- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
16 oktober, 2007 at 15:05 #833475Anonym anvandareMember
Dem få bilderna jag har sett tyckte jag visade en klar förbättring sen senaste tävlingen. Mkt bra muskelmognad trots de få år du har tränat.
Hade dig på en betydligt högre placering än du fick. Hoppas du får revansch nästa gång du tävlar.16 oktober, 2007 at 21:08 #833476Anonym anvandareMemberemiladrian wrote:en som håller med dig. cbb är en orättvis klass.
alla dessa muskler som kan skilja. de kan se riktigt bra ut då mer än 10 kg sitter på rätt plats.
från en som är lika kort och kämpar som du.
men vad ska man göra åt orättvisan?Vi tävlar samtidigt istället, så får vi vår egen klass. :nod
16 oktober, 2007 at 21:27 #833477Anonym anvandareMember[youtube=vqsqieIubdg]
16 oktober, 2007 at 21:31 #833478Anonym anvandareMemberJag och polaren (Popeye här på forumet) trodde (läs:tror) stenhårt på dig Samir!! Vi var på SM lördag-söndag, men på söndagen åkte vi inte dit förrens finalerna började. Vi trodde att du var ett säkert kort, men konkurrensen var, som du sa stenhård!! Vi båda är big fans, so keep it up!! Hoppas att subway-mackan smakade det gjorde min
Mvh
Erik
16 oktober, 2007 at 23:18 #833479Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:[youtube=vqsqieIubdg]E det bilderna från första måltiden efter dieten?
17 oktober, 2007 at 11:40 #833480Anonym anvandareMemberVisst är det gott med torr kycklingfilé dagen innan tävlingen???
Samir insisterade om att jag skulle fota honom, ett bevis att han fortfarande är på glatt humör trots tuffa dieten[img=http://i210.photobucket.com/albums/bb229/chulle/DSC02143.jpg]Du kämpade duktigt Samir!
Lycka till med dina framtida tävlingsplaner!17 oktober, 2007 at 11:48 #833481Anonym anvandareMemberemiladrian wrote:en som håller med dig. cbb är en orättvis klass.
alla dessa muskler som kan skilja. de kan se riktigt bra ut då mer än 10 kg sitter på rätt plats.
från en som är lika kort och kämpar som du.
men vad ska man göra åt orättvisan?Än så länge är klasserna ganska orättvisa kan man tycka.
Förhoppningsvis blir det ändring på det.Nu blir det dock aldrig mer CBB för min del ändå, utan det var bara kul att testa.
Jag kommer hålla mig till byggning i framtiden.17 oktober, 2007 at 11:50 #833482Anonym anvandareMemberPetter__Jonsson wrote:Grymma bilder Samir! Det måste ha varit väldigt hög klass på -178 i årVar inte på plats men du ser ut att ha gjort klara förbättningar sedan lucia 05 :nod Ser mycket bra ut!
Lycka till med framtida satsningar
Tack.
Jo klassen var riktigt brutal. Det var ju bodybuilders i pincip ,med fruktansvärt jämna och hårda fysiker.Jo en del förbättringar har det allt gjorts, nu skall det dock förbättras ännu mera.
17 oktober, 2007 at 11:52 #833483Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:jag bara köttar på! :p
Grövre och starkare hoppas jag på men blir aldrig nöjd du vet:D
Förstår att du inte hade varken tid och lust men jag såg glimten i ögat på dig, samma glimt som vanligt!
Bara å köra vidare Sammy, ge dig aldrig!
Ps. inte sugen å kötta på, till helgen. Drar till GBG på lördag till söndag, tänkte kötta på lördag .DsKRAM;)
Shoo.
Tror inte att jag kommer vara i gbg till helgen tyvärr. Tänkte jag skulle stanna hos morsan ett tag och återhämta mig lite. Får bli lite längre fram i såfall när man har kommit in i de nya rutinerna igen17 oktober, 2007 at 11:54 #833484Anonym anvandareMemberstorcc wrote:Dem få bilderna jag har sett tyckte jag visade en klar förbättring sen senaste tävlingen. Mkt bra muskelmognad trots de få år du har tränat.
Hade dig på en betydligt högre placering än du fick. Hoppas du får revansch nästa gång du tävlar.Tack dina ord värmer mycket.
Angående det där med musklemognaden så har jag faktiskt hört det innan Antar att det bara är att tacka och ta emotJa jag har faktiskt aldrig varit så hungrig på träning och tävling som nu hahaha. Hade det inte vart för ekonomin så hade jag nog kört -70kg på Lucia
17 oktober, 2007 at 11:56 #833485Anonym anvandareMemberJerka wrote:Jag och polaren (Popeye här på forumet) trodde (läs:tror) stenhårt på dig Samir!! Vi var på SM lördag-söndag, men på söndagen åkte vi inte dit förrens finalerna började. Vi trodde att du var ett säkert kort, men konkurrensen var, som du sa stenhård!! Vi båda är big fans, so keep it up!! Hoppas att subway-mackan smakade det gjorde minMvh
Erik
Tack för att ni tror på mig
Trevligt att tjöta lite mer er på subway också.
Lite synd att man inte kunde ta isg sig till finalen så man kunde köra sitt fria dock.Oh jaaa.. det blev tre mackor på subway och alla smakade lika underbart.
17 oktober, 2007 at 11:57 #833486Anonym anvandareMemberHarajuku wrote:E det bilderna från första måltiden efter dieten?Det e den censureade versionen :whistle:
17 oktober, 2007 at 11:58 #833487Anonym anvandareMembersh0w wrote:Visst är det gott med torr kycklingfilé dagen innan tävlingen???
Samir insisterade om att jag skulle fota honom, ett bevis att han fortfarande är på glatt humör trots tuffa dieten[img=http://i210.photobucket.com/albums/bb229/chulle/DSC02143.jpg]Du kämpade duktigt Samir!
Lycka till med dina framtida tävlingsplaner!Hahah jo glad var man väl ..dock jävligt slö Halvsov ju till och från under tävlingen .
Tack för dina lyckönskningar
17 oktober, 2007 at 13:28 #833488Anonym anvandareMemberSamir wrote:Shoo.
Tror inte att jag kommer vara i gbg till helgen tyvärr. Tänkte jag skulle stanna hos morsan ett tag och återhämta mig lite. Får bli lite längre fram i såfall när man har kommit in i de nya rutinerna igenklart du ska återhämta dig från allt!
Kommer in någon annan gång så köttar vi ett pass!
Njut nu av mamma mat!
Ciao:)17 oktober, 2007 at 18:14 #833489Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:[youtube=vqsqieIubdg]Ungefär så det ser ut när jag gör entré i köket på morgonen
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.