- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
2 juni, 2007 at 17:39 #833085Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Original Giantkilla´!:nerd-tb:
(Snubbla inte på fötterna nu, buffe vid halv
hahahaha,snyggt grejen e ju den att du e lik bobban också:p
2 juni, 2007 at 17:46 #833086Anonym anvandareMemberSamir wrote:Thanks
haha den e tom för flera år sen ..fyllde den dock med vatten och flärpar som jag sparade på den tiden..hade flera tusen från enbart öl jag druckit själv typ[img=http://img516.imageshack.us/img516/4194/vodka1dl8.jpg][img=http://img508.imageshack.us/img508/9697/vodka2gh1.jpg]
hihihi…på sista bilderna nu så va denna förflyttad:p slippa missförstånd hehe..hoppas du käkar massa massa idag släng upp allt ikväll:p
3 juni, 2007 at 22:16 #833087Anonym anvandareMemberJao så var det ju ätardag igår som skall rapporteras i vanlig ordning.
Var en lyckad ätardag med mycket aktivitet och mat i mängder utan att det blev förmycket
Maten som åts igår var denna i fäöljande ordning:
Halvliter glas med nougatsås.
Proteindrink
Kardemummabulle och Winerbröd
Kebabtallrik
Tip topTräning och träningsdrink.
250 gram lösgodis Sen var det salsa i nästan tre timmar.
Thai-buffé på amazing thai med massa träningsfolk
Blev ett par tallrikar med mat och tre omgångar med glas och frukt.
Tip top
130g lösgodis
Nogger
Kanelbulle med vanilj
Tip top.Tror att det var allt
Det var maten det ja.
3 juni, 2007 at 22:21 #833088Anonym anvandareMemberkul o se dig idag mannen,ser bra ut:emo-thumb
3 juni, 2007 at 22:23 #833089Anonym anvandareMemberVad ser du för fördelar med dessa ätardagar? Är det ren psykologiskt eller märker du av några andra fördelar?
3 juni, 2007 at 22:47 #833090Anonym anvandareMemberKörde ju ett styrketräningspass igår och dansade salsa i nästan tre timmar också.
Styrketräningspasset kördes på fysiken och det var bröst och triceps som kördes.
Ett riktigt bra pass med bra kontakt och sjuka ökningar i vissa saker..kände inget i handleden heller under passet. Den e dock fortfarande inte helt bra.
Så här såg det ut i varjefall
fysiken2/6
Bröstpressmaskin
75*19
85*10
70*13
Chestpress incline maskin
52*14
45*17Pecdeck/flyes maskin
66*10
52*8
Bänkpress i smith incline
60*16
80*4Pushdown
41*20 var för lätt så jag slutade efter 20 reps
50*13
54*10
59*8Tricepsextension
10*6
7*8Enarmsscullcrushers
8*9
9*6
Pushdown cutler style
25*23
32*7Såg riktigt bra ut i spegeln också efter passet, Bra tryck och schysst pump
3 juni, 2007 at 22:48 #833091Anonym anvandareMemberOgge wrote:Vad ser du för fördelar med dessa ätardagar? Är det ren psykologiskt eller märker du av några andra fördelar?Bara psykologiskt.
Jag gillar glass och att vara mätt
3 juni, 2007 at 22:49 #833092Anonym anvandareMemberpaul wrote:kul o se dig idag mannen,ser bra ut:emo-thumbKul att träffa dig med ..såg stabil ut som fan..kände mig som en undernärd dvärg.
Tack
3 juni, 2007 at 23:28 #833093Anonym anvandareMemberJao så var det söndag ja.
Söndagar innebär som vanligt mycket motion.Började dagen med att gå ut med ett par kompisar. Gick ut vid ett och var ute och gick till 5 var väl kanske 3 timmar av dem som var effektivt promenarande dok inte i supertempo
Gick från Guldheden ner till stan och sen från stan bort till slottskogen. Från slotskogen gck jag ner till Exhale på Kungshöjden och köpte lite kosttillskott, sen där ifrån gick jag upp till landala där jag tog vagnen hem.
Var väl hemma en halvtimma typ och sen tog jag cykeln ner till slottskogen. Lirade fotboll i solen och bara njöt av vädret och sen cyklade jag hem vid nio
Slänger in lite bilder från dagen med ..
Just det drog på mig en infektion i ögonen. Decka på soffan igår med linserna i . Därav glojärnen.
Fick nackspärr idag med när jag tvätta håret haha cepe. Jobbigt som fan men det går la över förhoppningsvis innan tisdagens benpass.För att liva upp stämmningen
brillmongo
[img=http://img230.imageshack.us/img230/6199/brillmongodu4.jpg]Varmt och gatt[img=http://img74.imageshack.us/img74/1958/footballplayerej9.jpg]Avgörande straff ..[img=http://img79.imageshack.us/img79/4918/jagfotbollwb8.jpg]3 juni, 2007 at 23:37 #833094Anonym anvandareMemberSkönt och se att du kommit ut som brillmongo!:emo-thumb
Såg något komma cyklande på en kromad lowrida med fastmonterade hockeytutor och bilstereo när jag stekte fläsk innan..
Guess who folks?
4 juni, 2007 at 00:10 #833095Anonym anvandareMemberFrukost: havreryn, prottpulver, solrosfrön, linfrön, kakao.
Mål: prottebar
Mål: kesella med bär
Mål: tonfisk
Mål:kyckling och bbq sås
Ca 1600kcal.4 juni, 2007 at 22:44 #833096Anonym anvandareMemberJa då var det måndag.. Igen. Dietveckan börjar ju egentligen på söndag. Inte för att söndagar känns direkt jobbiga ..snarare tvärtom. Det e på söndagar som jag har mest energi efter lördag då såklart
Men måndag e det i varjefallBlir lite ändringar i veckans träning också. Istället för tisd. torsd lördag så blir det tis, ons och lördag.
Fick nämligen ett samtal igår från någt produktionsbolag som ville ta en titt på mig på torsdag Yeah yeah ..får se vad dem vill.
Tycker rent allmänt att det e lite för lite bilder här så jag tänkte jag skulle råda bot på det. Svårt att ta bra bilder när man tränar ensam dock.
Men jag ska i varjefal försöka lägga in minst en träningsrelaterad bild varjedag här. Även matbilder kommer läggas in.
Apropå mat så hittade jag en intressant sak i hälsokosten igår som jag köpte med mig hem.
Mungbönor
288kcal/100g
prot 24g
Kolhydrater 44g
fett 3 gramInga exakta siffror där , men har för mig det var liknande. Snarlikt i varjefall.
Dessa i koktform ger mig en portion på 700g A 500kcal ..e ju ganska mycket. ska äta imorgon, så då får jag se om det e någonting att ha.
Skador: Lite nackspärr, Smärtor i handleden vid vissa viktbelastade vridmoment och en infektion i ögonen, annars inget allvarligt.
Alla dessa bör vara borta ganska snart. Nackspärr och ögonen bör vara bra denna veckan.
4 juni, 2007 at 22:59 #833097Anonym anvandareMemberJao.
Var lite smått irriterad idag över att ha både nackspärr och infektion i ögonen, men jag tog tag i mig själv och drog ut på en löprunda.
Innan har jag bara legat på rundor runt 25 minuter men idag ökade jag några minuter och körde en runda på drygt 33 minuter
Snittpulsen var ganska hög också, låg på 166slag/minut vilket enligt klockan är 84% av maxpuls
Var totalt färdig efteråt och helt söndersvett Skönt var det i varjefall. Konditionen blir ju bättre i varjefall.
dagens hej-jag-e-så-jävla-snygg-när-jag-tränar-och-efter-jag-har sprungit-kort
[img=http://img74.imageshack.us/img74/7296/hejjagessnyggnt6.jpg]
4 juni, 2007 at 23:08 #833098Anonym anvandareMember..också innan jag lägger mig för idag.
Började som vanligt med;
Frukost: havreryn, prottpulver, solrosfrön, linfrön, kakao, honung och russin
Mellanmål kesella med kakao, sötningsmedel, kanel, och kardemumma + knäckemackor
Lunch Same old kyckling med ris och bbq-sås
Mellanmål: kesella med kakao, sötningsmedel, kanel, och kardemumma + knäckemackor
Mål: kesella med kakao, sötningsmedel, kanel, och kardemumma
Mål: Knäckemackor med ost och feta ost vid sidan om.Totalt 2500kcal
Och dagens vackra matbild då = )
Sista målet på dagen.[img=http://img79.imageshack.us/img79/9733/matkx0.jpg]
4 juni, 2007 at 23:24 #833099Anonym anvandareMemberFan vad duktig du är mannen, vete fan om jag skulle palla den där lilla mängden mat, men som man säger. vill man bli fin får man lida pin. Tycker du är jävligt duktig. Keep up the good work.
MVH Cesse
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.