Samir Mot Nya Mål

Home Forums Dagböcker Samir Mot Nya Mål

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 289 total)
  • Author

Tjena Samir. Blir det något tävlande i år? Eller är det fortfarand SM 2009 som gäller?

Formen ser som vanligt grym ut, kör hårt nu.

Samir wrote:
    Yes we are … Jag har dock inte sett till dig :(

Har inte sett dig heller :( Men jag gissar att vi kommer att springa på varandra snart =P Du kör hårt på gymmet som vanligt8)

Samir wrote:
    [img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/rakad_blogg.jpg]

Såååå skön t-shirt!! HAHA

Samir wrote:
    Så då var flyttet tillbaka till GBG igen fixad, jobbet e inkört och jag har fixat internet och det mesta som borde kunna få mig att börja skriva frekvent igen =)

Bor på hisingsbacka nu så jag ska köra på backavallensmotionscenter fram tills 1 juni då jag köper ett sommarkort på sportlife på packaplan innan jag bestämmer vilket gym det blir.

Kul, du är välkommen! (Fan, nu är det ytterligare en som är större än mig på gymmet isf. Vilket iofs inte är speciellt ovanligt men ändå!) :)

Mkt coolare look nu med rakat! Btw, har du någon barber shop-utbildning, elr är du bara allmänt skillad på att göra just den skäggrakningen? :p ^^

Kör hårt!

Kör du fortf med EAA före o efter passet? Du var ganska strikt förr vill jag minnas.. :yikes:

Du bör ha sparat håret och gjort en peruk av det, spikat upp det på väggen eller liknande :)

lillpatrik wrote:
    Tjena Samir. Blir det något tävlande i år? Eller är det fortfarand SM 2009 som gäller?

Formen ser som vanligt grym ut, kör hårt nu.

Det är fortfarande Sm 09 som gäller när vi snackar byggning. men jag ska vara med och köra fitness five i halmstad den 12 juli. =)

ettan wrote:
    Har inte sett dig heller Men jag gissar att vi kommer att springa på varandra snart =P Du kör hårt på gymmet som vanligt8)

vilket nummer e det du bor i.. känns ju som jag borde se dig snart hehe. jag bor i 15 …
    Yes kör alltid på hårt på gymmet vet du la =)

henrikg82 wrote:
    Såååå skön t-shirt!! HAHA

=)

ShevCo wrote:
    Kul, du är välkommen! (Fan, nu är det ytterligare en som är större än mig på gymmet isf. Vilket iofs inte är speciellt ovanligt men ändå!)

heheh så jävla stor e jag inte faktiskt …its an illusion. Men heja när du ser mig..
    I will remeber you as the Skev ko

NetCurse wrote:
    Mkt coolare look nu med rakat! Btw, har du någon barber shop-utbildning, elr är du bara allmänt skillad på att göra just den skäggrakningen? :p ^^

Kör hårt!

Hahah jag har faktiskt gått frisör på gymnasiet innan jag bytte till samhäll. jobbade ett år på frisörsalong innan det också =) men jag har övat en del på mig själv om man säger så.. =)

granstig wrote:
    Kör du fortf med EAA före o efter passet? Du var ganska strikt förr vill jag minnas.. :yikes:

Yes Eaa minst två ggr om dagen ALLA dagar.

Peter Storhannus wrote:
    Du bör ha sparat håret och gjort en peruk av det, spikat upp det på väggen eller liknande :)

Syrran har håret. hon skulle göra nåt roligt av det sa hon =)

Bra form på dig….. :emo-thumb

ZuperZandra wrote:
    Bra form på dig….. :emo-thumb

=) Tack

Robert Svensson wrote:
    Bor du i Uddevalla just nu igen Samir, vart någonstans? :)

Nej .. jag gjorde det fram tills för två veckor sen typ
    Nu bor jag i stora götet igen =)

Riktigt fina bilder på dig där! du ser ut att ha lagt på dig en del massa (på rätt ställe) lite bilder på benen kunde du kanske bjuda på?

Blanca wrote:
    Riktigt fina bilder på dig där! du ser ut att ha lagt på dig en del massa (på rätt ställe) lite bilder på benen kunde du kanske bjuda på?

Kul att höra =)
    Benen har krymp eftersom jag inte har tränat dem det senaste halvåret men dem e fortfarande bra =)

Nu har jag ju börjat träna dem igen inför Fitness Five.

Körde lite ben, biceps och baksida axlar på Backavallens motionscenter.

Testade att köra på drygt 150% av kroppsvikten i böj även idag och det blev 16 reps på 130kg (film) vilket jag e helt nöjd med. men konditionen kunde ha varit bättre. Ska nog köra lite konditionsträning sista månaden innan tävling. Pulsen gick nog aldrig under 150bpm under passets första 30 minuter. Lite lägre puls dock vid biceps och axelträningn sen.

Jag körde lite giant set i benpressen sen vilket innebär att jag gjorde en massa reps på en vikt. Höjde vikten och fortsatte till magasinet var fullt. Tror det blev 20 reps på alla vikter utan sista höjningen då jag fick till 11 reps på fullt mag.

Körde även lite baksida lår i form av stela marklyft med hantlar (film)

Testade även att reppa på drygt halva vikten i Stångcurl och fick gjort 19 reps på 42.5kg Inga jätte strikta men målet är att öka just nu. Strikt kan jag köra på tävlingen sen =)

Sen körde jag dropset med hantlar.

1. 17*15
    2. 15*4
    3. 12*6
    4. 10*2

Alltså ingen vila mellan seten.

Avslutade sen passet med lite vader i benpressen och hantellyft för baksida axlar.

Ett bra pass med ökningar i det som kunde mätas och en fruktansvärd intensitet. Var både andfådd och spyfärdig näsatn hela passet =)

Slänger upp filmerna i morgon

Tja Samir! Hoppas allt ar bra med dig. ser att du klippt bort de fina flatorna, saknar du dem inte? Well ser grymt ut i rakat med. Hoppas traningen rullar pa. Fet halsning fran Cesse in spain.

Tänkte nästan det, ser iaf bra ut :)

Starkar böjar! :)

Viewing 15 posts - 241 through 255 (of 289 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.