- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
17 juni, 2007 at 01:54 #833160Anonym anvandareMemberSamir wrote:Knäböj
145*12 (har tidigare jort en 12:a på 150 vägandes 7-8 kg mer så detta får gå som ett PB )Grattis
17 juni, 2007 at 01:56 #833161Anonym anvandareMemberzyxuz wrote:GrattisTack
Ska försöka tangera samma vikt och reps som jag gjorde när jag vägde som mest
17 juni, 2007 at 02:01 #833162Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack
Ska försöka tangera samma vikt och reps som jag gjorde när jag vägde som mest
De kommer säkert snart:emo-thumb
Kämpa på och lycka till
17 juni, 2007 at 02:54 #833163Anonym anvandareMemberJa..ytterligare en dietdag till sin ända.
Har vart en sjukt lugn lördag. Har knapt rört mig utanför dörren.
Inte så mycket mer att skriva om den än det.Siktar på att vara hyffsat frisk imorgon och dra en i varjefall två timmars promenad.
Maten idag har vart väldigt enkel och tråkig men inte orkat anstränga mig nåt nämnvärt.
Frukost Havregrynsgröt med kesella, russin, honung, kakao, kanel, kardemumma, linfrön, solrosfrön, vatten, funlight och sötninsgmedel.
Målsushi från lidl
Mål halvfryst kesella med funlight
Mål halvfryst kesella med funlight och mjölk
Mål halvfryst kesella med funlight och mjölk
Mål halvfryst kesella med funlight och mjölkTotalt ca 1800kcal
18 juni, 2007 at 23:20 #833164Anonym anvandareMemberKom på att jag inte skrivit om gårdagen.
Ja ingen direkt maratonpromenad igår som jag brukar köra på söndagar men det blev en promenad på 90minuter i varjefall. Hade ju inte haft ätardagen på lördagen heller utan i fredags så det var ganska lugnt.
Maten igår såg ut så här.
Fruskost: gröt på havregryn. kesella, funlight, solrosfrön, linfrön, honung, kanel och kardemumma.
Mål kesella med funlight, mjölk och vatten.
Mål prottebar
Mål subwaymacka
Mål gröt på havregryn, funlight, kanel och kardemumma. dränkt iskall kesella och funlight blandning.
Mål burk tonfisktotalt ca 2200 kcal
18 juni, 2007 at 23:28 #833165Anonym anvandareMemberJa, då var det måndag igen då.
Är helt frisk nu så jag tar och vilar någon dag till från styrketräningen ..Kör antingen på Onsdag eller torsdag igen ..får se vad jag hinner med.
Idag har jag vart ute på en promenad på 90 minuter . Bortsett från den och jobbet har jag inte rört så mycket mer på mig. Inte mindre än 3 (tre) powernaps idag. 2 på jobbet och en hemma efteråt
Gött att sova och svårt att lägga sig i tid…
maten idag har varit denna.
Frukost: Havregryn med kesella, russin, honung, kakao, kanel, kardemumma, linfrön, solrosfrön, vatten och sötninsgmedel.
Mellanmål kesella med funlight och knäckemackor
lunch Mungbönor
mellanmål kesella med funlight och knäckemackor
Mål tonfisk
Mål kesella med funlight
Mål Mungbönor + morotDet var det de.
totalt ca 2500kcal18 juni, 2007 at 23:34 #833166Anonym anvandareMemberFan missat att läsa lite ett tag. Rullar deffen på som planerat? Och kanske ännu viktigare: Har du börjat jobba på någon poseringsmusik som kan trumfa över din förra?
18 juni, 2007 at 23:45 #833167Anonym anvandareMemberAndreas Guiance wrote:Fan missat att läsa lite ett tag. Rullar deffen på som planerat? Och kanske ännu viktigare: Har du börjat jobba på någon poseringsmusik som kan trumfa över din förra?jodå ..har jävligt taskit med träning den senaste veckan bara pga av förkylning.. bara blitt ett par promenader.
Haha na jag har tatt det lugnt med poseringsmusik..
Kommer fan tröttna annars på låten så jag tar det längre fram. Tror jag bytte beat tio ggr innan förra tävlingen.Killen som rappade på det förra beatet har gått och blivit producent nu så han skall göra allt från scratch ..musik och rap.
Ganska smidigt att han e min rumskamrat också :emo-thumb
kan ju göra lite reklam för honom när jag ändå skriver.. vet att det ine e direkt träningsrelaterat men han läser till idrottslärare om det hjälper
[http://www.myspace.com/spydaprod]
mest hip hop, rnb och reggaeton han sysslar med ifall nån e sugen.18 juni, 2007 at 23:52 #833168Anonym anvandareMemberNär det gäller ett sånt musikaliskt geni måste undantag tillåtas – bästa poseringslåten jag hört:emo-thumb
Ska följa journalen bättre nu framöver vartefter det börjar dra ihop sig:)
19 juni, 2007 at 22:09 #833169Anonym anvandareMemberJa då var det åter igen dags att rapportera vad dagen har erbjuit.
Har vart en aktiv vilodag idag.
Inte gjort så överdrivet mycket dock.Gick till slottskogen en promenad på 40 minuter
Sen blev det lite fresbeekastnig och fotboll (dock ingen hög rörelsefaktr på den latjningen)Kommr köra rygg. biceps, axlar och vadr imorgon. Första passet på över en vecka så det ska bli najs.
Får se om jag hinner med en fettmäting på torsdag med innan jag åker hem till uddevalla.
Maten idag har varit denna
maten idag har varit denna.
Frukost: Havregryn med kesella, russin, honung, kakao, kanel, kardemumma, linfrön, solrosfrön, vatten och sötninsgmedel.
Mellanmål kesella med funlight
lunch klyftpotatis med lax och chilisås
mellanmål kesella med funlight
Mål tonfisk
Mål havregrynsgröt med kesella, funlight, kanel och kardemumma
Målfiskpinnar och quornfileer.Totalt ca 2500kcal.
19 juni, 2007 at 22:13 #833170Anonym anvandareMemberfan vad härligt att du är bra igen Samir, bara tuta o köra då. ha en trevlig kväll.
MVH Cesse
20 juni, 2007 at 07:00 #833171Anonym anvandareMemberSamir wrote:Maten idag har varit dennamaten idag har varit denna.
Frågan lyder :
FRÅGAN LYDER! :haha : D, lite morgon humor bara…
keep it up
20 juni, 2007 at 17:18 #833172Anonym anvandareMemberLåten som du poserade till på DC, kan man hitta den på nätet nånstans?
Lycka till med deffen
20 juni, 2007 at 23:01 #833173Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Låten som du poserade till på DC, kan man hitta den på nätet nånstans?Lycka till med deffen
Just nu finns den bara på denna poseringsfilmen från lucia..
[youtube=VrRHRgq4RdQ]
Men ge mig några dagar så kan jag fixa så man kan ladda ner den
20 juni, 2007 at 23:06 #833174Anonym anvandareMemberBenjamin wrote:Låten som du poserade till på DC, kan man hitta den på nätet nånstans?Jag skickar den på msn:emo-thumb
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.