- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
30 maj, 2007 at 17:22 #833070Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Tja Samir!
Ser att du köttar på! Bra där! /J.Gör mitt bästa i varjefall
Sova nu en stund och sen rygg, biceps och axlar på gymmet
30 maj, 2007 at 19:24 #833071Anonym anvandareMemberWEEEEE , det ser vi framemot att läsa om. SHOOOW THEM SAMIR, DRIVE IT ALL OUT .
31 maj, 2007 at 22:29 #833072Anonym anvandareMemberInternet la ner när jag skulle posta mitt inlägg igår så jag får köra lite snabbt här på polarns dayor..har inte fixat det trådlösa än (har ju surfat på grannens hittils )
Han spara inlägget så jag saxar rakt av från igår.
Shuu..
Har precis käkat mitt sista mål här nu så jag ska snart lägga mig, men först ska jag rapportera.Som sagt så var det rygg, biceps och axlar som stod på schemat.
Ett skumt pass. Kände inte riktigt att jag hade det vanliga trycket idag. Krångel med mp3:n också. Men ändå ett bra pass till slut med ökningar trots alltSå här såg det ut ivarjefall
30/5
FysikenLatsdrag bakom nacken
59*18
66*9
73*6T-bar rodd
50*14Enarmsrodd
39*11
32*12
25*13Enarms latsdrag i cc
41*11
45*8Enarms ståenderodd i cc (får sjuk kontakt i denna övningen)
27*15
32*10
23*16Latsdrag med v-grepp
59*9
45*15Baksida axlar i cc
två setSamir special
9*18
14*10Körde lite omvända flyes också
och lite koncentrationscurls för biceps
20 minuter på crosstrainern efteråt
Lite kluven om passet var bra eler inte. Dock helt okej..mer plus än minus under passet.
Gårdagens mat var denna:
Frukost Havregryn med prottepulver, linfrön, sorosfrön, honung kanel, kakao och russin.
Mellanmål kesella med funlight + morot
Lunch ris med kyckling och bbq sås
Mellanmålkesella med funlight + morötter och knäckemackor
Mål havregrynsgröt med milbona och funlight och kanel
träning och träningsdrink på 60g kolhydrater
Mål ett paket glass och kyckling med bbq såsTotalt ca 3200
Godnatt31 maj, 2007 at 22:34 #833073Anonym anvandareMemberJa får hålla mig kort.
Ingen träning idag, dock har jag vart på salsakurs i 2½ timmar. Lärorikt, kul och varmt.
Blir salsa imorgon och lördag också sen e jag kung haha nä men nåt ska man väl lära sig.Dagens mat har varit denna
Frukost Havregryn med prottepulver, linfrön, sorosfrön, honung kanel, kakao och russin.
Mellanmål kesella med jordgubbar
Mål keso light
Mål en protein bar
Mål kesella med jordgubbar
Mål knäckemackor med ostTotalt ca 2500 kcal
Får skriva lite mer under helegen och när jag fixat mitt internet…ska väl lägga in lite fler bilder till helgen med
Ha det gött ciao
31 maj, 2007 at 23:41 #833074Anonym anvandareMemberYeah BUDDY, LIGHT WEIGHT , looking good och bra kosthållning verkar du haft med, keep up the good work.
PEACE cesse
1 juni, 2007 at 14:37 #833075Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Yeah BUDDY, LIGHT WEIGHT , looking good och bra kosthållning verkar du haft med, keep up the good work.PEACE cesse
Tack tack..
Jo kosten sköts. Har alrig slarvat en dag med kosten under diet.
Stenhård på veckorna och lossar totalt på lördagarna, enda som funkar för mig.1 juni, 2007 at 21:47 #833076Anonym anvandareMemberNu e det fredag och snart ätardag
har ju inte kört någon direkt Cardio idag och igår, men jag har vart på salsakurs båda dagarna, idag var lite mer cardio aktigt än igår. Nästan tre timmars dansande gör nog sitt ändå.
Rännde lite på stan förut i ilfart också, får la tillgodose mig det som cardio och förhoppningsvis blir det en del dans ikväll med.
Blir ju sista salsakurslekrionen imorgon också på två och en halvtimma.
Det e kul. Trodde inte det skulle vara så roligt att lära sig dansa Får hoppas man får använda det någon gång bara.Sjukt när man tänker på att jag inte ens visste vad salsa vad för nåt innan igår och nu kan jag ändå ta ett par steg och snurra brudar haha.
1 juni, 2007 at 23:50 #833077Anonym anvandareMemberslänger in två förresten
[img=http://img230.imageshack.us/img230/583/tricepsvnsterfj7.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/7931/dubbelbicepsyx2.jpg]längtar tills imorgon nu
2 juni, 2007 at 00:05 #833078Anonym anvandareMemberMMM MMMMM nästan att man ska bli gay, hehe nejdå samiboy skoja bara, men fan i mig vad det ser bra ut, börjar få fram fina konturer samt linjer, fan vad bra byggd du är, verkar så jämn med andra ord jääävligt bra symmetri, kul att se, THUMBS UP for you man. Keep on fighting för du gör det grymt bra.
PEACE cesse on the stepp
2 juni, 2007 at 02:39 #833079Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:MMM MMMMM nästan att man ska bli gay, hehe nejdå samiboy skoja bara, men fan i mig vad det ser bra ut, börjar få fram fina konturer samt linjer, fan vad bra byggd du är, verkar så jämn med andra ord jääävligt bra symmetri, kul att se, THUMBS UP for you man. Keep on fighting för du gör det grymt bra.PEACE cesse on the stepp
Shit ..det var inga dåliga komplimanger du drog till med 😮
Vet ju dock hur jag själv skulle vilja se ut och det e bra långt ifrånMen tack för dina ord…dem behövdes nu :emo-thumb
2 juni, 2007 at 02:43 #833080Anonym anvandareMemberja ..äntligen, e denna dagen till sin ända och jag får lägga mig och sova in ätardagen.
Som vanligt ganska snålt på fredagar med mat,
Detta har ätits.Frukost Havregryn med prottepulver, linfrön, sorosfrön, honung kanel, kakao och russin.
Mellanmål kesella med kako och sötningsmedel
Mål en protein bar
Mål knäckemackor med ost
Mål kyckling med bbq såsCa 2600kcal vaken några timmar extra.
Imorgon blir det frosseri, Bröst/triceps, och vader + 2.5h salsa
Blir nog en bra dag2 juni, 2007 at 09:08 #833081Anonym anvandareMemberJahopp ..då var det den andra juni och sommarn har börjat. Kasst väder dock igår, får väl se om det blir bättre idag.
Sommarformen är i varjefall här vilket känns skönt. Kul att kunna njuta av att vara lite i form och inte vara i sommarform när sommarn e slut .
Ätardag också.
Morgonvikten låg på 76.3kg Så det händer rejjer i varjefall.Ska hinna med en hel del idag är det tänkt. Äta framförallt, ett styrkepass, som jag inte bestämt om det ska köras på fysiken eller exhale än (några åsikter eller?)
Sen ska det dansas salsa vid femtiden, ett par timmar pågår det och efteråt blir det till att träffa folk och sen dansa sönder på någon av stans klubbar
Är lite sugen på att spela in en poseringsfilm ..får se dock hur det blir med det.
Ha en bra lördag …det ska jag har
2 juni, 2007 at 10:28 #833082Anonym anvandareMemberSamir wrote:Shit ..det var inga dåliga komplimanger du drog till med 😮
Vet ju dock hur jag själv skulle vilja se ut och det e bra långt ifrånMen tack för dina ord…dem behövdes nu :emo-thumb
Säger bara vad jag tycker, that´s all. Du har ju riktigt fin harmoni i musklernar och allt är mycket proportioneligt. Hur vill du se ut då mannen? Ha en grym ätar dag idag.
PEACE//cesse:emo-thumb
2 juni, 2007 at 13:48 #833083Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Säger bara vad jag tycker, that´s all. Du har ju riktigt fin harmoni i musklernar och allt är mycket proportioneligt. Hur vill du se ut då mannen? Ha en grym ätar dag idag.PEACE//cesse:emo-thumb
Tack …man försöker ju förbättra sina svagheter och bara träna på det andra så att det jänar ut sig.. Dock svårt.
Så här vill jag se ut en vacker dag. Målet är väl att vara på topp någon gång efter trettio så än har jag inte brått. Bara övning en sådär 10 år till
[img=http://ironage.us/articles/images/octoberimages/oct02-padilla.jpg][img=http://www.edcorney.net/danpose5.JPG][img=http://www.edcorney.net/DPadilla.JPG]Cepe grymt. Sikta högt.
2 juni, 2007 at 14:33 #833084Anonym anvandareMemberOriginal Giantkilla´!:nerd-tb:
(Snubbla inte på fötterna nu, buffe vid halv
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.