Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 662 total)
  • Author

Håller tummarna för dig idag!!!!!:emo-thumb

Tjena man. Det var inte några små grabbar du fick möta precis. Både längd och viktskillnaden var väldigt stor!?

Såg dig bara springa förbi någon gång ute i publiken.

Keep on pumping! :up:

Samir du är en kung i mina ögon . Bra jobbat !

Så. Då har man landat lite.

Känner mig ganska mörbultad i kropp och skalle. En tävling tar ganska hårt. Kommer nog vila någon dag från strikt kost och träning och bara koncentrera mig på att äta upp all god mat mamma har lagat åt mig.

Jag läste att det inte gick bra för mig i en tråd. Snarare så¨skulle jag väl säga att det gick bättre för dem andra.

Klassen på killarna i CBB-178cm på SM i år var helt outstanding.
    Både storlek och massa var riktigt imponerande och jag kände redan på väg in på scen att jag inte direkt hade någonting att hämta i linen bredvid dessa herrar.
    Ska bli riktigt kul att se bilderna när de dyker upp.

Jag är absolut inte missnöjd med min insats snarare tvärt emot. Jag har lyckats med någonting så, i mina ögon så jävla stort.

Jag tog mig till en SM scen på bara fyra års helt ren träning.

inklusive en tävling efter redan två år och ett par smärre uppehåll pga resor och skador.

Men jag tog mig fanemig dit, och det går. Det har jag bevisat.

Min form då.
    Jag var/är jättenöjde med hårdheten jag fick till. Bättre form än någonsin innan. Det ända som sabbade det hela var att jag fick vätsketömma två ggr och andra gången så släppte inte vätskan.

Detta hade absolut inte på något sett påverkat min placering utan bara utseendet på scen.

Anledningen av de två vätsketömmningar var att jag inte var säker på varken hur lång de skulle mäta in mig på eller hur rätt min våg stämde överäns med deras. Så för att ta det säkra före det osäkra fick jag strypa vattnet redan på fredag.
    Jag mätte in på 167 cm som jag hade hoppats på och vikten hamnade helt tömd på rekordlåga 66,95kg (950gram mer än på lucia för två år sen och då hjade jag druckit och ätit hela dagen innan invägningen på lucia).

Jag hade inte så mycket att välja på där utan var tvungen att sluta dricka och svettas ut allt vatten på vägen upp i bilen.

Den formen som jag hade på fredagskvällen efter invägningen. Det var den formen jag borde haft på tävlingen. Nu var det bara så att tävlingen skulle inte gå föräns på Söndag och jag var tvungen att slå ihjäl lördagen.
    Antingen kunde jag strunta i att dricka vatten helt fram tills tävlingen, eller dricka på hyffsat under fredag natt och få igång systemet igen för att dricka lite under lördag och sen strypa det igen på lördag kväll.
    Det blev det sistnämnda.
    Kroppen pallade dock inte en andra strypning så på samma sätt utan höll kvar vatten på söndagen. Inte mycket men tillräckligt för att jag inte ska vara hundra procent nöjd med formen.

Annars är jag jävligt stolt över hela slutresultatet och dieten.
    Det har vart en till och från jobbig diet med mycket händelser runt vägen som har försvårat det då och då. Men det gick.

Nu dröjjer det nog dock ett tag.
    Jag är uppenbarligen för liten för -178cm. 170 kommer de ju knappast ha folk till att köra och -70kg i byggning verkar ju vara utdött.

Får se vad det blir nästa gång. Kanske sadlar om och börjar köra manlig fitness.

Over and out.
    //Samir .. jävligt nöjd ändå

Tre lite suddiga bilder på formen efter invägningen
    [img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/dscn%2827%29.jpg][img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/dscn%2828%29.jpg][img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/dscn%2829%29.jpg]

Vanessa Frykman wrote:

Jag håller med Vanessa.

Sjukt snygg fysik om du frågar mig, bara att ösa på framöver så kan det gå hur bra som helst!

Vanessa Frykman wrote:

Tack Vanessa.

Hälsa Johan från mig.
    Säg att han borde haft första platsen =)

Mycket bra jobbat Samir!

Kul att snacka lite backstage också.

Hoppas äppelpajen smakade gott.

Jay wrote:
    Mycket bra jobbat Samir!

Kul att snacka lite backstage också.

Hoppas äppelpajen smakade gott.

Tack …
    Haha jodå ..det blev inte föräns ganska sent men jag fick fan i mig en halv stor form runt 1tiden.
    Skall äta resten idag.

Kul att tjöta lite med dig med =) Förresten ni hittade ingen klocka där bak i soffan eller?

Johannes-S wrote:
    Jag håller med Vanessa.

Sjukt snygg fysik om du frågar mig, bara att ösa på framöver så kan det gå hur bra som helst!

Tack johannes dina ord värmer som fan.
    Nu blir det dock att prioritera bröst, och axlar ett bra tag.

Jag var inte direkt på humör att ta studiokort efter förbedömningen, men efter två påsar godis och 45centimer subway mackor så ångrade jag mig och sprang in till alex.

Jag fick tag i zone när han precis skulle dra, men eftersom han var så glad över sin fjärdeplats så fick jag med honom på ett Mean-ass, Badmotherfacker-kort

[img=http://img84.imageshack.us/img84/5682/badmatherfuckersgj2.jpg]

Got a fan here! Love ya bro!

ZONE

F-N VAD COOLA VI BLEV IHOP!!
    Vi borde spela in en action film ihop!
    Ya know..en sån där de skjuter varandra & säger nått coolt efteråt!

ZONE

Samir wrote:
    Kul att tjöta lite med dig med =) Förresten ni hittade ingen klocka där bak i soffan eller?

Ingen klocka hittade vi tyvärr.

Kul att skivan med bilder funkade – var lite orolig att det skulle bli något knas (man vet aldrig med teknik).

Bilden är förbannat cool!

Hehe hur coola som helst! Samir, Gött jobbat!

Grym bild! Grattis till en lyckad diet, riktigt bra jobbat :)

Viewing 15 posts - 601 through 615 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.