- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
22 maj, 2008 at 09:47 #697409Anonym anvandareMember
Du är en riktig jäkel på knäböj du, men din fina massa på benen förklarar kanske en del?
Inspirerande är du, helt klart! all respekt till dig
/Peace.
22 maj, 2008 at 18:28 #697410Anonym anvandareMemberSamir wrote:Yes Eaa minst två ggr om dagen ALLA dagar.Aha ok.. Gör jag fel om jag kör den före morgonpass, före träning o efter träning?
26 maj, 2008 at 22:25 #697411Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:Tja Samir! Hoppas allt ar bra med dig. ser att du klippt bort de fina flatorna, saknar du dem inte? Well ser grymt ut i rakat med. Hoppas traningen rullar pa. Fet halsning fran Cesse in spain.Goddagens
Nja har faktiskt inte saknat dem än men det kanske kommer ..
ja allt e bara fint här och träningen går som den ska ..
Ha det göttNetCurse wrote:Tänkte nästan det, ser iaf bra utStarkar böjar!
Tack
Emil_Larsson wrote:Du är en riktig jäkel på knäböj du, men din fina massa på benen förklarar kanske en del?Inspirerande är du, helt klart! all respekt till dig
/Peace.
Tack .. Kul tt man kan inspirera.. det glädjer mig.
granstig wrote:Aha ok.. Gör jag fel om jag kör den före morgonpass, före träning o efter träning?Noep.. typ ganska precis som jag kör.
26 maj, 2008 at 22:31 #697412Anonym anvandareMemberKom ganska nyligen hem från ett pass som ganska lätt plockar hem priset för högsta tempot någonsin av mina år på gymmet.
Inga mjölksyreillamå:ningar heller. Citronsyran som jag använder i träningsdrinken fungerar bra mot illamående vid mycket mjölksyra. Bra grejer.
Sitter och vräker i mig popcorn nu .. fan så gött ju
Körde ben idag och nåt set biceps också. Fortfarande på Backavallensmotionscenter. Nästa vecka blir det dock att köpa kort på sportlife.
Började passet med knäböj på 130kg och drog av 17 reps vilket är en mer än förra veckan så det är bra. Testade att lägga på 140kg också för att känna på det bara. Drog av fem reps på 140kg. Inga svårigheter så det kändes gött.
Jag är jävligt sugenpå börja köra ben tungt igen men det får bli benträning fram tills tävlingen bara. Sen blir det bygga överkropp som gäller.
Efter knäböjen körde jag ett par set stela marklyft för baksida lår. Har för mig det blev runt 20 reps på 50kg och sen runt 10 reps på 70kg.
Efter det pyramidade jag sönder mina ben i benpressen. Mellan varje set körde jag vader också. Kort vila. (inte bara här utan genom hela passet) Pulsen var hög hela tiden och andfådd var jag. Konditionen kändes dock bättre än förra benpassetBenpressen
1. 35*15
2. 65*15
3. 90*15
4. 125*15
5. 155*15
6. 195*5 (fullt mag)
Jag avslutade benträningen med två set sittande bencurl.. minns inte vikterna men ett set med 20 reps och ett med 10 blev detKörde sen lite bicepscurls
Jag har hittat sladden till kameran också men nu har jag fan slarvat bort själva kameran .. Flytta e skiten när man vill tappa bort saker.
Ingen träning imorgon. Blir lite jobb istället. Men en lugn promenad på kvällen kanske jag hinner med…
Peace.
26 maj, 2008 at 23:00 #697413Anonym anvandareMemberTjena Samir!
Du är verkligen inspirerande……grymt benpass!!!
Tänkte själv köra ben i morgon,körde rygg och axlar med Per
idag plus 1/2 tim med posering…..helt slut,fy vad jobbigt!
Har precis avslutat kvällen med 60min cardio,hmmm det där sista
fettet sitter hårt ha,ha:( Det är väl bara att kämpa vidare..
Hörs!!!! Liv27 maj, 2008 at 22:59 #697414Anonym anvandareMemberSamir du är verkligen en inspirationskälla Jag hoppas jag får en lika bra fysik som dig en vacker dag. Keep going förresten går det inte att skicka PM här?
27 maj, 2008 at 23:05 #697415Anonym anvandareMemberHehe Pratade med din jobbarkompis idag Han avslöjade lite härligheter som vi satt o snacka om hela kvällen sen :ninja:
näämen du är grym. Även om du äter över 1 kg gröt till frukost
30 maj, 2008 at 05:32 #697416Anonym anvandareMemberSamir wrote:vilket nummer e det du bor i.. känns ju som jag borde se dig snart hehe. jag bor i 15 …
Yes kör alltid på hårt på gymmet vet du la13 turnummret! Sprang ju på dig å din kompis synd att bussen kom precis då med jag tyckte mig se systemetpåsar??:p haha
Ah de gör du verkligen!Mycket grymma pass.
30 maj, 2008 at 09:53 #697417Anonym anvandareMemberSandrak wrote:Samir du är verkligen en inspirationskälla Jag hoppas jag får en lika bra fysik som dig en vacker dag. Keep going förresten går det inte att skicka PM här?jag tror du måste skriva ett visst antal inlägg för att kunna skicka PM.
OT, Som många säger, du är en riktig insperations källa!
Jag blir verkligen motiverad till att träna när man läsar denna i tråd!:up:6 oktober, 2008 at 00:10 #697418Anonym anvandareMemberInte direkt uppdaterat här så flitigt det senaste..
Jag tar det mesta i bloggen nu för tiden men jag tänkte faktiskt börja lägga in alla träningsklipp här också..
[youtube=nODp9MjVb4w]
Om ni vill läsa så kan ni kolla i bloggen lite där hamnar allt.
Lovar er dock ca 3 filmer i veckan i varje fall här..
PEace6 oktober, 2008 at 13:02 #697419Anonym anvandareMemberGrymt klipp Samir :up: Vad heter den första låten ?
6 oktober, 2008 at 16:30 #697420Anonym anvandareMemberNiclas Holgersson wrote:Grymt klipp Samir :up: Vad heter den första låten ?Tack.. Kul att du gillar det.
låten heter Hof Krump Anthem – J-Squad ft trakk team som gör den.
6 oktober, 2008 at 18:13 #697421Anonym anvandareMemberFortsätt ös mannen.
10 oktober, 2008 at 16:38 #697422Anonym anvandareMemberarne_fan wrote:Fortsätt ös mannen.I will
Bara för dig kompis..
Senaste passetAxlar, biceps och vader..
[youtube=a5dLSrKKw7Q]
11 oktober, 2008 at 12:48 #697423Anonym anvandareMemberGårdagens bröstpass
[youtube=y6V9ORLBYZs]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.