- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
5 maj, 2007 at 10:50 #832920Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Det ser verkligen ut som du har lagt på din massa mannen. :emo-thumb
Smal midja redan nu också. Axlarna är ju kanon !He he, du väger mer än vad jag gör för en gångs skull. :p
Kan inte se filmen du lagt upp på jobbet, men ska kolla in den till veckan och kommentera. Jag är ganska bra på att göra det.haha fasst vikten e ju på väg neråt nu
Tack.. får väl hoppas att man har lyckats lägga på sig nåt kg i varjefall ..ryggen e det som har känts bäst denna tiden faktisk fått bra kontakt och ökad styrka, axlarna har jag i princip slutat köra. Kör bara lite lyft åt sidan ibland och baksidorna, men det verkar funka det med
Filmen e inte så rolig ändå Får spela in en ny
5 maj, 2007 at 10:56 #832921Anonym anvandareMember013
jao ..ska bli gött att fylla på nuathleticmia
Tackar.. ser fram emot att få ställa mig på scen igenSteppen1983 Tack för dina ord mannen ska köra på nu.
5 maj, 2007 at 10:57 #832922Anonym anvandareMemberSå då vägde jag mig precis då …
Vikten låg på 78.0kg en viktnedgång på ett halvt kg sen förra veckan. Bra .
Nu ska jag frossa. Ätardag for lajf.
5 maj, 2007 at 21:50 #832923Anonym anvandareMemberSäger bara vad jag tycker Sam, imponerad över ditt bygge, rakt igenom. Ät på o ha en skön kväll.
MVH Cesse
5 maj, 2007 at 22:00 #832924Anonym anvandareMemberInspirerande! Såna här trådar är precis vad jag behöver, underbart att se! Kämpa på, detta ska följas!
6 maj, 2007 at 13:29 #832925Anonym anvandareMemberhur var ätardagen igår?
6 maj, 2007 at 23:18 #832926Anonym anvandareMemberSilverback wrote:Inspirerande! Såna här trådar är precis vad jag behöver, underbart att se! Kämpa på, detta ska följas!Kul att höra ..jag ska göra mitt bästa för att ni ska kunna följa mig..
Att inspirera är känns riktigt kul6 maj, 2007 at 23:24 #832927Anonym anvandareMemberVanessa Frykman wrote:hur var ätardagen igår?Den var bra ..den var så här
Frukost: som vanligt + två knäckemackor med ost.
Lunch: Kebabtallrik med pommes
Tränade sen ett lätt bröst/tricepspass för att se om det gick med handleden och det funkade helt okej.. Så en maltodrink under passet
Lunch två: 11 bitars suchi och en tip top
Middag: ett big and juicy meal på donken med plus meny och jordgubbs milkshake och två dipsåser.
Under dagen: slank även inte mindre än 600g lösgodis, en påse gifflar, en halvliter vaniljglass med chokladkross och nougatsås (tack pernilla), en croissant och några drickor ner. Tror det var allt
Gick bara upp 3,8kg på hela dagen
6 maj, 2007 at 23:26 #832928Anonym anvandareMemberTre timmar cardio idag då ..
Två timmars promenad i normalt tempo
Och 55 minuter intensiv cardio i blandad form på gymmet med en snittpuls på 146.Nu ska jag sova …ska börja jobba igen imorgon..får la köra med handledsskydd ett tag framöver, men det ska nog funka ..ciao
6 maj, 2007 at 23:27 #832929Anonym anvandareMemberSamir wrote:Den var bra ..den var så härFrukost: som vanligt + två knäckemackor med ost.
Lunch: Kebabtallrik med pommes
Tränade sen ett lätt bröst/tricepspass för att se om det gick med handleden och det funkade helt okej.. Så en maltodrink under passet
Lunch två: 11 bitars suchi och en tip top
Middag: ett big and juicy meal på donken med plus meny och jordgubbs milkshake och två dipsåser.
Under dagen: slank även inte mindre än 600g lösgodis, en påse gifflar, en halvliter vaniljglass med chokladkross och nougatsås (tack pernilla), en croissant och några drickor ner. Tror det var allt
Gick bara upp 3,8kg på hela dagen
OOOO YEEAAAAH Snacka om att göda på, sååå gött :emo-thumb . Du brukar inte Svulla på max när du har ätardagar eller har de kanske inte de i Göteborg? Tycker de är i särklass Sveriges godaste burgare.
PEACE
6 maj, 2007 at 23:29 #832930Anonym anvandareMemberKan ju nämna att jag körde ett ganska lätt bröst/triceps pass igår också på ätardagen.. mest för att testa handleden och vad den klarade av ..den var dock ganska hårt lindad. Passet flöt på fint..körde inga pressar nästan för bröst.
Har faktiskt träningsvärk i pattarna idag
Vila imorgon.Och ben på tisdag tror jag.
6 maj, 2007 at 23:30 #832931Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:OOOO YEEAAAAH Snacka om att göda på, sååå gött :emo-thumb . Du brukar inte Svulla på max när du har ätardagar eller har de kanske inte de i Göteborg? Tycker de är i särklass Sveriges godaste burgare.PEACE
det ligger ett max typ en kvart härifrån men jag orkade fan igår ..så det fick bli donken
Men japp max har absolut i särklass dem godaste hamburgarna i sverige.
6 maj, 2007 at 23:31 #832932Anonym anvandareMemberKeep on pumping man, hoppas din handled blir hel snart, irriterande med småskador.
MVh Cesse
6 maj, 2007 at 23:32 #832933Anonym anvandareMemberSamir wrote:det ligger ett max typ en kvart härifrån men jag orkade fan igår ..så det fick bli donkenMen japp max har absolut i särklass dem godaste hamburgarna i sverige.
När jag åker hem till gävle är jag fan lätt där 2 dagar i veckan offseason hehe, bara mata i sig, så jävla gott alltså, MUUUUMS. Fan tänkte ett tag fråga efter matspons hehe :p.
6 maj, 2007 at 23:58 #832934Anonym anvandareMemberSamir wrote:det ligger ett max typ en kvart härifrån men jag orkade fan igår ..så det fick bli donkenMen japp max har absolut i särklass dem godaste hamburgarna i sverige.
Vart ligger max? :pop:
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.