- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 augusti, 2007 at 15:32 #833325Anonym anvandareMemberSamir wrote:shu …jag vet.
Men jag har inte mycket tid under veckorna. Ska dock försöka skriva lite till helgen.
Den lilla fritid jag har e sjukt värdefull och sömnen ack så viktig.
Det går frammåt i varjefall..kanske bättre styrkemässigt än dietmässigt dock haha men men, alltid nåt
Ni får hälsa martin och tengen att det e mig en sjuk stor ära att stå på samma scen som, och bli gämförd med dessa herrar.
ok bra! jag ska hälsa tengen att du ska krossa han :emo-thumb
2 september, 2007 at 17:34 #833326Anonym anvandareMemberTjena Samir!
Ska bli kul att se vad du kan göra på SM, snart är det dags.En fråga dock, vet att du sökte efter laktosfria proteinpulver för ungefär ett år sen…skulle vilja veta vad du kom fram till.
Vilket pulver kör du nu ?// Filip
2 september, 2007 at 17:41 #833327Anonym anvandareMemberYEAAAAH MAAAAN, grattis Jag är impad som fan 74kg och drar 215kg i mark på diet innan SM, fan jävligt bra jobbat mannen.Jag tyckte att lyftet funkade fint för dig, jag kände känslan när man ska maxa i mark och man bara puuuu kom igen och peppar sig själv att dra för det kräver sitt. Well keep it up Samir, du är grym. MVH Cesse
2 september, 2007 at 20:59 #833328Anonym anvandareMemberHar skickat massor av PM till dig samir angående din poseringslåt. Men har inte fått något svar, skulle du kunna länka/skicka den på något sätt? Kanske mejla den till mig?
Frågar för att länken till låten inte fungerar.tack!
2 september, 2007 at 22:40 #833329Anonym anvandareMemberAlm wrote:Tjena Samir!
Ska bli kul att se vad du kan göra på SM, snart är det dags.En fråga dock, vet att du sökte efter laktosfria proteinpulver för ungefär ett år sen…skulle vilja veta vad du kom fram till.
Vilket pulver kör du nu ?// Filip
Ah jag kör selfs Micro whey active … det är ett vassleisolat. som jag tycker både smakar bra och funkar fint för magen
2 september, 2007 at 22:44 #833330Anonym anvandareMemberSamir_ wrote:Har skickat massor av PM till dig samir angående din poseringslåt. Men har inte fått något svar, skulle du kunna länka/skicka den på något sätt? Kanske mejla den till mig?
Frågar för att länken till låten inte fungerar.tack!
Sorry ..
Ska se vad jag kan göra ..kan nog fixa upp den på någon sida.2 september, 2007 at 22:54 #833331Anonym anvandareMemberSå har haft väldigt lite tid att hänga på body och allra mindre tid till att skriva, då jag hellre läser för att själv få inspiration.
Nu e jag dock från och med i morgon ledig, arbetslös, arbetsökande eller vad man vill kalla det. Kommer bara jobba vissa dagar för en polares företag.
Träningen idag har varit ganska sparsam, eftersom det var hemfärd till uddevalla.
Har dock gått två promenader på totalt ca 2 timmar
Maten har sett ut så här också.
frukost: havregryn med proteinpulver, russin, sötningsmedel och kanel. ca 550 kcal
Mål: steel bar ca 250kcal
Mål: grönsaker och fluff ca 200 kcal
Mål: ett ägg och fluff ca 300 kcal
Mål kycklling ca 200 kcal
Totalt ca 1500kcal3 september, 2007 at 01:42 #833332Anonym anvandareMemberYEAAAAH MAAAAN, grattis Jag är impad som fan 74kg och drar 215kg i mark på diet innan SM, fan jävligt bra jobbat mannen.Jag tyckte att lyftet funkade fint för dig, jag kände känslan när man ska maxa i mark och man bara puuuu kom igen och peppar sig själv att dra för det kräver sitt. Well keep it up Samir, du är grym. MVH Cesse
3 september, 2007 at 07:58 #833333Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ah jag kör selfs Micro whey active … det är ett vassleisolat. som jag tycker både smakar bra och funkar fint för magenAhh, jag har kört det innan. En bekant som var sponsrad så fick köpa av honom. Men…verkar inte finnas någon webshop som säljer det…?
3 september, 2007 at 09:22 #833334Anonym anvandareMemberAttans, har totalmissat din journal Samir
Men från och med nu skall jag kika in här när jag kan
Lycka till !3 september, 2007 at 23:26 #833335Anonym anvandareMemberMichan22 wrote:Attans, har totalmissat din journal Samir
Men från och med nu skall jag kika in här när jag kan
Lycka till !Den hart varit spärrad för avarter som det kvinnliga könet tidigare. Kan vara därför.
Nu har den docks öppnats för allmänheten i hopp om att folk med mindre vett skall bli smartare genom att ta del av den information som tilldeals allmänheten via min dagbok som det numera är.tack för lyckönskningarna miss schwartzkopf
3 september, 2007 at 23:39 #833336Anonym anvandareMemberJa då vart det då min första arbetsfria dag idag.
Passade på att börja dagen med en morgonpromenad på en timma eftersom jag inte behövde gå upp klockan fem.Efter morgonpromenaden var det frukost, sen arbetsförmedlingsbesök, och sen tillbaka till Göteborg igen
Körde även ett cardiopass här i göteborg på kvällen.
Det blev 30 minuter på crosstrainern och så blev det 4km på löpbandet på detta viset: 2km i 12km/h sen gick jag 400 meter och joggade sen en km till i 10km/h och sen drog jag de sista treminutrarna i 12km/h tempo igen.Maten idag har varit ganska lite, men har ändå kännts bra. Är väl troligvis för att man inte har jobbat någonting
Så här har jag ätit i varjefall:
Frukost: Havregryn med prottepulver, sötningsmedel och kanel + en banan ca 700 kcal
Mål: Kyckling och grönsaker ca 300 kcal
Mål: havregryn med sötningsmedel och kanel + prottefluff. ca 500 kcal
Mål: prottefluff ca 250 kcal
Mål: spenat med kyckling + udos choice ca 250 kcalTotalt in: ca 2000 kcal
Förbränning: ca 800-900 kcal
3 september, 2007 at 23:40 #833337Anonym anvandareMemberHar du nå goa nya bilder på G samir, vore kul och se hur mycket mer du har tightat till dig. vad ligger fett procenten på?
3 september, 2007 at 23:46 #833338Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Har du nå goa nya bilder på G samir, vore kul och se hur mycket mer du har tightat till dig. vad ligger fett procenten på?Fettprocenten ligger som vanligt ganska lågt. Dock använder jag det bara som en referens till att se om det går frammåt, vilket det gör
Senast mätning visade på 3.21% gjord med trepunktsmätning i bröst, mage och lår.
Bilder kan jag väl knäppa några imorgon när jag hämtat mina nya poseringsbrallor
4 september, 2007 at 11:35 #833339Anonym anvandareMemberRocka på mannen! ska bli KUL att se dig på scenen i höst!
Jäääääääää -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.