- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
23 december, 2007 at 11:28 #697169Anonym anvandareMember
Ska bli kul att följa detta! Du inspirerar Samir! Keep up the good work
23 december, 2007 at 23:16 #697170Anonym anvandareMemberMikael Olsson wrote:är du svag i chins samir??Nej jag har dock svalt min stolthet och har börjat träna chins för ryggen och försöker koppla ur biceps så mycket som möjligt
[youtube=suoE8_WyF6U]
23 december, 2007 at 23:18 #697171Anonym anvandareMemberhenrikg82 wrote:Ska bli kul att följa detta! Du inspirerar Samir! Keep up the good workTack.
Jag ska göra mitt bästa för att fortsätta inspirera.23 december, 2007 at 23:20 #697172Anonym anvandareMemberRobert Svensson wrote:Kör på i samma stil Samir så kan det fan inte gå fel!Kommer självklart att följa denna journalen också. En frisk fläkt är du och verkar ha en sjyst inställning till det mesta.
Trevligt att du kommer följa min väg.
Tack för dem värmande orden också23 december, 2007 at 23:35 #697173Anonym anvandareMemberKände mig ju lite skum i kroppen igår och blev förbannat snuvig efter passet.
Tog med mig ett ton papper för att snyta mig md under natten.Jag somnade och vaknade helt utan varken snuva eller skum känsla i kroppen
Däremot hade jag en överjävlig träningsvärk i vader rygg och biceps redan då.Mina biceps e verkligen söndertrasade
Tog mig ett långt saltbad som jag läste om i Body. Gjorde faktiskt ganska gott.
Träningen idag har varit följande:
70 minuter cykling innan frukost
65 minuter promenerande på kvällenBörjar känna av att jag ligger lågt på energin nu.
Dock absolut ingen fara, menhungern och suget finns där.24 december, 2007 at 00:01 #697174Anonym anvandareMemberOkej, ja tackar samir.. Ska se om ja kan hitta honom på forumet o be han om ett recept lr nått ^^ take care and thanks for the help bro
24 december, 2007 at 00:45 #697175Anonym anvandareMemberGRATTIS till Din TOPP PLACERING på Lucia, STARKT JOBBAT och riktigt kul för dig med revansch från tävlingen innan. ha en riktigt GOD JUL nu. MVH cesse on the stepp
24 december, 2007 at 09:40 #697176Anonym anvandareMemberGod Jul Samir
24 december, 2007 at 10:44 #697177Anonym anvandareMemberMerry Christmas baby!
Rock ON!
Kram J.24 december, 2007 at 11:47 #697178Anonym anvandareMemberSteppen1983 wrote:GRATTIS till Din TOPP PLACERING på Lucia, STARKT JOBBAT och riktigt kul för dig med revansch från tävlingen innan. ha en riktigt GOD JUL nu. MVH cesse on the steppTack kompis.
Jao den avslutningen på året satt verkligen där den skulle.God jul på dig med.
24 december, 2007 at 11:49 #697179Anonym anvandareMemberVanessa Tack detsamma. Ät gott nu och hälsa david
Superberggren Detsamma gumman Njut av juleskänka nu.
24 december, 2007 at 11:55 #697180Anonym anvandareMemberJa då var det julafton då, vilket i sig inte innebär så mycket ändringar för mig bortsett från att jag troligvis kommer vara ensam på gymmet sen.
Maten igår landade på runt 2000kcal. Var ganska trött så jag la mig relativt tidigt. Det blev även cardio igår för ca 800kcal.
Idag blir det borsett från cyklingen jag håller på med nu, även ett gympass där bröst och triceps skall plågas. Troligvis kommer även axlar och vader att plågas om de känns okej.
Jag kommer i vanlig ordning att avsluta passet med 15 minuter HIT på crosstrainern.
Dessa 15 minuter HIT på crosstrainer kommer jag faktiskt att behålla sen under hela uppbyggnadsperioden så att jag inte tappar den relativt goda konditionen jag ändå har lyckats dra på mig nu.
Tycker att att det är ganska attraktivt at inte flåsa för minsta lilla24 december, 2007 at 16:34 #697181Anonym anvandareMemberVa inne och röstade på dig
GOOOJUL!![/b]
24 december, 2007 at 18:45 #697182Anonym anvandareMemberCinnabon wrote:Va inne och röstade på digGOOOJUL!![/b]
God jul på dig med
Hoppas du får en mysig fortsättning på dagen.24 december, 2007 at 19:18 #697183Anonym anvandareMemberHalv fyra kom jag ner till gymmet och inte en sjäv var det där.
Under tiden jag körde ramlade det dock in en killa och när jag skulle dra som kom en kompis in och skulle träna bort lite julmatJag hade redan kört 45 minuter cykling tidigare på morgonen, men nu var det dags att köra lite styrketräning.
Bröst och triceps var bestämt redan innan att jag skulle köra ordentligt. Vaderna och axlarna skulle jag anpassa lite beroende på de kändes när jag kom ner.
Det blev att jag körde vader och axlar lite lätt bara. Mest för genomblödning. Högreps och inget set till failure.
Så här såg julaftonspasset ut.
24/12 2007 Westcoastfitnesscenter.
Bänkpress
100*12Incline hantelpress
20*17
25*7Enarms friviktsbröstpress
20*10
20*9 (enbart högerbröstet kördes här)Incline Flyes
16*6
16*6pushdown
Fullt mag*15Dips
Kv*22Enarms tricepsextension
8*många.. tappa räkningen
11*4Enarms scullcrushers
14*4
14*4Körde även ett par lättare set sittande vadpress och mellan seten körde jag även väldigt lätta pressar i smith bakom nacken med bara stången, lite hantllyft med lätta vikter och även lite baksida axlar fick lite blodgenomströmmning.
Jag avslutade passet med 15 min HIIT på Crosstrainern.
Ett bra pass med vad jag upplevde som bra styrka och riktigt trevlig pump. Ser fram emot nästa vecka när jag ska börja äta lite mer. Innan detta passet hade jag bara fått i mig 800kcal på hela dagen.
En film på bänken
[youtube=CIztFJHD77g] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.