Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 662 total)
  • Author
    melancoolio wrote:
    Haha. Mongokropp…det vet jag inte om jag håller med om :D

Klart man stöder en soft snubbe som dig mannen. Fortsätt köra hårt så håller jag ett litet öga på dig här :up:

marco din avatar är grymt :buttrock:

Ja då var det lördaga och ätardag igen. Men först tänkte jag skriva lite om gårdagen.

En i stortsett vanlig dag ingen direkt gymcardio men jag cyklade en del och kanske promenerade nån timma =)

Åt som vanligt på fredagar ganska lite.
    Blev inte mer än 2700kckal ungefär och då var ja uppe 4h extra ungefär och det på eric prydz på trägårn =)

Gjorde en fettmätning igår med 3punkts. Första gången jag gjort det. Fett % e väl inte direkt så viktig. Låg bra till kanske e bra att veta dock.
    Mätningar komme göras varannan vecka av klubban här på forume, för att se att man tappar rätt och inte en massa muskler.

Ska nog köra på ett par veckor till i samma tempo för att sen kolla av och räkna lite på veckor och se om man kan t det lite lugnare ett tag och bara plana ut och njuta av sommarformen :D

Gårdagens mat var denna i varjefall

Frukost: Havregryn med milbona, solrosfrön, linfrön, honung, och sötningsmedel
    Mellanmål: tonfisk
    Lunch: ris med kyckling och bbq sås
    Mål Kesella me bär
    Mål: keso lignt
    Mål kesella med bär
    Mål keso light
    Mål prottebar
    Mål kyckling

Japp det var gårdagen landade på runt 2700kcal totalt

Ja som sagt så var det lördag då.
    Har redan dratt i mig en redig frukost.

en sockerbulle, ett wienerbröd, en daimstrut, en halvliter vaniljglas med chokladkross och nougatsås och maräng till frukost =)

Vikten idag morse låg på rekordlåga 75.2kgkanske lite väl låg men med tanke på hur lite jag åt igår och hur tömd jag var så e det inte så konstigt morgonvikten igår låg på 76.4kg så det skiljer lite där så det e nog en hel del klykogen som saknades imorse :D

Blir nog en hel del glass och mat idag. Är det någon som vet vart det finns (om det finns) Sushi buffe i göteborg. e sjukt sugen.

Ska köra ett bröst/riceps pass lite senare idag med ..har dock inte bestämt vilket gym det blir. Det ger sig dock. Nu ska jag på stan och kolla kläder och njuta av det fina vädret ..

Fotar nog lite från passet sen ocks¨
    ciao

Hinner inte skriva så mycke nu .. ska ut och gå en sväng en jag slänger in denna poseringsfilmen från gymet igår.. lite pmp i bröst och trceps..skärpan e la så där dock =)

[youtube=IBVC5Prwr9Y]

Så. Kom precis hem från en tre timmar lång promenad. Inget jätteraskt tempo men ändå kontinuerligt i drygt tre timmar =)

Gött väder me. Har absolut inget emot värmen, snarare tvärtom. Fick i mig inte mindre än 2 liter vatten och en liter cöla lajt under promenden.

Ska dra till slottskogen nu och träfa lite folk, blir kanske lite freesbekastande och fotbollsspelande om någon orkar :D

Slänger in en bild från efter gårdagens pass med.
    Skärpan e lite kass men det blir så med självutlösaren

[img=http://img230.imageshack.us/img230/3387/sidechestob7.jpg]

Den sidechesten såg riktigt fin ut. :up:

Yeah mannen, riktigt nice :), ser fint ut, go harmoni i bitarna. hoppas du fick i dig massa gott på ätardagen. Ha det great.

MVH Cesse

Samir wrote:
    Kan vara kul att se hur övningarna ser ut som sagt

Först två bilder på enarms latsdrag i cc och sen en bild på vanliga koncentrationscurls tagen i spegeln haha =)

[img=http://img74.imageshack.us/img74/8382/enarmslatsdragpe5.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/8822/enarmstvuy1.jpg][img=http://img74.imageshack.us/img74/786/spegelbicepsvu7.jpg]

Bra att du spänner läpparna med! Äh, var bara tvungen att kommentera!

Ser bitig ut! Ska bli kul se ditt fria program i år, du hittar säkert på något coolt igen!

du börjar se hårt du nu..jumboräka hahah..vart de sushi..
    vi kommer till gbg nästa helg,sker de ngt?
    bra poserngsfilmer asså..o övriga bilder m såklart..
    du kör på hårt..keep et going

melancoolio wrote:
    Den sidechesten såg riktigt fin ut. :up:

Tack tack :D sidechesten e faktiskt den posen jag tycker om bäst, både att göra och hur det ser ut.

Silvia wrote:
    Bra att du spänner läpparna med! Äh, var bara tvungen att kommentera!

Ser bitig ut! Ska bli kul se ditt fria program i år, du hittar säkert på något coolt igen!

haha va fan …man ska ta i med hela kroppen =)

Gött att du sätter lite press på mig. Har inte ens börjat fundera varken på posering eller låt. 😮

Steppen1983 wrote:
    Yeah mannen, riktigt nice :), ser fint ut, go harmoni i bitarna. hoppas du fick i dig massa gott på ätardagen. Ha det great.

MVH Cesse

tack ;)

Haha japp absolut.
    Skriver ner vad jag åt här snart =)

Ja då var ögonblicket alla väntat på här…har han lyckats att överträffa förra veckans ätarbravader eller gick han bet.?

Ja… Dille på glass det har hag fått i varjefall =)
    Glass e fan det bästa jag vet.

Inte mindre än sju (7)glassar tryckte jag i mig igår ;)

Så här såg min matdag ut igår.

Frukost
    En daimstrut, en sockerbulle, ett wienerbröd, en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och maräng

Kebabtallrik

En tip top innan passet.
    Träning och träningsdrink

Sushi tolv bitar

en tip top och en nogger

500g lösgodis

En snickersglass

en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och maräng

Det var nog allt …blev en hel del socker =) och glass

Mådde inte dåligt eller var proppmätt en enda gång ..bra skit.

..Ja det e lite kontrast dessa dagar emellan.

Inte vart hungrig nåt nästan alls idag.

Detta har jag ätit.

Frukost: Havregryn med kesella, kanel, kardemumma och sötningsmedel
    Mål: kesella med jordgubbar
    Mål kesella med jordgubbar
    Mål proteinbar
    Mål kyckling och bbq sås

totalt ca 1500-1600kcal

Samir wrote:
    Ja då var ögonblicket alla väntat på här…har han lyckats att överträffa förra veckans ätarbravader eller gick han bet.?

Ja… Dille på glass det har hag fått i varjefall =)
    Glass e fan det bästa jag vet.

Inte mindre än sju (7)glassar tryckte jag i mig igår ;)

Så här såg min matdag ut igår.

Frukost
    En daimstrut, en sockerbulle, ett wienerbröd, en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och maräng

Kebabtallrik

En tip top innan passet.
    Träning och träningsdrink

Sushi tolv bitar

en tip top och en nogger

500g lösgodis

En snickersglass

en halvliter vaniljglas med chokladkross, nougatsås och maräng

Det var nog allt …blev en hel del socker =) och glass

Mådde inte dåligt eller var proppmätt en enda gång ..bra skit.

HAHAHAHAHAAHAHA, fyyyy fan, hur pallar du så mycket glass o grejor, skulle fan avlidit av allt socker, BRUTALT :D . Hoppas du får en grym dag imorgon. jag har haft hel vilovecka från träning, hade mina två sista tentor i fredags, så imorgon blir första passet på lyftar klubben hemma gävle, ska bli skoooj. Sov gott. PEACE

Viewing 15 posts - 286 through 300 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.