Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 662 total)
  • Author
    Samir wrote:
    shu …jag vet.

Men jag har inte mycket tid under veckorna. Ska dock försöka skriva lite till helgen.

Den lilla fritid jag har e sjukt värdefull och sömnen ack så viktig.

Det går frammåt i varjefall..kanske bättre styrkemässigt än dietmässigt dock haha men men, alltid nåt

Ni får hälsa martin och tengen att det e mig en sjuk stor ära att stå på samma scen som, och bli gämförd med dessa herrar.

ok bra! jag ska hälsa tengen att du ska krossa han :emo-thumb

Tjena Samir!
    Ska bli kul att se vad du kan göra på SM, snart är det dags.

En fråga dock, vet att du sökte efter laktosfria proteinpulver för ungefär ett år sen…skulle vilja veta vad du kom fram till.
    Vilket pulver kör du nu ?

// Filip

YEAAAAH MAAAAN, grattis Jag är impad som fan 74kg och drar 215kg i mark på diet innan SM, fan jävligt bra jobbat mannen.Jag tyckte att lyftet funkade fint för dig, jag kände känslan när man ska maxa i mark och man bara puuuu kom igen och peppar sig själv att dra för det kräver sitt. Well keep it up Samir, du är grym. MVH Cesse

Har skickat massor av PM till dig samir angående din poseringslåt. Men har inte fått något svar, skulle du kunna länka/skicka den på något sätt? Kanske mejla den till mig?
    Frågar för att länken till låten inte fungerar.

tack!

Alm wrote:
    Tjena Samir!
    Ska bli kul att se vad du kan göra på SM, snart är det dags.

En fråga dock, vet att du sökte efter laktosfria proteinpulver för ungefär ett år sen…skulle vilja veta vad du kom fram till.
    Vilket pulver kör du nu ?

// Filip

Ah jag kör selfs Micro whey active … det är ett vassleisolat. som jag tycker både smakar bra och funkar fint för magen =)

Samir_ wrote:
    Har skickat massor av PM till dig samir angående din poseringslåt. Men har inte fått något svar, skulle du kunna länka/skicka den på något sätt? Kanske mejla den till mig?
    Frågar för att länken till låten inte fungerar.

tack!

Sorry ..
    Ska se vad jag kan göra ..kan nog fixa upp den på någon sida.

Så har haft väldigt lite tid att hänga på body och allra mindre tid till att skriva, då jag hellre läser för att själv få inspiration.

Nu e jag dock från och med i morgon ledig, arbetslös, arbetsökande eller vad man vill kalla det. Kommer bara jobba vissa dagar för en polares företag.

Träningen idag har varit ganska sparsam, eftersom det var hemfärd till uddevalla.

Har dock gått två promenader på totalt ca 2 timmar

Maten har sett ut så här också.

frukost: havregryn med proteinpulver, russin, sötningsmedel och kanel. ca 550 kcal
    Mål: steel bar ca 250kcal
    Mål: grönsaker och fluff ca 200 kcal
    Mål: ett ägg och fluff ca 300 kcal
    Mål kycklling ca 200 kcal

Totalt ca 1500kcal

YEAAAAH MAAAAN, grattis Jag är impad som fan 74kg och drar 215kg i mark på diet innan SM, fan jävligt bra jobbat mannen.Jag tyckte att lyftet funkade fint för dig, jag kände känslan när man ska maxa i mark och man bara puuuu kom igen och peppar sig själv att dra för det kräver sitt. Well keep it up Samir, du är grym. MVH Cesse

Samir wrote:
    Ah jag kör selfs Micro whey active … det är ett vassleisolat. som jag tycker både smakar bra och funkar fint för magen =)

Ahh, jag har kört det innan. En bekant som var sponsrad så fick köpa av honom. Men…verkar inte finnas någon webshop som säljer det…?

Attans, har totalmissat din journal Samir :-/
    Men från och med nu skall jag kika in här när jag kan :-)
    Lycka till !

Michan22 wrote:
    Attans, har totalmissat din journal Samir :-/
    Men från och med nu skall jag kika in här när jag kan :-)
    Lycka till !

Den hart varit spärrad för avarter som det kvinnliga könet tidigare. Kan vara därför.
    Nu har den docks öppnats för allmänheten i hopp om att folk med mindre vett skall bli smartare genom att ta del av den information som tilldeals allmänheten via min dagbok som det numera är.

tack för lyckönskningarna miss schwartzkopf 8)

Ja då vart det då min första arbetsfria dag idag.
    Passade på att börja dagen med en morgonpromenad på en timma eftersom jag inte behövde gå upp klockan fem.

Efter morgonpromenaden var det frukost, sen arbetsförmedlingsbesök, och sen tillbaka till Göteborg igen

Körde även ett cardiopass här i göteborg på kvällen.
    Det blev 30 minuter på crosstrainern och så blev det 4km på löpbandet på detta viset: 2km i 12km/h sen gick jag 400 meter och joggade sen en km till i 10km/h och sen drog jag de sista treminutrarna i 12km/h tempo igen.

Maten idag har varit ganska lite, men har ändå kännts bra. Är väl troligvis för att man inte har jobbat någonting

Så här har jag ätit i varjefall:
    Frukost: Havregryn med prottepulver, sötningsmedel och kanel + en banan ca 700 kcal
    Mål: Kyckling och grönsaker ca 300 kcal
    Mål: havregryn med sötningsmedel och kanel + prottefluff. ca 500 kcal
    Mål: prottefluff ca 250 kcal
    Mål: spenat med kyckling + udos choice ca 250 kcal

Totalt in: ca 2000 kcal
    Förbränning: ca 800-900 kcal

Har du nå goa nya bilder på G samir, vore kul och se hur mycket mer du har tightat till dig. vad ligger fett procenten på?

Steppen1983 wrote:
    Har du nå goa nya bilder på G samir, vore kul och se hur mycket mer du har tightat till dig. vad ligger fett procenten på?

Fettprocenten ligger som vanligt ganska lågt. Dock använder jag det bara som en referens till att se om det går frammåt, vilket det gör

Senast mätning visade på 3.21% gjord med trepunktsmätning i bröst, mage och lår.

Bilder kan jag väl knäppa några imorgon när jag hämtat mina nya poseringsbrallor =)

Rocka på mannen! ska bli KUL att se dig på scenen i höst!
    Jäääääääää

Viewing 15 posts - 496 through 510 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.