- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
8 juni, 2007 at 08:52 #833115Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Haha. Mongokropp…det vet jag inte om jag håller med om
Klart man stöder en soft snubbe som dig mannen. Fortsätt köra hårt så håller jag ett litet öga på dig här :up:
marco din avatar är grymt :buttrock:
9 juni, 2007 at 11:27 #833116Anonym anvandareMemberJa då var det lördaga och ätardag igen. Men först tänkte jag skriva lite om gårdagen.
En i stortsett vanlig dag ingen direkt gymcardio men jag cyklade en del och kanske promenerade nån timma
Åt som vanligt på fredagar ganska lite.
Blev inte mer än 2700kckal ungefär och då var ja uppe 4h extra ungefär och det på eric prydz på trägårnGjorde en fettmätning igår med 3punkts. Första gången jag gjort det. Fett % e väl inte direkt så viktig. Låg bra till kanske e bra att veta dock.
Mätningar komme göras varannan vecka av klubban här på forume, för att se att man tappar rätt och inte en massa muskler.Ska nog köra på ett par veckor till i samma tempo för att sen kolla av och räkna lite på veckor och se om man kan t det lite lugnare ett tag och bara plana ut och njuta av sommarformen
Gårdagens mat var denna i varjefall
Frukost: Havregryn med milbona, solrosfrön, linfrön, honung, och sötningsmedel
Mellanmål: tonfisk
Lunch: ris med kyckling och bbq sås
Mål Kesella me bär
Mål: keso lignt
Mål kesella med bär
Mål keso light
Mål prottebar
Mål kycklingJapp det var gårdagen landade på runt 2700kcal totalt
9 juni, 2007 at 11:34 #833117Anonym anvandareMemberJa som sagt så var det lördag då.
Har redan dratt i mig en redig frukost.en sockerbulle, ett wienerbröd, en daimstrut, en halvliter vaniljglas med chokladkross och nougatsås och maräng till frukost
Vikten idag morse låg på rekordlåga 75.2kgkanske lite väl låg men med tanke på hur lite jag åt igår och hur tömd jag var så e det inte så konstigt morgonvikten igår låg på 76.4kg så det skiljer lite där så det e nog en hel del klykogen som saknades imorse
Blir nog en hel del glass och mat idag. Är det någon som vet vart det finns (om det finns) Sushi buffe i göteborg. e sjukt sugen.
Ska köra ett bröst/riceps pass lite senare idag med ..har dock inte bestämt vilket gym det blir. Det ger sig dock. Nu ska jag på stan och kolla kläder och njuta av det fina vädret ..
Fotar nog lite från passet sen ocks¨
ciao10 juni, 2007 at 12:58 #833118Anonym anvandareMemberHinner inte skriva så mycke nu .. ska ut och gå en sväng en jag slänger in denna poseringsfilmen från gymet igår.. lite pmp i bröst och trceps..skärpan e la så där dock
[youtube=IBVC5Prwr9Y]
10 juni, 2007 at 16:57 #833119Anonym anvandareMemberSå. Kom precis hem från en tre timmar lång promenad. Inget jätteraskt tempo men ändå kontinuerligt i drygt tre timmar
Gött väder me. Har absolut inget emot värmen, snarare tvärtom. Fick i mig inte mindre än 2 liter vatten och en liter cöla lajt under promenden.
Ska dra till slottskogen nu och träfa lite folk, blir kanske lite freesbekastande och fotbollsspelande om någon orkar
Slänger in en bild från efter gårdagens pass med.
Skärpan e lite kass men det blir så med självutlösaren[img=http://img230.imageshack.us/img230/3387/sidechestob7.jpg]
10 juni, 2007 at 17:10 #833120Anonym anvandareMemberDen sidechesten såg riktigt fin ut. :up:
10 juni, 2007 at 18:42 #833121Anonym anvandareMemberYeah mannen, riktigt nice , ser fint ut, go harmoni i bitarna. hoppas du fick i dig massa gott på ätardagen. Ha det great.
MVH Cesse
10 juni, 2007 at 20:11 #833122Anonym anvandareMemberSamir wrote:Kan vara kul att se hur övningarna ser ut som sagtFörst två bilder på enarms latsdrag i cc och sen en bild på vanliga koncentrationscurls tagen i spegeln haha
[img=http://img74.imageshack.us/img74/8382/enarmslatsdragpe5.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/8822/enarmstvuy1.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/786/spegelbicepsvu7.jpg]
Bra att du spänner läpparna med! Äh, var bara tvungen att kommentera!
Ser bitig ut! Ska bli kul se ditt fria program i år, du hittar säkert på något coolt igen!
10 juni, 2007 at 20:28 #833123Anonym anvandareMemberdu börjar se hårt du nu..jumboräka hahah..vart de sushi..
vi kommer till gbg nästa helg,sker de ngt?
bra poserngsfilmer asså..o övriga bilder m såklart..
du kör på hårt..keep et going10 juni, 2007 at 23:21 #833124Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Den sidechesten såg riktigt fin ut. :up:Tack tack sidechesten e faktiskt den posen jag tycker om bäst, både att göra och hur det ser ut.
10 juni, 2007 at 23:24 #833125Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Bra att du spänner läpparna med! Äh, var bara tvungen att kommentera!Ser bitig ut! Ska bli kul se ditt fria program i år, du hittar säkert på något coolt igen!
haha va fan …man ska ta i med hela kroppen
Gött att du sätter lite press på mig. Har inte ens börjat fundera varken på posering eller låt. 😮
10 juni, 2007 at 23:25 #833126Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Yeah mannen, riktigt nice , ser fint ut, go harmoni i bitarna. hoppas du fick i dig massa gott på ätardagen. Ha det great.MVH Cesse
tack
Haha japp absolut.
Skriver ner vad jag åt här snart10 juni, 2007 at 23:49 #833127Anonym anvandareMemberJa då var ögonblicket alla väntat på här…har han lyckats att överträffa förra veckans ätarbravader eller gick han bet.?
Ja… Dille på glass det har hag fått i varjefall
Glass e fan det bästa jag vet.Inte mindre än sju (7)glassar tryckte jag i mig igår
Så här såg min matdag ut igår.
Frukost
En daimstrut, en sockerbulle, ett wienerbröd, en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och marängKebabtallrik
En tip top innan passet.
Träning och träningsdrink
Sushi tolv bitaren tip top och en nogger
500g lösgodis
En snickersglass
en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och maräng
Det var nog allt …blev en hel del socker och glass
Mådde inte dåligt eller var proppmätt en enda gång ..bra skit.
10 juni, 2007 at 23:55 #833128Anonym anvandareMember..Ja det e lite kontrast dessa dagar emellan.
Inte vart hungrig nåt nästan alls idag.
Detta har jag ätit.
Frukost: Havregryn med kesella, kanel, kardemumma och sötningsmedel
Mål: kesella med jordgubbar
Mål kesella med jordgubbar
Mål proteinbar
Mål kyckling och bbq såstotalt ca 1500-1600kcal
10 juni, 2007 at 23:56 #833129Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ja då var ögonblicket alla väntat på här…har han lyckats att överträffa förra veckans ätarbravader eller gick han bet.?Ja… Dille på glass det har hag fått i varjefall
Glass e fan det bästa jag vet.Inte mindre än sju (7)glassar tryckte jag i mig igår
Så här såg min matdag ut igår.
Frukost
En daimstrut, en sockerbulle, ett wienerbröd, en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och marängKebabtallrik
En tip top innan passet.
Träning och träningsdrink
Sushi tolv bitaren tip top och en nogger
500g lösgodis
En snickersglass
en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och maräng
Det var nog allt …blev en hel del socker och glass
Mådde inte dåligt eller var proppmätt en enda gång ..bra skit.
HAHAHAHAHAAHAHA, fyyyy fan, hur pallar du så mycket glass o grejor, skulle fan avlidit av allt socker, BRUTALT . Hoppas du får en grym dag imorgon. jag har haft hel vilovecka från träning, hade mina två sista tentor i fredags, så imorgon blir första passet på lyftar klubben hemma gävle, ska bli skoooj. Sov gott. PEACE
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.