Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 662 total)
  • Author
    Samir wrote:
    Tack Vanessa.

Hälsa Johan från mig.
    Säg att han borde haft första platsen =)

:D😀
    Tack som fan Samir, känns extra kul att höra det från någon som man tävlade mot.

Tror det kommer gå riktigt bra för dig i framtiden. Men som du säger det är nästa omöjligt att hävda sig mot killar som nästan väger in på 15 kg mer, hur hård och symetrisk man än är.

Synd att vi inta hann prata lite mer under gårdagen, men jag antar att vi kommer träffas många gånger till backstage :emo-thumb

Till sist ett stort grattis till en grymt genomförd diet och tävling, har följt dig både här och på din blogg och det är skönt att veta att man inte är ensam när man mår som sämst och hungern är som värst.

Ha det riktigt gott nu, och njut över att det är över (för nu :D)

En till bild

[img=http://img87.imageshack.us/img87/1128/mosttvcx9.jpg]

zonecapone wrote:
    F-N VAD COOLA VI BLEV IHOP!!
    Vi borde spela in en action film ihop!
    Ya know..en sån där de skjuter varandra & säger nått coolt efteråt!

ZONE

Haha står du för kostnaderna så e inte jag den som är den =)
    Ge mig nåt år bara så jag kan bygga mig ful :D Funderar på sluta träna allt utan tibialis.

Grymt Samir, jag förstår inte vad du saknar för att placera dig riktigt bra, har visserligen inte sett motstpndet, men det måste vara bra! Hur mycket får du väga på din längd?
    Bara att köra på för du har linjerna och allt på plats!!!

Mvh

Riktig bra bilder du lade upp !!!
    Njut av den goa maten mamma lagade och återhämta dig ordentligt.
    Vi ses på FF då ska jag heja på Paula .

Johan Malm wrote:
    :D
    Tack som fan Samir, känns extra kul att höra det från någon som man tävlade mot.

Tror det kommer gå riktigt bra för dig i framtiden. Men som du säger det är nästa omöjligt att hävda sig mot killar som nästan väger in på 15 kg mer, hur hård och symetrisk man än är.

Synd att vi inta hann prata lite mer under gårdagen, men jag antar att vi kommer träffas många gånger till backstage :emo-thumb

Till sist ett stort grattis till en grymt genomförd diet och tävling, har följt dig både här och på din blogg och det är skönt att veta att man inte är ensam när man mår som sämst och hungern är som värst.

Ha det riktigt gott nu, och njut över att det är över (för nu :D)

Tyckte verkligen du förtjänade den.
    Helt klart snyggast fysik och en riktigt grym hårdhet.

Hanzel var bra absolut och Jimmy också. Men du var hade det jag, med de nya reglerna ska representera en CBB fysik.

Vi lär synas fram över på olika tillställningar ja.
    Tack och grattis själv.
    Hoppas du njuter också, för det gör jag. Nu blir det äpplepaj.

Martin. wrote:
    Grymt Samir, jag förstår inte vad du saknar för att placera dig riktigt bra, har visserligen inte sett motstpndet, men det måste vara bra! Hur mycket får du väga på din längd?
    Bara att köra på för du har linjerna och allt på plats!!!

Mvh

Tack Martin. Men som Johan skrev så den som fick väga mest i min klass fick väga 84kg och jag vägde in på 66.95kg

Jag får på min längd väga 69kg. Men just nu känns det som om det kvittar när min klass inte ens finns. Det ÄR helt enkelt för stor skillnad även om man går efter viktreglerna.

Som att sätta -70 gubbar i -85kg:s klasser
    DET E SJUK KLASSKILLNAD.

Nästa gång bli det byggning oavsett vikt.

Vanessa Frykman wrote:
    Riktig bra bilder du lade upp !!!
    Njut av den goa maten mamma lagade och återhämta dig ordentligt.
    Vi ses på FF då ska jag heja på Paula .

Ja det hoppas jag att vi gör. Förhoppningsvis e jag lite socialare då =)
    Och större :P

Samir wrote:

Nu dröjjer det nog dock ett tag.
    Jag är uppenbarligen för liten för -178cm. 170 kommer de ju knappast ha folk till att köra och -70kg i byggning verkar ju vara utdött.

Får se vad det blir nästa gång. Kanske sadlar om och börjar köra manlig fitness.

Over and out.
    //Samir .. jävligt nöjd ändå

Förstår lite vad du menar. Jag har också funderingar på att tävla i framtiden, dock ett tag kvar tills dess. Är lika lång som dig vilket gör att man känner sig som en dvärg i -178cm. Synd att det inte finns underlag för -170 i detta land då jag tycker CBB är bra tävlingsform och representerar ett kroppsideal jag tycker är bra.

Får se hur det ser ut när formen har blivit bättre. Men är väl för mycket att hoppas på att sporten ska ha växt då. Lycka till i vad du än bestämmer dig för att satsa på!

zonecapone wrote:
    F-N VAD COOLA VI BLEV IHOP!!
    Vi borde spela in en action film ihop!
    Ya know..en sån där de skjuter varandra & säger nått coolt efteråt!

ZONE

Haha, du är fan underbar Zone! Och Samir; Jäfligt bra jobbat! Jag är riktigt imponerad.

Samir, Du har GRYM fysik!
    Riktigt jävla bra!

Det var ett tag sen jag skrev det herr Samir men det tål att upprepas.
    Du och din form/träning är inspirerande! Good job, nu är det bara att rikta fokus framåt. :)

KUL Samir, du kämpade ända in i kaklet, det skall du ha credit för!
    Kör hårt framöver!
    Mvh/ Johanna
    ps.by the way: riktigt nice piccs.KUL.ds

Ja vad ska man säga. Tråkigt att du begränsas av din storlek, för din symetri är klockren, du är utan tvekan min favoritbyggare i sverige, fantastisk fysik. Ska bli kul och se vad du siktar på nästa gång.

Grattis till ett lyckat SM :up:

Mvh

Som sagt…fuck the placings and shit…
    We love ya Samir…you are super cool!

ZONE

Viewing 15 posts - 616 through 630 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.