Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 662 total)
  • Author
    Vanessa Frykman wrote:
    Hur kan du äta pytt i panna till frukost???????

haha inget svårt med det ..var sugen på det och hade bara tid att trycka det vid frukost =)

I thailand åt jag mat till frukost varjedag i tre månader ..jävligt nice.

David Frykman wrote:
    Härligt med ätardagar va?;)

Jo det e fan det bästa med dieten ..saknade ätardagarna när jag inte dietade bara för att man kunde lossa så jävla hårt på dem =)

Jao ..körde 55 minuter på crosstrainern igår.
    Snittpuls på 144

Jag har fortfarande ont i handleden alltås ..inget farligt men störande och jag vill ju inte att det blir värre. ska testa att köra rygg idag och se hur det går. Funkar det inte så får jag köra högra sidan bara…pallar fan inte vila längre nu

Hehe skön film :D
    Dina ben e inte å leka med!

cattahs wrote:
    Hejsan! Har sett dig på nån tävling ilandes omkring och kanske på exhale när man varit där nån gång…

Har dock inte hälsat:( Kul tyckte jag med filmen, det lät som det var jobbigt.. jag vet jag tyckte också det då jag skulle prova…

Lycka till med satsningarna kanske vi ses på exhale nån gång då skall jag komma fram och hälsa!

Tack :D
    Jao tycker jag du ska göra ..jeg e inte farlig =)

Dan_The_Man wrote:
    Hehe skön film :D
    Dina ben e inte å leka med!

haha tack =)

Jao ..körde faktisk nåt annt än ben igår.

Körde rygg och höger biceps haha =) Handleden pallade inte bicepscurls.
    Gick helt okej att köra rygg ändå, fick anpassa mig en hel del dock kunde inte köra chins ordentligt och fick köre det mesta med lite skum fattning.

Känningar hade jag absolut men. värre blev det inte i varjefall. jobbigt att den inte kan bli helt bra bara..tänkte jag skulle vila helt idag ..kanske gå lite bara och sen kanske testa att köra lite bröst imorgon.

Gårdagens pass såg ut så här i varjefall:

3/5
    Fysiken gym

Latsdrag
    86*8
    93*3

Enarmsfriviktsrodd
    50*18
    70*6

Chins
    Kv*10

Rodd
    52*11
    59*8

Latsdrag med smal fattning
    9*5
    10*5

Sen körde jag lite biceps curls för högerarmen och ett par set för baksida axel
    Generellt sett ett bra pass med bra tryck och styrka…lite ont i handleden som sagt. Bra träningsverk redan i ryggen dock =)

Go boy, bra pass där, men fan vad segt med smärta i handleden, vila eller smörja linnex som gäller. Ha det bra.

MVH Cesse

Steppen1983 wrote:
    Go boy, bra pass där, men fan vad segt med smärta i handleden, vila eller smörja linnex som gäller. Ha det bra.

MVH Cesse

tack ..

Har fan vilat handleden och smörjt den i två veckjor nu plus knaprat ipren till förbannelse .. det e dock mycket bättre och känns bara i vissa rörelser. Innan var jag helt rörelsehindrad i den.

Har ju vart hemma från jobbet två veckor med ..får se hur det blir på måndag när jag börjar jobba igen. Ska väl köra ett lätt bröstpass imorgon och testa den igen =)

Samir wrote:
    tack ..

Har fan vilat handleden och smörjt den i två veckjor nu plus knaprat ipren till förbannelse .. det e dock mycket bättre och känns bara i vissa rörelser. Innan var jag helt rörelsehindrad i den.

Har ju vart hemma från jobbet två veckor med ..får se hur det blir på måndag när jag börjar jobba igen. Ska väl köra ett lätt bröstpass imorgon och testa den igen =)

SHIT MAN, inte lite du har kämpat på då, lär ju tära, det är fan fighting will, grymt, you go man :emo-thumb . Hoppas du får ett bra pass imorgon. keep on pumping.

MVH Cesseboy

så här sista dagen innan ätardag =)

[http://www.picoodle.com/view.php?srv=img03&img=/8/5/4/f_rykken78kgm_48c1e72.jpg [img=http://img03.picoodle.com/img/img03/8/5/4/t_rykken78kgm_48c1e72.jpg]]Klicka på den så blir den större

Det är nice med lite tryck,, efter ätardagen=)Nu kör vi mannen

Det ser verkligen ut som du har lagt på din massa mannen. :emo-thumb
    Smal midja redan nu också. Axlarna är ju kanon !

He he, du väger mer än vad jag gör för en gångs skull. :p
    Kan inte se filmen du lagt upp på jobbet, men ska kolla in den till veckan och kommentera. Jag är ganska bra på att göra det. :D

GÖTT SAMIR! ska bli kul att se dig on stage igen!

Härlig bild på ryggen, fint tryck, looking good mannen. keep up the good work.

MVH Cesse

Viewing 15 posts - 76 through 90 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.