- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
6 november, 2007 at 01:27 #818044Anonym anvandareMember
Har inte skrivit i journalen på någon dag kom jag på.
Har visserligen inte kört något styrekpass på gymmet sen det senast rapporterade ändå. Kardio har det dock körts och en del ändringar i kosten har gjorts.
Kardion har både igår och idag legat på runt 700-800kcal och maten har landat på 2300kcal både idag och igår.
Exakt samma har ätitts också så inga variationer där inte (Små ovesäntliga avvikelser kanske)
Idag och igår har detta ätitts:
11:00 EAA 25 kcal
13:30 200g jordgubbar 60kcal + 75 gram vitargo 277kcal + 50gram protein self 175kcal = 550 kcal
promenad 65 minuter –330kcal16:30 200g bär 60kcal + 62gram vitargo 230kcal + 42gram selfprotein 150 kcal + 1dl havremjölk 45kcal = 490kcal
19:00 120gram jordgubar 36kcal + 40gram vitargo 148kcal + 34gram protein 120kcal = 305kcal
Promenad 90 minuter – 450kcal22:00 Low Carb Sushi gjort på 300g minimorötter, 100g kallrökt lax, wasabi, och soya.
(Bilden är fån gårdagens sushi som enbart var gjord på 200g morötter och lite kål & morotsblandning)
[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/dscn(81).jpg]00:15 600g spenat 75kcal + 100g jordgubbar 30kcal + 50 bärmix 30kcal + 42g proteinpulver PF 165kcal = 300 kcal02:00 200g jordgubbar 60 kcal + 8gram hassel the hoff-nötter 50kcal + 50g proteinpulver Self 175kcal = 285kcal
Totalt in: 2300 kcal
Förbräning ca-800kcalDe ändringar jag har gjort i maten är att jag har höjt kolhydratintaget lite, sänkt fettet och baserat mestadelen av kolhydraterna från vitargo. Måste ju ge det en chans när alla tjötar om det så.
Imorgon blir Declinepressar, triceps och vader på gymmet. Kommer även höja maten till 2500kcal och enbart köra 20 minuter HIT på crosstrainern.
6 november, 2007 at 02:23 #818045Anonym anvandareMemberQuote:De ändringar jag har gjort i maten är att jag har höjt kolhydratintaget lite, sänkt fettet och baserat mestadelen av kolhydraterna från vitargo. Måste ju ge det en chans när alla tjötar om det så.Fallit för grupptrycket alltså?
Märkt av att magen jobbar på högvarv än eller?:ph34r:
6 november, 2007 at 10:42 #818046Anonym anvandareMemberSamir wrote:[img=http://www.metrobloggen.se/UserFiles/18.6535/Image/dscn(81).jpg].Ser vääääldigt gott ut..!
Ser ut som om du ska make me sum’ sushi!!!!
Verkar som om det går bra med din diet och träning med!!!
Keep on rollin’..:up:6 november, 2007 at 10:45 #818047Anonym anvandareMembersh0w wrote:Ser vääääldigt gott ut..!
Ser ut som om du ska make me sum’ sushi!!!!
Verkar som om det går bra med din diet och träning med!!!
Keep on rollin’..:up:Du åt ju inte ens Thaimat med pinnar. Testa äta minimorötter med pinnar. DET är svårt.
Men är du sugen på Samirs low carb sushi så är det bara att glida förbi :emo-thumb
6 november, 2007 at 10:46 #818048Anonym anvandareMemberMickeGBG wrote:Fallit för grupptrycket alltså?Märkt av att magen jobbar på högvarv än eller?:ph34r:
Jodå .. fasst på ett gött sät typ = )
6 november, 2007 at 11:14 #818049Anonym anvandareMemberSamir wrote:Du åt ju inte ens Thaimat med pinnar. Testa äta minimorötter med pinnar. DET är svårt.Men är du sugen på Samirs low carb sushi så är det bara att glida förbi :emo-thumb
Men SAmiiiir! Jag är från Thailand, inte kina..
I Kina äter man med pinnar :laugh
Holla at ya later!6 november, 2007 at 21:17 #818050Anonym anvandareMemberIdag var det äntligen dags för ett gympass efter två dagaras vila från gymmet.
Det som kördes idag var Bröst med fokus på nedre delen, triceps och vader.Avslutade passet med 20 minuter HIT på crosstrainern.
Filmade första setet av passet också. Det gick åt lite onödig energi vid greppbytet och klant emotstötningen på andra repset.
Så här såg passet ut i varjefall:
Decline bänkpress
100*10 Jävligt nöjde med faktiskt.Bröstpress
100*6Dips
Kv* 15-20 nånting.Liggande (decline) Frenshpress
30*15
40*6Stående Frenshpress i cc
Två set stegrande motstånd.Enarams triceps extension
9*8
10*6Armhävning special
Kv*20 nåntingSen körde jag ett par set vader i den halvsittande Donkey raisen
Film på 100*10
tog lite energi att slå i den på andra repet. kanske inte skulle klara en till men ändå[youtube=nWd6rp976Uk]
Får se om det blir ågon mer träning idag.
Hade ju sagt att det inte skulle vara mer än ett styrkepass och 20 min HIT idag men känner jag att jag har energi så går jag gärna ut och går en timma.7 november, 2007 at 21:01 #818051Anonym anvandareMemberBestämde mig för att köra ett pass idag med när jag ändp hade ångan uppe.
Det blir vila nu från styrka i två dagar.Imorgon blir det även massage :yikes: (kunde inte bestämma vilken av dessa smileys som beskriver massagen bäst )
Dagens träning på gymmet var rygg och baksida axlar. Lite mer fokus på tjocklek idag.
Jag hade också gått en promenad på 40minuter tidigare på dagen och avslutade med drygt 30 minuter hyffsat lugnt cyklande efter passet. Det blir nog en promenad till på ca 1 timma senare ikväll.
Passet såg i varjefall ut så här idag:
Chins
Kv+10kg*10
Kv+15*4
kv*6Marklyft i smith
100*12
110*10
130*3 (film på det längre ner)Rodd
45*12
59*8
52*10Sen körde jag lite baksida axelövningar med silverhantlar
Ett bra pass med bra styrka och energi trots dieten. Har inte kört ryggen så tungt på år och dagar så det kommer kännas imorgon. Jag känner det redan faktiskt
Avslutade som sagt med drygt 30 minuter på cykeln i lite lugnare tempo än vanligt. Kände mig inte motiverad till 20 minuter HIT idag.
Litet klipp från passet. 130*3 (sista setet)
[youtube=kCzOvkptroQ]10 november, 2007 at 17:58 #818052Anonym anvandareMemberMärkt nån skillnad sen du började med Vitargo ?
Kör hårt !
10 november, 2007 at 18:02 #818053Anonym anvandareMemberSportsterdanne wrote:Märkt nån skillnad sen du började med Vitargo ?Kör hårt !
Svårt att säga.
Ingen direkt skillnad i ork under dagen. Dock så känns det ändå som om ja har ett bra tryck under träningen. Men det kan även bero på kraftig övedosering av kratin för tillfället.
Jag e dock ganska nöjd med hur jag mår på det.
Känner mig ganska ”stabil” om man kan säga så.Lätt att köra på samma koliskälla så hela tiden med.
Kan var akul att köra vitargo under uppbyggnad som enda (största kolhydratkällan och se hur det fungerar)
10 november, 2007 at 18:07 #818054Anonym anvandareMemberÄtardag i dag av värta sorten.
Tjuvstartade redan igår runt 19:00 så den har nästan redan pågått i ett dygn med en av det värsta nätterna i mitt liv 🙁
Känner mig dock fortfarande ganska sliten i de muskler som skulle körts idag så jag hoppar träningen även idag.
Kommer köra framsida & baksidalår imorgon även vader och troligvis någon mer muskelgrupp kommer köras.
Idag har jag förutom ätit en massa även hittills faktiskt promenerat i lite drygt två timmar och förhoppningsvis blir det någon timma till innan man däckar av all mat.
:pop:
From imorgon blir det högsta och sista växeln i tre veckor med enbart lätta höjardagar var 5:e dag fram tills sista veckan då jag bara skall glida fram resteb av tiden. Förhoppningsvis.
10 november, 2007 at 18:15 #818055Anonym anvandareMemberSamir wrote:Ätardag i dag av värta sorten.Tjuvstartade redan igår runt 19:00 så den har nästan redan pågått i ett dygn med en av det värsta nätterna i mitt liv
Känner mig dock fortfarande ganska sliten i de muskler som skulle körts idag så jag hoppar träningen även idag.
Kommer köra framsida & baksidalår imorgon även vader och troligvis någon mer muskelgrupp kommer köras.
Idag har jag förutom ätit en massa även hittills faktiskt promenerat i lite drygt två timmar och förhoppningsvis blir det någon timma till innan man däckar av all mat.
From imorgon blir det högsta och sista växeln i tre veckor med enbart lätta höjardagar var 5:e dag fram tills sista veckan då jag bara skall glida fram resteb av tiden. Förhoppningsvis.
hehe fan va gött själv hade man ätardag i torsdag kväll sista 2timmar innan läggdaggs och det blev en hel del fan när man sitter med allt gött framför sig tänker man ibland hur fan kan vi dieta när vi kan äta såååå gott men när man ser resultatet och formen så tänker man annat…. sista ätarmåltiden faller nästa torsdag igen tror de blir sista… läääängtar redan
såg nya bilder på dina ben på din blogg mannen shit säger jag.. sjukaste jag sätt på 70kg kille imponerande dude.. kanske kan ge mig lite tips hur man bygger upp benen sen
kört hårt bror snart smäller de :up:
11 november, 2007 at 00:09 #818056Anonym anvandareMemberLycka till gubben kör hårt mvh P
12 november, 2007 at 16:42 #818057Anonym anvandareMemberPierre Chamoun wrote:Lycka till gubben kör hårt mvh PFinbesök
Tack Pierre för dina lyckoönskningar.
Skall köra på nu det sista.12 november, 2007 at 16:58 #818058Anonym anvandareMemberJa . igår var det dags igen. Att efter tre dagars vila från gymmet kliva in för ett hårt och efterlängtat pass.
Det var ben och triceps på schemat.
Kör inte så mycket för framsida längre utan det brukar bli ett set eller två varannan vecka nu.Åt inte direkt mycket på hela dagen och hade bara fått i mig ca 700kcal vid 20-tiden innan passet.
Hade dock grymt tryck från det senaste dagarnas all mat.Passet gick bra och bortsett från vätskan tycte jag det såg riktigt bra ut till och med.
Så här såg det ut.
Knäböj
120*8 (2 reps mer än sist gång)Tricepspushdown (ingen vila mellan seten)
10*10
13*10
17*10
Vila
20*6 (detta setet resulterade i grym träningsvärk i magen idag)Liggande lårcurl
41*15
45*10
50*6Enarms scullcruschers
två set med 12-18kg hantlar och repsintervall på 6-20st har jag för mig.Stela marklyft med hantlar (ståendes på bock)
11*20
13*15
22*10Enarsm tricepspress i cc (minns inte vikterna)
X*16
X*7Finnen
två setKörde sen två set vader i donkeyraise maskinen och ett set vader omvänt ståendes i hackliften.
Avslutade det hela med 17km cykling. Tog drygt 30 minuter.
Ett bra pass, med bra styrka och intensitet, Var till och med lite ilamående ett tag
Även bra ork och intensitet trots lågt kcal-intag och mycket cardio.Ingen styrketräning idag. Dock en massa cardio i olika former.
Imorgon blir det bröst, axlar och vader. Funderar på att köra på life så man får visa upp sig lite -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.