Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 662 total)
  • Author

Dem få bilderna jag har sett tyckte jag visade en klar förbättring sen senaste tävlingen. Mkt bra muskelmognad trots de få år du har tränat.
    Hade dig på en betydligt högre placering än du fick. Hoppas du får revansch nästa gång du tävlar.

emiladrian wrote:
    en som håller med dig. cbb är en orättvis klass.
    alla dessa muskler som kan skilja. de kan se riktigt bra ut då mer än 10 kg sitter på rätt plats.
    från en som är lika kort och kämpar som du.
    men vad ska man göra åt orättvisan?

Vi tävlar samtidigt istället, så får vi vår egen klass. :nod

[youtube=vqsqieIubdg]

Jag och polaren (Popeye här på forumet) trodde (läs:tror) stenhårt på dig Samir!! Vi var på SM lördag-söndag, men på söndagen åkte vi inte dit förrens finalerna började. Vi trodde att du var ett säkert kort, men konkurrensen var, som du sa stenhård!! Vi båda är big fans, so keep it up!! Hoppas att subway-mackan smakade det gjorde min

Mvh

Erik

melancoolio wrote:
    [youtube=vqsqieIubdg]

E det bilderna från första måltiden efter dieten? ;)

Visst är det gott med torr kycklingfilé dagen innan tävlingen???
    Samir insisterade om att jag skulle fota honom, ett bevis att han fortfarande är på glatt humör trots tuffa dieten :D

[img=http://i210.photobucket.com/albums/bb229/chulle/DSC02143.jpg]

Du kämpade duktigt Samir!
    Lycka till med dina framtida tävlingsplaner!

emiladrian wrote:
    en som håller med dig. cbb är en orättvis klass.
    alla dessa muskler som kan skilja. de kan se riktigt bra ut då mer än 10 kg sitter på rätt plats.
    från en som är lika kort och kämpar som du.
    men vad ska man göra åt orättvisan?

Än så länge är klasserna ganska orättvisa kan man tycka.
    Förhoppningsvis blir det ändring på det.

Nu blir det dock aldrig mer CBB för min del ändå, utan det var bara kul att testa.
    Jag kommer hålla mig till byggning i framtiden.

Petter__Jonsson wrote:
    Grymma bilder Samir! Det måste ha varit väldigt hög klass på -178 i år ;)

Var inte på plats men du ser ut att ha gjort klara förbättningar sedan lucia 05 :nod Ser mycket bra ut!

Lycka till med framtida satsningar

Tack.
    Jo klassen var riktigt brutal. Det var ju bodybuilders i pincip ,med fruktansvärt jämna och hårda fysiker.

Jo en del förbättringar har det allt gjorts, nu skall det dock förbättras ännu mera.

superberggren wrote:
    jag bara köttar på! :p
    Grövre och starkare hoppas jag på men blir aldrig nöjd du vet:D
    Förstår att du inte hade varken tid och lust men jag såg glimten i ögat på dig, samma glimt som vanligt!
    Bara å köra vidare Sammy, ge dig aldrig!
    Ps. inte sugen å kötta på, till helgen. Drar till GBG på lördag till söndag, tänkte kötta på lördag :).Ds

KRAM;)

Shoo.
    Tror inte att jag kommer vara i gbg till helgen tyvärr. Tänkte jag skulle stanna hos morsan ett tag och återhämta mig lite. Får bli lite längre fram i såfall när man har kommit in i de nya rutinerna igen =)

storcc wrote:
    Dem få bilderna jag har sett tyckte jag visade en klar förbättring sen senaste tävlingen. Mkt bra muskelmognad trots de få år du har tränat.
    Hade dig på en betydligt högre placering än du fick. Hoppas du får revansch nästa gång du tävlar.

Tack dina ord värmer mycket.
    Angående det där med musklemognaden så har jag faktiskt hört det innan :) Antar att det bara är att tacka och ta emot =)

Ja jag har faktiskt aldrig varit så hungrig på träning och tävling som nu hahaha. Hade det inte vart för ekonomin så hade jag nog kört -70kg på Lucia

Jerka wrote:
    Jag och polaren (Popeye här på forumet) trodde (läs:tror) stenhårt på dig Samir!! Vi var på SM lördag-söndag, men på söndagen åkte vi inte dit förrens finalerna började. Vi trodde att du var ett säkert kort, men konkurrensen var, som du sa stenhård!! Vi båda är big fans, so keep it up!! Hoppas att subway-mackan smakade det gjorde min

Mvh

Erik

Tack för att ni tror på mig =)
    Trevligt att tjöta lite mer er på subway också.
    Lite synd att man inte kunde ta isg sig till finalen så man kunde köra sitt fria dock.

Oh jaaa.. det blev tre mackor på subway och alla smakade lika underbart.

Harajuku wrote:
    E det bilderna från första måltiden efter dieten? ;)

Det e den censureade versionen :whistle::P

sh0w wrote:
    Visst är det gott med torr kycklingfilé dagen innan tävlingen???
    Samir insisterade om att jag skulle fota honom, ett bevis att han fortfarande är på glatt humör trots tuffa dieten :D

[img=http://i210.photobucket.com/albums/bb229/chulle/DSC02143.jpg]

Du kämpade duktigt Samir!
    Lycka till med dina framtida tävlingsplaner!

Hahah jo glad var man väl ..dock jävligt slö =) Halvsov ju till och från under tävlingen .:O

Tack för dina lyckönskningar =)

Samir wrote:
    Shoo.
    Tror inte att jag kommer vara i gbg till helgen tyvärr. Tänkte jag skulle stanna hos morsan ett tag och återhämta mig lite. Får bli lite längre fram i såfall när man har kommit in i de nya rutinerna igen =)

klart du ska återhämta dig från allt!
    Kommer in någon annan gång så köttar vi ett pass!
    Njut nu av mamma mat!
    Ciao:)

melancoolio wrote:
    [youtube=vqsqieIubdg]

Ungefär så det ser ut när jag gör entré i köket på morgonen

Viewing 15 posts - 646 through 660 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.