- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
26 december, 2007 at 20:29 #697199Anonym anvandareMemberBlanca wrote:fan vilka ben du har ! sjukt imponerad! överkroppen ska jag absolut inte klaga på heller! lite mer massa bara så är de KANON!
Tack ..
Jo benen sitter där. I varjefall framsidan.
Blir inte så mycket framsida i år utan jag kommer i princip bara köra baksida de veckor jag kör ben.
Allt krut kommer läggas på överkroppen.Får hoppas den håller bara. Jävla skitkropp som gör ont hela tiden.
26 december, 2007 at 20:45 #697200Anonym anvandareMemberJa, inte heller idag fick jag lyfta några tunga vikter.
Kände ju redan här om dagen att kroppen behövde ett par dagar i från gymmet för att återhämta sig ordentligt.
Nu känner jag mig förbannat redo inför morgondagenspass. Ett pass där jag kommer köra korsrygg, tjocklek på rygg, hamsen, vader och mage.Nåja. Tillbaka till idag då.
Trots att gymmet var stängt och det inte var några planerade klassaktiviteter på schemat egentligen så blev vi faktist hela 6 pers på spinningen.30 minuter spinning blev det. Förbannat intensivt. Jag hade ingen pulsklocka eller liknande men skulle gissa på att jag faktiskt låg på ett tempo på ca 80-90% av maxpuls hela tiden förutom i drickapauserna mellan låtarna.
Trött som ett as blev jag i varjefall.
Formen har förövrigt faktiskt blivit ännu bättre sen jag tog bilderna i morse.
Tror att lite extra mat har gjorde sitt. var nog platt i morse. Bra tryck och ganska bra hårdhet nu :up:Annars så har det inte hänt så mycket idag.
Håller på att torka lite kött i ugnen. Får se hur det blir. Slänger upp bilder på det hela sen.Tack Dwag för tipset.
26 december, 2007 at 21:06 #697201Anonym anvandareMemberSamir wrote:Bra tryck och ganska bra hårdhet nu :up:Annars så har det inte hänt så mycket idag.
Håller på att torka lite kött i ugnen. Får se hur det blir. Slänger upp bilder på det hela sen.Har du hoppat in i ugnen för att torka till…?
26 december, 2007 at 21:14 #697202Anonym anvandareMemberJonas Lundberg wrote:Har du hoppat in i ugnen för att torka till…?Med tanke på utvecklingen på köttets hårdhet så kanske det inte vore en så dum idé.
50-70 grader bör man ju klara av ett tag
26 december, 2007 at 23:56 #697203Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack ..
Jo benen sitter där. I varjefall framsidan.
Blir inte så mycket framsida i år utan jag kommer i princip bara köra baksida de veckor jag kör ben.
Allt krut kommer läggas på överkroppen.Får hoppas den håller bara. Jävla skitkropp som gör ont hela tiden.
okej, jag menar att benen är bra sjuka… :emo-thumb
vilka de nu va som klagade på mig så va de inget expert råd utan mer att benen är så sjuka så att överkroppen ”släpar” men jag säger att de är fan så mkt bättre med släpande överkropp än ben! grym fysik…! sen tyckte han ju även själv att överkroppen behövde mer krut så nog va de ett bra tips, som han redan visste själv! grymt kul att kolla i din tråd! alltid på gott humör verkar du vara!
tränat i 1 år? de tror jag inte stämmer har tränat sen 3 januari 2005…. men seriöst sista året…
27 december, 2007 at 10:28 #697204Anonym anvandareMember”recept”, bilder och mer infomation om köttet tack!
27 december, 2007 at 10:59 #697205Anonym anvandareMemberQustaph wrote:”recept”, bilder och mer infomation om köttet tack![http://forum.body.se/showthread.php?t=19779&highlight=beef+jerky http://forum.body.se/showthread.php?t=19779&highlight=beef+jerky%5D
27 december, 2007 at 23:16 #697206Anonym anvandareMemberJa då var träningen full igång igen då.
Kommer antagligen ha världens träningsvärk i morgon.
Det var ett tag sen man körde så här hårt.Det som stod på schemat idag var rygg med fokus på tjocklek, hamsen, vader och mage. Det var även det som kördes i just den ordningen också.
Fick filmat lite under passet och håller på att redigera just nu. Så jag slänger upp filmen sen. Inget nämnvärt utan bara film på två set kronlyft. (Jag tror att det är kronlyft)
Passet såg ut så här.
27/12 -07 Westcoastfitnesscenter Uddevalla.
Kronlyft
140*12
160*8Rodd i kabelhiss
Fullmag*18
Ryggresningar i ställning
KV+10*10Rodd
12*4Liggande lårcurl
5*17
7*3 (haha sån jävla skillnad)Stela marklyft med hantlar
13*21
15*10Glute/hamraise
Kv*7 Sänkte sen till lägsta lutningen
Kv*12Sittande vadpress
40*35
50*30
60*18Körde sen lite sit ups för magen och avslutade passet med 15 minuter HIT på Crosstrainern.
Det var en Sapilo Crosstrainer och jag kom 13,3km på 15 minuter och brände 265kcal enligt den.
Ingen styrketräning imorgon utan troligvis total vila.
På lördag blir det dock Triceps, vader, och mage.Slänger upp en film från passet med
[youtube=4ApeFTgckoE]28 december, 2007 at 01:24 #697207Anonym anvandareMemberStrongt gjort!
Creeds till dig!28 december, 2007 at 09:29 #697208Anonym anvandareMemberNice film!
28 december, 2007 at 19:58 #697209Anonym anvandareMemberSamir, det här protein fluffet du meckar ihop, hur går det till? Och vilka kombinationer har du laborerat med?
28 december, 2007 at 20:46 #697210Anonym anvandareMembercalli3 wrote:Strongt gjort!
Creeds till dig!Tack .. styrkan kändes bra trots nyligen avslutat diet
Qustaph wrote:Nice film!
Ska försöka dra in ett par filmer i veckan så det blir lite liv här.
Så mycket avklädda bilder blir det ju inte.28 december, 2007 at 20:51 #697211Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack .. styrkan kändes bra trots nyligen avslutat diet
Ska försöka dra in ett par filmer i veckan så det blir lite liv här.
Så mycket avklädda bilder blir det ju inte.hörde jag filmer:D :pop::up: grymt!
29 december, 2007 at 08:02 #697212Anonym anvandareMemberSer fram i mot filmerna!
Vill ha minst ha 2 filmer att kolla på då jag kommer hem från fjällen på onsdag!29 december, 2007 at 21:21 #697213Anonym anvandareMemberFilm från dagens pass.
Skriver in passet senare. Har ett litet projekt att dra igång nu som måste bli klart innan måndag[youtube=7tvA7srGYWY]
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.