- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
29 december, 2007 at 23:00 #697214Anonym anvandareMemberSamir wrote:Film från dagens pass.
Skriver in passet senare. Har ett litet projekt att dra igång nu som måste bli klart innan måndag[youtube=7tvA7srGYWY]
Nu blir man nyfiken, vad är det för projket om man får fråga?
29 december, 2007 at 23:41 #697215Anonym anvandareMemberJa.
Då var det återigen dags att stressa musklerna lite då.
Inget monsterpass idag utan jag la all energi på triccarna och vaderna idag.
Körde även lite mage men det räknas inte.Ett riktigt bra pass med bra styrka, tryck och pump. Speciellt i vaderna.
Tänkte att jag nu då även skulle föra in även de senaste passet vikter och reps så man kan se utveklingen från vecka till vecka/gång till gång.
Passet såg ut så här i varje fall.
29/12 – 07 Westcoast fitnesscenter.
Pushdown
Fullmag*20 (Fullmag*15)
Fullmag+10*6Sittande frenshpress
28*19
38*14Enarms tricepsextension med hantel
13*8 (8*många hade jag skrivit )
14*6 (11*4)Enarms tricepspushdown med omvänt grepp
20*18
30*5Enarms scullcrushers med hantel
15*5 (14*4)
11*9 (14*4)Körde en massa set vader. Både ståendes och sittandes. Körde även ett par set mage.
Avslutade det hela som vanligt med 15 minuter HIT på Crosstrainern.
Efter 13minuter (eller det började innan men efter 13min) så fick jag sån sanlös håll, att jag blev rädd och var tvungen att ta det lugnt en minut.Kom ändå lite längre än sist och brände några kcal fler.
15minuter på Sapilo Crosstrainer
13.7km (13.3km)
269kcal (265kcal)Ett bra pass med bra och förväntade ökningar.
Blir nog vila från gymmet imorgon och ett pass på sista dagen på året istället.
29 december, 2007 at 23:42 #697216Anonym anvandareMemberlaham wrote:Nu blir man nyfiken, vad är det för projket om man får fråga?Inget speciellt egentlige och jag vet inte om det kommer lyckas heller.
Ska modda ett par skor.
Det tar förbannat med tid och är lite pilligt.Blir det bra slänger jag upp resultatet här.
30 december, 2007 at 21:25 #697217Anonym anvandareMemberFick för mig att jag skulle modda ett par sletna Puma som jag använt som träningsskor det senaste året.
Köpte ett par nya träningsskor i Egypten och har redan ett par mycket schysstare high cut adidas i svart. Så jag kom på den brilljanta ideén att göra mig ett par nyårsskor.
Färgerna blir lite skumma med kamera.
det är i varje fall två olika nyanser av guld jag har använt.
En sprayfärg och en penselfärg.
Fick inte tag på de färgerna jag ville haft egentligen så jag fick prova lite med dessa.Det är första gången jag gör någonting liknande så jag är ändå hyffsat nöjd med resultatet.
Guld var dock ingen tacksam färg att jobba med med svart som bas. Det blev en sju helvetes massa lager och skulle säkert behövas mer på sina ställen
Tänkte jag ska försöka modda ett par vita nästa gång istället
Skorna innan:
[img=http://pix.nofrag.com/2/c/a/3e9f87e7a0922c89aec8c8cdb2e5e.jpg]Slutresultatet: Puma First Line Goes Puma New Years Eve 20 08 limited edition
[img=http://pix.nofrag.com/1/1/d/1a7c5ebbc0f43fa0afbcd67c1536f.jpg]30 december, 2007 at 21:50 #697218Anonym anvandareMemberde blev schyssta ju, kul ide.
30 december, 2007 at 22:55 #697219Anonym anvandareMemberCoolt. Såg en gång på oprah där det var en kvinna som gjorde typ som dig fast med barnskor. Kan säga att hon nu är några miljoner rikare.
Det kan vara nåt du har här.
31 december, 2007 at 00:00 #697220Anonym anvandareMemberInte visste jag att du var en sån jäkel på att fixa å trixa, Sammy!
Gott Nytt träningår på dig!
/J.31 december, 2007 at 08:03 #697221Anonym anvandareMemberNice skor och din träning ser grymt bra ut. Du är mycket inspirerande Samir, och sen är det ju ett plus att du tränar på det gymmet jag kommer träna på vid senare tillfälle. Själv tränar man på Titan Gym nu ([www.titan.webb.se]) men jag saknar en del maskiner där så jag är beredd att lägga en extra slant för lite mer ”kvalité” på grejerna
BTW Kommer följa din journal.
Gott nytt år!
31 december, 2007 at 11:50 #697222Anonym anvandareMemberthought wrote:de blev schyssta ju, kul ide.Takar. Är inte helt nöjd men med dem förutsättningarna jag hade så kunde dem inte bli så mycket bättre kände jag.
laham wrote:Coolt. Såg en gång på oprah där det var en kvinna som gjorde typ som dig fast med barnskor. Kan säga att hon nu är några miljoner rikare.Det kan vara nåt du har här.
Hahah ..kanske något att satsa på då Får öva upp mina painting skillz lite först bara
superberggren wrote:Inte visste jag att du var en sån jäkel på att fixa å trixa, Sammy!
Gott Nytt träningår på dig!
/J.Haha det e mycket du inte vet om mig ..
Gott nytt år på dig själv. Ta det lugnt med alkoholen…31 december, 2007 at 11:55 #697223Anonym anvandareMemberCoola skor Samir! :up:
Tänkte önska dig ett Gott Nytt År! :drinks:31 december, 2007 at 11:55 #697224Anonym anvandareMemberFrenetic_death wrote:Nice skor och din träning ser grymt bra ut. Du är mycket inspirerande Samir, och sen är det ju ett plus att du tränar på det gymmet jag kommer träna på vid senare tillfälle. Själv tränar man på Titan Gym nu ([www.titan.webb.se]) men jag saknar en del maskiner där så jag är beredd att lägga en extra slant för lite mer ”kvalité” på grejernaBTW Kommer följa din journal.
Gott nytt år!
Åfan .. såg på sidan att dem flyttat.
Ligger lite efter tydligen Tränade faktisk någon gång på titan när et låg på bleket.
Tycker jag absolut att du skall göra. Nu har Per utöka gymmet också. (tror han har köpt en till del av fastigheten) Sen så ska han ju öppna ett gym i Munkedal också som man kan träna på för samma pris med.
[http://munkedal.westcoastfitness.se/ http://munkedal.westcoastfitness.se/%5D
Bara slita tag i mig gymmet och säga hej när du börjar31 december, 2007 at 11:57 #697225Anonym anvandareMembermariia wrote:Coola skor Samir! :up:
Tänkte önska dig ett Gott Nytt År! :drinks:Tack.
Detsamma detsamma ..
Ta det lugnt med alkoholen bara och gör inget jag inte skulle ha gjort.
Gott nytt år och må det vara fullt med en massa träning.31 december, 2007 at 12:01 #697226Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack.
Detsamma detsamma ..
Ta det lugnt med alkoholen bara och gör inget jag inte skulle ha gjort.
Gott nytt år och må det vara fullt med en massa träning.Tack själv! Haha nä det blir bara nåt glas vin, känner inte för att festa faktiskt. Jag kommer att fokusera på att äta massa gosaker ikväll och spela spel, hehe. Väldigt lamt
Ha så skoj ikväll/natt!31 december, 2007 at 19:35 #697227Anonym anvandareMemberVar nere och körde ett sista pass för i år då.
Ett pass som kom att handla om bröst, axlar, vidden på ryggen och vader.Körde som på den gamla goda tiden med min vapendragare Yousef.
Passet såg ut så här.
31/12 – 07
Westcoast fitnesscenter/Uddevalla
Bänkpress
110*6 (100*12)Frivikts bröstpress. En arm åt gången.
40*11
45*9Bröstpressmaskin
67.5*14
82.5*8Press bakom nacke i smith
40*17
50*15Chins med viktassistans
-40*13 (-40*11)
-35*9 (-35*9)Latsdrag med handflatorna mot varandra
8*7 (8*6)
9*7 (9*6)Omvända flyes med huvudet mot bänk. (för baksida axlar)
3*35 har jag för mig
6*22
8*13-15 (minns inte riktigt)Sittande vadpress
30*75Cardio
Sapilo Crosstrainer
15min
13.7 km (13.7km)
289kcal (269kcal)Ett bra pass. med bra tryck och styrka.
Även bra på cardion.
Kom inte längre idag medn jag körde lite tyngre vilket ändå resulterade i fler brända kcal.Film dyker väl upp från passet
31 december, 2007 at 20:01 #697228Anonym anvandareMemberLast clip of the year
Gott Nytt År på er gott folk
[youtube=Q3g9z0xxdRA] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.