drog i väg till maxi och köpte en påse godis, en halvliter glass, en tip top till, en daimstrut och nougatsås.Kom hem och satte mig ner md halvlitaren. Sån sjukt underbart god vaniljglass med chokladkross och bara öste på nougatsås ..halva flaskan gick åt typ.
[img=http://img405.imageshack.us/img405/7890/frukostux3.jpg]Efter detta hjälpe jag polarn att flytta in här så nu bor vi tre goa polare i vår fyra.
Efter flytten så bjöd hans morsa på kebab så enkebabtallrik slank nerVäntade typ två timmar sen drog jag och körde ett Bröst/tricepspass på exhale och drog en träningsdrink
Efter passet var jag sjukt hungrig och sugen på jordnötsås så det fick bli thaimat. Köpte en laddning med ris och sataykyckling med grönsaker och tryckte i mig tillsammans med en daimstrut och den andra tip topen
Nu blev jag faktiskt ganska mätt.. drog ner till en polare och tjöta lite byggning och bara jäste
Drog hem igen efter ett par timmar och tryckte min godispåse 250g lösgodis
Sen var det dags för utgång
Mötte ytterligare några på stan och drog på nelly där det var reggaespelning. Rörde lite på mig..Sen drog vi till inferno, gick dock aldrig in utan fick oss en live freestyle battle contest av mister erik och john doe kul som fan haha
Sen var det dags för käk på burger king.
Det blev en fet Big xxxl burgare med pommes, milkshake, och dipsåsDrog förbi 7 eleven på vägen hem och köpte ytterligare en halvliter vaniljglass med chokladkross och en kanelbulleliknande sak med vanilj i mitten.
Åkte hem och smällde i mig 5:e glassen för dagen med andra halvan av nougatsåsen och den sjuukt goda och varma bullen..
[img=http://img513.imageshack.us/img513/7638/bulleap2.jpg]sen var det godnattKcal kan ni ju räkna själva om ni e intresserad …jag gör det inte.
Fick nog me allt.En riktigt lyckad Ätardag:emo-thumb
Fy fan vad mumma det där lät mannen, XXXL burgarn är ju great, har fått nå kuponger nu från dem så man när man köper en whopper meny så får man en extra whopper burgare, sviin bra ju, NUUUTRIIITION TIME. Ser fint ut på filmerna iallafall, keep up the good work.
MVH CEsse on the stepp
28 maj, 2007 at 03:02 #833051Anonym anvandareMemberhahaha;)snacka om käkardag!!!!Kebabking!
28 maj, 2007 at 06:52 #833052Anonym anvandareMemberhaha aldrig funderat över injekt med nougatsås? damn ur addicted ^^ härligt med en riktig ätardag dom andra har sett lite tama ut…denna va ju brutal u deserve it man! fortsätt jobba på du ser grym ut
28 maj, 2007 at 12:18 #833053Anonym anvandareMemberSamir wrote:Låter fint det men tänk på att jag inte e en maratonlöpare direkt..så du får vara snäll mot mig.Ska kolla upp lite vad som händer framöver så jag kan komma förbi. Hör av mig när jag vet bättre
Don`t you vara orolig.
Allt skall vara anpassad efter dina behov, men framförallt skall du gå därifrån med erfarenheter.
Lovar att du kommer vara nöjd.28 maj, 2007 at 23:38 #833054Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Don`t you vara orolig.
Allt skall vara anpassad efter dina behov, men framförallt skall du gå därifrån med erfarenheter.
Lovar att du kommer vara nöjd.Det tvivlar jag absolut inte på.
Har sett fram emot att få träffa dig och lära mig lite kostlära.
Har för mig du sa någon gång någontng om att aldrig behöva gå hungrig -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.