Samir Mot Nya Mål

Home Forums Dagböcker Samir Mot Nya Mål

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 289 total)
  • Author

Samir: var du i bangkok för några år sedan?HAR FÖR MIG ATT JAG TRÄFFA DIG PÅ KOH SAN ROAD:p oj caps men jag orkar ej ändra…

Blanca wrote:
    var håller du hus samir?
    min största inspirationskälla har försvunnit!?!?

Jag har haft en del med flytt och så det senaste. =)
    Nu e jag dock tillbaka.

Motley69 wrote:
    Samir: var du i bangkok för några år sedan?HAR FÖR MIG ATT JAG TRÄFFA DIG PÅ KOH SAN ROAD:p oj caps men jag orkar ej ändra…

Det kan nog stämma bra =) Borde jag minnas dig?

Coolt utan hår8)

Så då var flyttet tillbaka till GBG igen fixad, jobbet e inkört och jag har fixat internet och det mesta som borde kunna få mig att börja skriva frekvent igen =)

Bor på hisingsbacka nu så jag ska köra på backavallensmotionscenter fram tills 1 juni då jag köper ett sommarkort på sportlife på packaplan innan jag bestämmer vilket gym det blir.

Nåja.
    För några månader sen så anmälde jag mig till en tävling där man ska utföra fem olika styrkemoment. Fitness Five.

Det är bänkpress på kroppsvikten, dips, chins, bicepscurls på halva kroppsvikten och knäböj på 150% av kroppsvikten.

Alla platser var dock redan fulla, då det endast är 15 tävlande. För några dagar sen fick jag dock reda på att jag hade fått äran att tilldelas ett wild card som det hade att dela ut.

SWEET.

Så nu får jag vara med och tävla.

Jag har därför lagt om träningen lite inför Fitness Five som går av stapeln 12 Junli på Tylösand i Halmstad. Mer om det [http://forum.body.se/showthread.php?t=22772&highlight=fitness+five HÄR]

Testade i fredags att repps på kroppvikten i bänkpressen vilket är 85kg (eller något mindre nu) Lyckades dra av 25st reps trots att jag måndagen innan hade satt nytt personbästa i bänkpress md ett lyft på 160kg och kört ganska tungt efter det.

Provade även på detta igen igår och då blev det 26 reps på 85kg i bänken. Har tyvärr ingen film på detta eftersom jag har glömt kamersaladden i Uddevalla, men jag får fixa det ill helgen.

Knäböj på 150% är ju ett av delmomenten också så nu har jag en anledning att köra ben tungt igen. Jag tror att det var runt september förra året som jag senast körde på de vikterna.
    Jag testa i varjefall at reppa på 130kg i måndags (127 är 150% av 85kg) och det blev 15 reps vilket jag är helt nöjd med, med tanke på när det var jag tränade ben senast så tungt. Provade även curla på 42,5kg i måndags och fick gjort 16 reps.

Ingen träning idag utan jag passade på att sova ett par timmar efter jobbet istället. Tror inte heller det blir någon träning imorgon eftersom jag har kört två dagr i rad nu.

Nästa pass blir antagligen på fredag och då blir det axlar, vader lite bicepscurls och kanske ett set chins.

Jag har även skärpt till kosten lite nu så jag inte skall vara allt för tung när det ska reppas.

Just det i jakten på kilona så klippte jag av mig håret också =) Så nu e jag byggare på riktigt =P

Peace
    [img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/rakad_blogg.jpg]

Du rockar Samir .
    Du måste ha gått ner minst 2 kg på vågen utan hår ;)
    Snyggt!!!

Du ser ut som en helt ny människa utan lianerna, var det ett svårt val? =

Du ser riktigt tung ut i rakat fyfan, men de vart fint innan också!

Mranderson wrote:
    Du ser riktigt tung ut i rakat fyfan, men de vart fint innan också!

+1 ser faktiskt ut som att du har lagt på dig endel massa nu när håret är av! ballt! :up:

Är vi grannar nu ? :D8)

Förbaskat synd det där med håret… Är jag den enda dready här nu?

Ska bli kul att se/träffa dig igen till sommaren på FF i Tylösand! Så långt ifrån hasslebacken man kan komma…

Kul att du ska tävla i något nytt!!:pop:

Intressant å se:ike:

Halloj mannen! Det var ett tag sen! Vi får väl ta en svullkväll till nån dag eller häng med på ett pass på exhale vettja! Ha det gott!

Ser ju inte alls dåligt ut…….
    Lycka till med bulk och tävling…!!!!!!

Vanessa Frykman wrote:
    Du rockar Samir .
    Du måste ha gått ner minst 2 kg på vågen utan hår ;)
    Snyggt!!!

Hehe tack =)
    tror inte att jag gick ner så mycket.. har visserligen kvar håret så jag skulle ju kunna väga det .

Emol wrote:
    Du ser ut som en helt ny människa utan lianerna, var det ett svårt val? =
    ettan wrote:
    Är vi grannar nu ? :D8)

Yes we are … Jag har dock inte sett till dig :(

Viewing 15 posts - 211 through 225 (of 289 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.