Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 662 total)
  • Author
    Anna B wrote:
    Det ser verkligen ut som du har lagt på din massa mannen. :emo-thumb
    Smal midja redan nu också. Axlarna är ju kanon !

He he, du väger mer än vad jag gör för en gångs skull. :p
    Kan inte se filmen du lagt upp på jobbet, men ska kolla in den till veckan och kommentera. Jag är ganska bra på att göra det. :D

haha fasst vikten e ju på väg neråt nu =)

Tack.. får väl hoppas att man har lyckats lägga på sig nåt kg i varjefall ..ryggen e det som har känts bäst denna tiden faktisk fått bra kontakt och ökad styrka, axlarna har jag i princip slutat köra. Kör bara lite lyft åt sidan ibland och baksidorna, men det verkar funka det med =)

Filmen e inte så rolig ändå :D Får spela in en ny

013
    jao ..ska bli gött att fylla på nu =)

athleticmia
    Tackar.. ser fram emot att få ställa mig på scen igen =)

Steppen1983 Tack för dina ord mannen =) ska köra på nu.

Så då vägde jag mig precis då …

Vikten låg på 78.0kg en viktnedgång på ett halvt kg sen förra veckan. Bra .

Nu ska jag frossa. Ätardag for lajf.

Säger bara vad jag tycker Sam, imponerad över ditt bygge, rakt igenom. Ät på o ha en skön kväll.

MVH Cesse

Inspirerande! Såna här trådar är precis vad jag behöver, underbart att se! Kämpa på, detta ska följas!

hur var ätardagen igår?

Silverback wrote:
    Inspirerande! Såna här trådar är precis vad jag behöver, underbart att se! Kämpa på, detta ska följas!

Kul att höra ..jag ska göra mitt bästa för att ni ska kunna följa mig..
    Att inspirera är känns riktigt kul =)

Vanessa Frykman wrote:
    hur var ätardagen igår?

Den var bra ..den var så här =)

Frukost: som vanligt + två knäckemackor med ost.

Lunch: Kebabtallrik med pommes

Tränade sen ett lätt bröst/tricepspass för att se om det gick med handleden och det funkade helt okej.. Så en maltodrink under passet

Lunch två: 11 bitars suchi och en tip top

Middag: ett big and juicy meal på donken med plus meny och jordgubbs milkshake och två dipsåser.

Under dagen: slank även inte mindre än 600g lösgodis, en påse gifflar, en halvliter vaniljglass med chokladkross och nougatsås (tack pernilla), en croissant och några drickor ner. Tror det var allt

Gick bara upp 3,8kg på hela dagen

Tre timmar cardio idag då ..

Två timmars promenad i normalt tempo
    Och 55 minuter intensiv cardio i blandad form på gymmet med en snittpuls på 146.

Nu ska jag sova …ska börja jobba igen imorgon..får la köra med handledsskydd ett tag framöver, men det ska nog funka ..ciao

Samir wrote:
    Den var bra ..den var så här =)

Frukost: som vanligt + två knäckemackor med ost.

Lunch: Kebabtallrik med pommes

Tränade sen ett lätt bröst/tricepspass för att se om det gick med handleden och det funkade helt okej.. Så en maltodrink under passet

Lunch två: 11 bitars suchi och en tip top

Middag: ett big and juicy meal på donken med plus meny och jordgubbs milkshake och två dipsåser.

Under dagen: slank även inte mindre än 600g lösgodis, en påse gifflar, en halvliter vaniljglass med chokladkross och nougatsås (tack pernilla), en croissant och några drickor ner. Tror det var allt

Gick bara upp 3,8kg på hela dagen

OOOO YEEAAAAH Snacka om att göda på, sååå gött :emo-thumb . Du brukar inte Svulla på max när du har ätardagar eller har de kanske inte de i Göteborg? Tycker de är i särklass Sveriges godaste burgare.

PEACE

Kan ju nämna att jag körde ett ganska lätt bröst/triceps pass igår också på ätardagen.. mest för att testa handleden och vad den klarade av ..den var dock ganska hårt lindad. Passet flöt på fint..körde inga pressar nästan för bröst.

Har faktiskt träningsvärk i pattarna idag =)
    Vila imorgon.

Och ben på tisdag tror jag.

Steppen1983 wrote:
    OOOO YEEAAAAH Snacka om att göda på, sååå gött :emo-thumb . Du brukar inte Svulla på max när du har ätardagar eller har de kanske inte de i Göteborg? Tycker de är i särklass Sveriges godaste burgare.

PEACE

det ligger ett max typ en kvart härifrån men jag orkade fan igår ..så det fick bli donken =)

Men japp max har absolut i särklass dem godaste hamburgarna i sverige.

Keep on pumping man, hoppas din handled blir hel snart, irriterande med småskador.

MVh Cesse

Samir wrote:
    det ligger ett max typ en kvart härifrån men jag orkade fan igår ..så det fick bli donken =)

När jag åker hem till gävle är jag fan lätt där 2 dagar i veckan offseason hehe, bara mata i sig, så jävla gott alltså, MUUUUMS. Fan tänkte ett tag fråga efter matspons hehe :p.

Samir wrote:

Vart ligger max? :pop:

Viewing 15 posts - 91 through 105 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.