Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 662 total)
  • Author
    maskin wrote:
    Låter orimligt 125kcal, 31K / 100g? Antar att du menar i kokt form?

Jao ..sorry mitt fel där..självklart är det i kokt form ..tror att allt annat är i okokt form dock.

Bosse__ wrote:
    Tjo samir, jonas här, ramzis polare. nice att du ska tävla igen då! hoppas ja kan komma å kolla. När du kör ätardagar, tar du det då 1 gång i veckan å äter exakt vad du vill? godis kebab pizza osv. eller är det bara mer mat?

lycka till

Shuu..äter precis vad jag vill på ätardagarna =) och det blir i varjefall nu varje lördag.
    Förra ätardagen var inte så extrem dock ..ett par hundra gram godis, en tip top, två kebabtallrikar, utöver den vanliga maten..

Hälsa bruush att han skall sköta sig :D

erikd wrote:
    Lycka till.

Såg dig på fysiken igår bland alla 10 000 människor som tränade..
    Jag tyckte synd om ditt hår i böjen :)

fan tyckte jag kände igen dig..
    Kunde inte placera dig bara =)

SÅg bitig ut fan.. Får hälsa på dig nästa gång =)
    haha jo håret får funka som vaddering

Alm wrote:
    Tog några minuter innan jag förstod var Köckleng var för något hahaha…i was like ”nu har den där samir hittat nåt nytt igen”.

Kul med nya mål. Syns till vinterns tävlingar om inte annars!

haha fan tänkte inte äns på det ..har ju skriviot schemat för mig själv först ochg främst haha hade väl tråkigt när jag skulle skriva kyckling =)

E det nåt någon annan undrar över så e det bara att shoot.

popeye wrote:
    HAHA du är poppis! På bara några timmar har du fått fullt med frågor! men tänkte bara säga lycka till, och att jag kommer följa denna ävenom jag inte kommer att skriva så ofta!

det som skulle vara kul är att sen några ”spännis” bilder för att sedan kunna se skillnader när du går mot ditt mål, och vilka framsteg du gör. Men jag ser att du inte har haft journalen så länge, så du behöver knappast stressa! ;)

Lycka till!

popeye

Ja ska nog ta och fota dem obligatoriska nu då ..=) får dra på min mina posing trunks igen haha.

Kommer om några snabba minuter =)

Björklund wrote:
    Du e så seksig Samir!

Tack men varför har du inte mig som avatar?

Till alla andra som skrivit ..TACK för ert stöd. Det värmer och kommer vara til sjuk stor nytta längs vägen.

hey mannen!kör hårt nu så ses vi o hörs.. :emo-thumb

Hej samir, bulkad och svetandes sittar jag här vid datorn och läser din journal:pop: Du inspirerar!
    Ha det så bra och kör hårt:up:
    /David

Lycka till med satsningen nu Samir.
    Kommer gå bra som vanligt. :)

Anna B wrote:
    Lycka till med satsningen nu Samir.
    Kommer gå bra som vanligt. :)

Tack Anna =)

Shu ..b lev ingen direkt cardioträning igår förutom lite shopping på stan, cruising på cykeln och färden hem.

Eftersom jag bor längst upp på guldheden så blir den dock ganska jobbig och med min pimpcykel med minimala däck och inga växlar e det fan jobbigt och tar typ en halvtimma =)

[img=http://www.nattstad.se/pics2/members/archive/2007418%5C2007041823220106_big.jpg]Fetaste ljudet i stan på den med[img=http://www.nattstad.se/pics2/members/archive/2007426%5C20070426001212921_big.jpg]

Samir wrote:
    Shu ..b lev ingen direkt cardioträning igår förutom lite shopping på stan, cruising på cykeln och färden hem.

Eftersom jag bor längst upp på guldheden så blir den dock ganska jobbig och med min pimpcykel med minimala däck och inga växlar e det fan jobbigt och tar typ en halvtimma =)

[img=http://www.nattstad.se/pics2/members/archive/2007418%5C2007041823220106_big.jpg]Fetaste ljudet i stan på den med[img=http://www.nattstad.se/pics2/members/archive/2007426%5C20070426001212921_big.jpg]

Shit vilken schyst hoj :up:

Min leksak blev stulen när tjejen låna den :(

Tja Samir!

Om du bor längst upp på Guldheden så måste vi ju vara grannar för det gör ju jag med!! Asjobbiga backar. ;) Från korsvägen och ända upp hit är en riktig mördarsträcka. Tyckte jag såg dig på Fysiken häromveckan förresten! Du gick på bandet när jag körde axlar. :p

Ska följa din väg till SM!! Kör hårt!!

Emelie wrote:
    Tja Samir!

Om du bor längst upp på Guldheden så måste vi ju vara grannar för det gör ju jag med!! Asjobbiga backar. ;) Från korsvägen och ända upp hit är en riktig mördarsträcka. Tyckte jag såg dig på Fysiken häromveckan förresten! Du gick på bandet när jag körde axlar. :p

Ska följa din väg till SM!! Kör hårt!!

=) syster emmas på mig här.

haha jao ..om du tyckte att du såg mig så va det nog mig du såg :D
    Coolt får la spana efter dig på gymmet då.

Följer dig allt i din journal med..

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.