Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

Home Forums Dagböcker Samir goes stenhård.. Min tur nu. Vägen till mitt första SM

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 662 total)
  • Author

Vad ligger du kcal mässigt på en dag under dieten,och hur ofta kör du cardio?

MVh Cesse

OJ dig ska man hålla koll på :nerd::nod du med dina 3 timmars cardio och grejsimojs! Kör hårt mr! :up:

Grilljohan wrote:
    Du e min idol ;) du får fixa din lowrider så du kan glassa runt på göteborgs gator igen … laptop is the shit

;) ..usa segar md mina grejjer

Steppen1983 wrote:
    Vad ligger du kcal mässigt på en dag under dieten,och hur ofta kör du cardio?

MVh Cesse

Jag ligger på 2500kcal de dagarna jag inte styrketränar.
    De dagarna jag styrketränar ligger jag på ca 3200kcal

cardio försöker jag köra tre dagar i veckan och då blir det kanske 500kcal- till där

När jag styrketränar (tre dagar i veckan) så händer det att jag slänger in 10-20 minuter cardio efteråt också.

paul wrote:
    ska följa dig nu samir,siktar oxå in mig på sm så det här ska bli spännande:emo-thumb lycka till

Coolt ..det såg ju riktigt bra ut på lucia så det går nog bra dethär..
    Ses backstage om inte innan =)

lovelysmile wrote:
    OJ dig ska man hålla koll på :nerd::nod du med dina 3 timmars cardio och grejsimojs! Kör hårt mr! :up:

yes yes ..grejsimojs for lajf

Släng upp hur du äter Samir som du har gjort i tidigare journaler! :)
    Eller du kanske äter maten som du skrev på första sidan varje dag?

barceras wrote:
    Släng upp hur du äter Samir som du har gjort i tidigare journaler! :)
    Eller du kanske äter maten som du skrev på första sidan varje dag?

Hade faktiskt tänkt att göra det =)

Kommer inte skriva exakt mängd utan bara det totala kcal.

Fruskost: Havregryn med solrosfrön, linfrön, prottepulver, kanle och kardemumma.

Mellanmål drink på milbona, bär och vatten

Lunch ris, kyckling och bbq sås

Mellanmål drink på milbona, bär och vatten

Lunch två Gröt på havregryn, milbona och funlight, kanel och kardmumma

Innan träning esa pro Under träning 60g maltodextrin efter träning
    esa pro

Middag ris, kyckling, bbq sås och oliver.

Godnatt.

Totalt ca 3200kcal

tja man!

Bättre med handleden? hoppas det!

Har du coach lr kör du på själv? Angående dina ätardagar, hur långt tid tar det innan vätskan du dragit på dig lägger sig igen?? borde ju svullna upp några kg va?! Nyfiken då jag aldrig hade några ätardagar under min diet…

Fortsätt ÖS BARA:buttrock:

mvh

Samir wrote:
    Jag ligger på 2500kcal de dagarna jag inte styrketränar.
    De dagarna jag styrketränar ligger jag på ca 3200kcal

cardio försöker jag köra tre dagar i veckan och då blir det kanske 500kcal- till där

När jag styrketränar (tre dagar i veckan) så händer det att jag slänger in 10-20 minuter cardio efteråt också.

Tack för ditt svar Sam :emo-thumb

MVH Cesse

Har du kollat upp handleden? Någon nerv som är påverkad?

Johan Ederer wrote:
    tja man!

Bättre med handleden? hoppas det!

Har du coach lr kör du på själv? Angående dina ätardagar, hur långt tid tar det innan vätskan du dragit på dig lägger sig igen?? borde ju svullna upp några kg va?! Nyfiken då jag aldrig hade några ätardagar under min diet…

Fortsätt ÖS BARA:buttrock:

mvh

Jodå bättre e det allt men långt ifrån bra. Får träna runt skadan så länge. Enda jag inte kan köra är egentligen biceps allt annat funkar på ett eller annat sätt.

Nope ..ingen coah. Bara jag själv. Får se om man tar hjälp av någon frammåt tävlingen. Kan vara gött med nån som stöttar men inget mer. Jag gjorde allt själv förra dieten förutom färgen och poseringsträningen så det ska väl gå denna gången med..kör man jan tana så e det ju inga problem alls haha =)

Jo man lägger på sig lite vätska så men inget farligt …brukar vara borta på tisdag-onsdag och torsdagen ser man tightare ut än någon gång under hela veckan innnan.. =)

Tack ..ska fortsätta =)

Nuttte wrote:
    Har du kollat upp handleden? Någon nerv som är påverkad?

japp har vart hos läkarn..sjukskrev mig ett tag och sa att det var överansträngning bara ..kanske nån inflammation. Men inget om nerver.

Shuu ..
    Har inte hunnit skriva här på några dagar men det innebär inte att jag inte tränar utan snarare tvärt om.

Har kört ett benpass och ett ryggpas sen jag skrev sist. Har även vart ute och joggat för första gången på säkrt över ett år.

Det blev dock bara 25 minuter, vilket jag dock själv tycker e helt oke för första gånge. Har sjuk träningsvärk i tibilais nu. Antar att det e från löpningen.

Göteborgsvarvet imorgon..ska dock bara kolla och glida med cykeln om det e fint väder. Kanske skulle testa att springa det nästa år haha.

Har inte kört direkt överdriven cardio denna vecka ..utan ätit lite mindre istället.
    Lite cardio har det dock blitt.

Redovisar styrkepasen separat.

Va kör du för upplägg under en vecka? hur många vilodagar? har du ditt veckoschema på nån sida kan tänkas? :)

Viewing 15 posts - 121 through 135 (of 662 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.