- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
15 oktober, 2007 at 13:39 #833460Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack Martin. Men som Johan skrev så den som fick väga mest i min klass fick väga 84kg och jag vägde in på 66.95kg
Jag får på min längd väga 69kg. Men just nu känns det som om det kvittar när min klass inte ens finns. Det ÄR helt enkelt för stor skillnad även om man går efter viktreglerna.
Som att sätta -70 gubbar i -85kg:s klasser
DET E SJUK KLASSKILLNAD.Nästa gång bli det byggning oavsett vikt.
Jag vet hur det känns :frust:
15 oktober, 2007 at 14:11 #833461Anonym anvandareMemberVandraren wrote:Haha, du är fan underbar Zone! Och Samir; Jäfligt bra jobbat! Jag är riktigt imponerad.Tack.
Det glädjer mig verkligen.Hoppas att man kan fortsätta imponera Inte för att det är det som är målet men det är alltid kul haha
15 oktober, 2007 at 14:12 #833462Anonym anvandareMemberbarceras wrote:Samir, Du har GRYM fysik!
Riktigt jävla bra!😮
Tack.
Den har dock brister och jag skall jobba på dem nu ett tag framöver.
Kommer starta en ny journal när jag drar igång träningen igen på allvar.15 oktober, 2007 at 14:13 #833463Anonym anvandareMemberlovelysmile wrote:Det var ett tag sen jag skrev det herr Samir men det tål att upprepas.
Du och din form/träning är inspirerande! Good job, nu är det bara att rikta fokus framåt.Tack som fan lovley:D
Det är sånt här som får en att inte ge uppYEs frammåt we go.
15 oktober, 2007 at 14:15 #833464Anonym anvandareMemberstenis wrote:Ja vad ska man säga. Tråkigt att du begränsas av din storlek, för din symetri är klockren, du är utan tvekan min favoritbyggare i sverige, fantastisk fysik. Ska bli kul och se vad du siktar på nästa gång.Grattis till ett lyckat SM :up:
Mvh
Jag begränsas inta av min stl utan utav min längd
Fan det e inga dåliga komplimanger du slänger omkring dig 😮
Jag blir faktiskt riktigt rörd.Tack 😮
15 oktober, 2007 at 14:17 #833465Anonym anvandareMemberzonecapone wrote:Som sagt…fuck the placings and shit…
We love ya Samir…you are super cool!ZONE
Hahah tack zone. Ja absolut.
Detta var mitt första SM och det var en bra debut ändå.
Riktit kul att få debutera samma år som den stora ZONE CAPONE gick upp igen.Säg till nästa gång så kör vi tillsammans då med
Med våra ”FULA” fysiker :up:whistle:15 oktober, 2007 at 14:18 #833466Anonym anvandareMemberSamir wrote:Jag begränsas inta av min stl utan utav min längdHaha my bad. Var längd jag mena, skriver som en kratta..
Mvh
15 oktober, 2007 at 14:18 #833467Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:KUL Samir, du kämpade ända in i kaklet, det skall du ha credit för!
Kör hårt framöver!
Mvh/ Johanna
ps.by the way: riktigt nice piccs.KUL.dsTack Johäään
Yes fan ända in i kaklet.Ledsen att jag inte stanna och snacka lite, var inte direkt på humör att tjöta med massa folk i helgen.
Men vi lär synas framöver.
Du såg brutal ut förresten såg ut som du lagt på dig bra med massa, bra massa, sen sist.15 oktober, 2007 at 15:18 #833468Anonym anvandareMemberGrattis och du såg verkligen kanonbra ut !
Jag såg det inte live tyvärr.
Kul att det blir BB nästa gång ! :emo-thumbTråkigt det där med vattnet eftersom invägnignen är på fredagen redan.
Sjukt snygga ben ! Ett par kg till på överkroppen så är du som gjuten för – 70 kg. :pop:Köt hårt och njut av maten. Själv har jag några veckor kvar, men efter att ha sett dina bilder är motivationen på gång igen !
15 oktober, 2007 at 15:44 #833469Anonym anvandareMemberSamir wrote:En till bildOj, oj, oj Samir! Grymt bra jobbat!
Aningen, aningen mer axlar och bröst (inte för mycket!), sen kan det inte bli bättre. Näst intill perfekt redan nu alltså och en ruskigt bra inspiration för oss andra. :worship:
Och bilden med Zone var något av det coolaste jag har sett.
15 oktober, 2007 at 22:14 #833470Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack Martin. Men som Johan skrev så den som fick väga mest i min klass fick väga 84kg och jag vägde in på 66.95kgJag får på min längd väga 69kg. Men just nu känns det som om det kvittar när min klass inte ens finns. Det ÄR helt enkelt för stor skillnad även om man går efter viktreglerna.
Som att sätta -70 gubbar i -85kg:s klasser
DET E SJUK KLASSKILLNAD.Nästa gång bli det byggning oavsett vikt.
en som håller med dig. cbb är en orättvis klass.
alla dessa muskler som kan skilja. de kan se riktigt bra ut då mer än 10 kg sitter på rätt plats.
från en som är lika kort och kämpar som du.
men vad ska man göra åt orättvisan?15 oktober, 2007 at 22:29 #833471Anonym anvandareMemberGrymma bilder Samir! Det måste ha varit väldigt hög klass på -178 i år
Var inte på plats men du ser ut att ha gjort klara förbättningar sedan lucia 05 :nod Ser mycket bra ut!
Lycka till med framtida satsningar
15 oktober, 2007 at 22:31 #833472Anonym anvandareMemberJättesnygg fysik å grymma bilder! :up:p
16 oktober, 2007 at 08:43 #833473Anonym anvandareMemberHelt rätt att satsa på byggning tycker jag. Bara att fortsätta att utveckla den harmoniska och estetiskt snygga fysik som du redan har.
På sikt tror jag att det kommer bli en riktigt packad fysik på -70 (när du precis väger in). Några kg till så kan du rocka i -80 kanske .
Stay clean and strong!
// Filip
16 oktober, 2007 at 14:29 #833474Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack Johäään
Yes fan ända in i kaklet.Ledsen att jag inte stanna och snacka lite, var inte direkt på humör att tjöta med massa folk i helgen.
Men vi lär synas framöver.
Du såg brutal ut förresten såg ut som du lagt på dig bra med massa, bra massa, sen sist.jag bara köttar på! :p
Grövre och starkare hoppas jag på men blir aldrig nöjd du vet:D
Förstår att du inte hade varken tid och lust men jag såg glimten i ögat på dig, samma glimt som vanligt!
Bara å köra vidare Sammy, ge dig aldrig!
Ps. inte sugen å kötta på, till helgen. Drar till GBG på lördag till söndag, tänkte kötta på lördag .DsKRAM;)
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.