- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
7 maj, 2007 at 09:09 #832935Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tja.
Ja, jag har ju flyttat till Göteborg nu då för ett tag sen och har inte haft internet på ett tag så det har blivit ganska lite hängandes här. Nu blir det dock ändring på det. Internet e inkopplat och jag får min nya dator om ett par dagar.
Kan ju börja med att presentera mig för er som inte vet vem jag är.
Samir Troudi heter jag, är född den 1:a december 1983 så jag är 23 år. Nyss fyllda senior typ.
Jag har tävlat 3ggr tidigare (inom loppet av en vecka dock) och då var det
Decembercupen -70kg jr (som var min debut) Decembercupen -70kg seniorer och Luciapokalen -70jr veckan efter.Nu e det dags för tävling igen då. Denna gången e det dock en annan gren. Det blir Classic bodybuilding i år dock så e jag förhoppningsvis tyngre nu.
Jag är 167cm lång/kort så jag får väga 69kg. Får se vad vikten hamnar på när man e färdig.
På luciapokalen vägde jag in på 66.1kg och som minst vägde jag 65,2 på morgonen samma dag, så lite utrymme finns det allt.Eftersom det inte finns någon -170cm:s klass i sverige blir det lite svårt att sätta upp ett konkret mål så på sm. Men mina ambitioner är pallplats i -178cm och om saker och ting går som det skall så kan man ju försöka ta sig till vm när man ändå är igång, fasst då blir det -170cm.
Så där ..då tror jag ni vet allt som behöver vetas
Kikade förbi och ville bara önska dig: LYCKA TILL! /J.
7 maj, 2007 at 09:10 #832936Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Vart ligger max? :pop:the hole world! Typ, fast jag vet inte om det finns i GBG?
Det är minsann de godaste hamburgarna around! /J.7 maj, 2007 at 09:13 #832937Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:the hole world! Typ, fast jag vet inte om det finns i GBG?
Det är minsann de godaste hamburgarna around! /J.allum, partille
7 maj, 2007 at 20:36 #832938Anonym anvandareMembersuperberggren wrote:Kikade förbi och ville bara önska dig: LYCKA TILL! /J.Tackar
7 maj, 2007 at 20:37 #832939Anonym anvandareMemberRebecca_S wrote:allum, partilleprecis …bara ta E20 mot el stockholmo.
7 maj, 2007 at 20:39 #832940Anonym anvandareMemberSamir wrote:precis …bara ta E20 mot el stockholmo.Ahaa, när du skrev att det var så nära trodde jag nästan du menade gångavstånd!! Såå goda burgare där, och strips. Mums!!
Tränat idag?
7 maj, 2007 at 20:42 #832941Anonym anvandareMemberEmelie wrote:Ahaa, när du skrev att det var så nära trodde jag nästan du menade gångavstånd!! Såå goda burgare där, och strips. Mums!!Tränat idag?
haha nä, bil is the shiet åker förbi max varjedag till och från jobbet och man blir sjukt sugen på att dra in och käka på vägen hem
Naj idag har jag bara grejjat med min nya dator och jobbat.
Ska köra ben imorgon tänkte jag på exhale.. Får se om man kan köra nåt ryggpass senare i veckan på fysiken..beror på handleden. började ju jobba idag så den kanske rasar totalt :frust:Blir nog dock lite cardio under veckan på fysiken.
7 maj, 2007 at 20:43 #832942Anonym anvandareMemberDen här journalen ska följas. Är nyfiken på hur man bär sig åt för att bli så grymt bra som på avataren. :emo-thumb
Låter du pulsmätaren styra cardion eller kollar du bara värdena efteråt?
7 maj, 2007 at 20:46 #832943Anonym anvandareMemberTaisho wrote:Den här journalen ska följas. Är nyfiken på hur man bär sig åt för att bli så grymt bra som på avataren. :emo-thumbLåter du pulsmätaren styra cardion eller kollar du bara värdena efteråt?
Tack
Ska väl försöka bli lika bra som på avataren fasst lite större i år medJag kollar bara efteråt.. Jag låter musiken, humöret och folket runt i kring styr cardion
Men oftast ligger jag på en snittpuls på 135-150. konditionen blir ju bättre med allt eftersom så snittpulsen sänks ju, alltefersom också.
7 maj, 2007 at 22:15 #832944Anonym anvandareMemberLycka till Samir o kör hårt!!:nod [/b]
7 maj, 2007 at 22:37 #832945Anonym anvandareMemberKeep up the good work Sam
7 maj, 2007 at 22:44 #832946Anonym anvandareMember3 timmar cardio är fan inte att leka med. :up:
7 maj, 2007 at 23:22 #832947Anonym anvandareMemberOgge wrote:3 timmar cardio är fan inte att leka med. :up:Alltid på söndagar två timmar promenad var dock ganska lugnt, kunde nog gått en timma till om jag inte var tvungen att dra hem och käka
7 maj, 2007 at 23:23 #832948Anonym anvandareMemberSanaz wrote:Lycka till Samir o kör hårt!!:nod [/b]TAAAAAAAAAACK :yahoo:
8 maj, 2007 at 01:27 #832949Anonym anvandareMemberska följa dig nu samir,siktar oxå in mig på sm så det här ska bli spännande:emo-thumb lycka till
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.