- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 juni, 2007 at 19:15 #833100Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Fan vad duktig du är mannen, vete fan om jag skulle palla den där lilla mängden mat, men som man säger. vill man bli fin får man lida pin. Tycker du är jävligt duktig. Keep up the good work.
MVH Cesse
Fin och fin veti fan fan ..men hård blir jag nog
5 juni, 2007 at 19:25 #833101Anonym anvandareMemberVaknade precis för övrigt från en timmas power nap. Ska dra och köra ben nu på fysiken om en knapp timma tänkte jag.
Har vart ganka trött idag så den power napen behövdes.
nackspärren e bättre idag men inte helt bra, så det blir inga knäböj.Ett hårt pass ska jag dock köra
Mungbönorna funkade för övrigt najs.
Sen att dem inte såg så goda ut kanske är en annan femma[img=http://img79.imageshack.us/img79/9739/mungbnoraw6.jpg]
6 juni, 2007 at 23:48 #833102Anonym anvandareMemberJao …var ju full rulle hela kvällen igår efter passet så jag han inte med att rapportera så jag får la ta det nu då
Körde i varjefall ben på fysiken igår.
Ett riktigt bra pass med bra kontakt och ökningar, mådde dock sjukt illa efter halva passet typ så ja fick vila typ 10 minuter nnan jag kunde fortsätta.Grym träningsvärk idag i baksidalår och vader inte så farligt i framsida dock.
Så här såg passet ut i varjefall.
6/5
Fysiken
Benpress
300*27
350*14Enbenspressar (en annan)
52*21
66*13Liggande lårcurl
32*20
36*13Hantelböj med hälarna på pall
18*13Stela hantellyft
13*20
18*11Benspark
31*15
31*9Körde ett par set vader sen också
Som sagt ett riktigt bra pas med bra kontakt och ökningar…jobbat att jag skulle må så kasst bara. Inte det rolgaset att behöva oroa sig för att spy ner maskinerna
Gårdagens mat var denna:
Frukost: havreryn, prottpulver, solrosfrön, linfrön, kakao, honung och russin
Mellanmål kesella med kakao, sötningsmedel, kanel, och kardemumma + prottebar
Lunch: kyckling med ris och bbq-sås
Mellanmål: kesella med kakao, sötningsmedel, kanel, och kardemumma
Mål: Mungbönor
Träning och träningsdrink på 60g kolhydrater
Mål Glass (wellness jordgubb från lidl) vaniljkvarg, yoghurt, knäckemackor med ost.
Mål prottebar
Mål youghurtCa 3600kcal Var uppe ett par timmar extra igår
6 juni, 2007 at 23:56 #833103Anonym anvandareMemberJapp så var snart denna endagsledigheten över också.
Har vart en riktigt bra och skön dag idag.Började md att ta cykeln ner till stan, sen bort till slottskogen. Softa lite där. Cykla sen hem en sväng för att återvända en stund senare igen Underbart folk och väder
Sen skulle man ju cykla hem en gång till. Var fan riktig färdig i benen efter gårdagens pass och dagens tidigare cykling.
Körde sen ett ryggpass på exhale, där det fotades och filmades en del så be ware of pictures and movies soon.
Skrev inte ner vad jag körde eftersom jag glömde penna men jag kan skriva ner det jag komer ihåg i skallen
6/6
Exhale gymChins
Kv*22Latsdrag bakom
80*9Latsdrag framför
90*6stående enarms latsdrag i cc
3 setStående enarms rodd i cc
2 set
Körde även ett par set biceps och baksida axlar
Bla Samir special kördes och lätta hantellyft åt sidanRiktigt gymt pass med sjuk kontakt ch grymt tryck
Bilder och filmer kommer
7 juni, 2007 at 00:02 #833104Anonym anvandareMemberKan ju skriva in dagens mat också.
Mellanmål kesella med jordgubbar
Mellanmål: kesella med jordgubbar
Mål:Mungbönor
Träning och träningsdrink på 60g kolhydrater
Mål glass, feta ost och knäckemackor med västan 5%
Mål kycklingCa 2700kcal …gick upp senare än vanligt idag.
Imorgon blir det vila likaså fredag…Hiner nog dock med ett cardiopass imorgon skulle jag tro.
7 juni, 2007 at 00:09 #833105Anonym anvandareMemberSlänger in två filmer då från dagens pass
Först chins
och sen latsdrag med smalt grepp.
[youtube=hGGszhxCWvo]
[youtube=0okiuJWEhak]
7 juni, 2007 at 01:04 #833106Anonym anvandareMembergött pass o god mat,såg inte lika gott ut..hehe…
7 juni, 2007 at 20:43 #833107Anonym anvandareMemberDubbel.
7 juni, 2007 at 20:44 #833108Anonym anvandareMemberKul med filmer, maybe you can teach me; vad är det för fördel med latsdrag med smalt grepp (jämntemot stång med brett) ?
Som vanligt, värdens inspirationskälla är du samir!
Och hur orkar du trycka i dig så mycket kesella? Är det lättkesella du äter?
7 juni, 2007 at 21:52 #833109Anonym anvandareMemberArcanon wrote:Kul med filmer, maybe you can teach me; vad är det för fördel med latsdrag med smalt grepp (jämntemot stång med brett) ?Som vanligt, värdens inspirationskälla är du samir!
Och hur orkar du trycka i dig så mycket kesella? Är det lättkesella du äter?
Tack
jao lätkesella e det.Fördel och fördel.. det tar lite olika på ryggn. Tar mer på latsen med brett grepp och mer på romboiderna med smalt grepp.
7 juni, 2007 at 22:18 #833110Anonym anvandareMemberKämpa på Samir…ska komma och heja på dig när du rockar på scenen. :buttrock:
Lite skumma chins du dundrar.
7 juni, 2007 at 22:33 #833111Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Kämpa på Samir…ska komma och heja på dig när du rockar på scenen. :buttrock:Lite skumma chins du dundrar.
Jag dundrar alltid på skumma sätt..min kropp e mongo
Tack.. ditt stöd behövs marco
7 juni, 2007 at 22:58 #833112Anonym anvandareMemberKan vara kul att se hur övningarna ser ut som sagt
Först två bilder på enarms latsdrag i cc och sen en bild på vanliga koncentrationscurls tagen i spegeln haha
[img=http://img74.imageshack.us/img74/8382/enarmslatsdragpe5.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/8822/enarmstvuy1.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/786/spegelbicepsvu7.jpg]
7 juni, 2007 at 23:24 #833113Anonym anvandareMemberJao ..då var denna dagen snatrt slut med då.
Körde ju som sagt ryggpasset igår istället för idag då jag skulle på casting idag.
Kul. Lite annorlunda, nytt, spännande och lärorikt
Gjorde inte så mycket förutom snacka om sig själv för en kamera och gjorde några få teaterövningar .. Fick posera lite också haha. tur att man var i hyffsad formDem skulle höra av sig om jag får rollen (som inte ens e färdig än) Manus och skit skulle skrivas efter rollerna var satta.
I varjefall så har jag gått en promenad då istället.
Gick lite drygt en timma, var nog närmare 1½hIdag har jag ätit detta
Mellanmål tonfisk
Lunch kyckling ris och bbq sås
Mellanmål tonfisk
Mål keso light
Mål proteinbar
Mål knäckemackor med ost
Mål kycklingCa 2500kcal …gick upp senare än vanligt idag.
8 juni, 2007 at 07:51 #833114Anonym anvandareMemberSamir wrote:Jag dundrar alltid på skumma sätt..min kropp e mongoTack.. ditt stöd behövs marco
Haha. Mongokropp…det vet jag inte om jag håller med om
Klart man stöder en soft snubbe som dig mannen. Fortsätt köra hårt så håller jag ett litet öga på dig här :up:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.