- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
3 december, 2007 at 14:20 #818104Anonym anvandareMember
Tjena Samir!
Hur känns formen så här sista veckan?
Ska bli kul att se dig live i år.
Synd att du tävlar hade gärna kört ett hårt pass med dig annarsLycka till nu!
3 december, 2007 at 14:22 #818105Anonym anvandareMemberMartin. wrote:Tjena Samir!Hur känns formen så här sista veckan?
Ska bli kul att se dig live i år.
Synd att du tävlar hade gärna kört ett hårt pass med dig annarsLycka till nu!
Jodå än så länge så känns allt bra.. får se hur det klaffar resten av veckan bara.
Jo.. lite tråkigt. Dock så kommer jag inte tävla på ett tag sen så då e det bara att smälla på
4 december, 2007 at 08:35 #818106Anonym anvandareMemberFilm från igår kväll.
Efter tio liter vatten och minst lika många kg salt.
[youtube=QIOWpvRuSj4]
Needless to say Utube is gay and takes the video quality away….Den som kan gissa från vilken tävling de obligatoriska är tagna från och från vilken särbedömning får en femma
4 december, 2007 at 17:23 #818107Anonym anvandareMemberLycka till på luciapokalen!!!
4 december, 2007 at 17:51 #818108Anonym anvandareMember99 englands grandprix ;)eller är ja ute o cyklar kanske
Samir wrote:Film från igår kväll.Efter tio liter vatten och minst lika många kg salt.
[youtube=QIOWpvRuSj4]
Needless to say Utube is gay and takes the video quality away….Den som kan gissa från vilken tävling de obligatoriska är tagna från och från vilken särbedömning får en femma
4 december, 2007 at 22:57 #818109Anonym anvandareMemberLycka till nu och jag skall göra mitt bästa, för få dig att glänsa mest (du har kämpat länge och väl), inte för jag tror att du behöver det.
Låt oss göra det till en minnevärd helg:up:PS försök se liten ut jämte mig:)
5 december, 2007 at 10:04 #818110Anonym anvandareMemberMartin.P wrote:99 englands grandprix ;)eller är ja ute o cyklar kanskeCyklar och cyklar.. snarare orienterar i blindo
2006 Colorado Pro Darrem Charles vs Phillip Heath :p
5 december, 2007 at 10:06 #818111Anonym anvandareMemberFEVER wrote:Lycka till nu och jag skall göra mitt bästa, för få dig att glänsa mest (du har kämpat länge och väl), inte för jag tror att du behöver det.
Låt oss göra det till en minnevärd helg:up:PS försök se liten ut jämte mig:)
Tack detsamma Georg.
Ta de lugnt nu så du inte råkar ut för samma sak som i lund bara.Ja visst fan kommer det bli minnesvärt Längtar som bara fan till Amazing thai
6 december, 2007 at 09:20 #818112Anonym anvandareMemberLäste lite i din blogg och jag kommer ha samma upplägg som dig ungefär med salt och vatten.
Hehe, jag vägde mer än dig i morse….69.9 kg. Men gudarna vet om min våg går rätt dock.Bra jobbat med poseringen ! Jag vet PRECIS hur du känner dig med trötthet och allt. Jag ska posera lite själv senare idag hade jag tänkt. Vill inte skämma ut mig då jag har övat mycket mindre posering än vad jag velat och tänkt.:o
Lycka till nu sista dagen så ses vi nog vid invägningen i morrn !!
6 december, 2007 at 11:45 #818113Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Läste lite i din blogg och jag kommer ha samma upplägg som dig ungefär med salt och vatten.
Hehe, jag vägde mer än dig i morse….69.9 kg. Men gudarna vet om min våg går rätt dock.Bra jobbat med poseringen ! Jag vet PRECIS hur du känner dig med trötthet och allt. Jag ska posera lite själv senare idag hade jag tänkt. Vill inte skämma ut mig då jag har övat mycket mindre posering än vad jag velat och tänkt.:o
Lycka till nu sista dagen så ses vi nog vid invägningen i morrn !!
Haha va fan..jämt. Fasst nu väger 71 Kg Det skulle finnas en kalibreringsfunktion på alla vågar så de blev samkörda.. ska nog ta med min och jämföra sen med skkfs…
Haha jo jag läste om dina hundars madrass.
Lycka till du med och ja det lär vi göra du väger in samtidigt som mig.7 december, 2007 at 06:20 #818114Anonym anvandareMemberLycka till :up:
7 december, 2007 at 07:07 #818115Anonym anvandareMemberSilvia wrote:Lycka till :up:Tack Silvia.
Jag skall göra mitt bästa7 december, 2007 at 07:46 #818116Anonym anvandareMemberSamir wrote:Haha va fan..jämt. Fasst nu väger 71 Kg Det skulle finnas en kalibreringsfunktion på alla vågar så de blev samkörda.. ska nog ta med min och jämföra sen med skkfs…Haha jo jag läste om dina hundars madrass.
Lycka till du med och ja det lär vi göra du väger in samtidigt som mig.Ska bli spännande att se vem av oss som väger in på mest kg idag.
Väga in samtidigt ? Hehe, du ska väl inte tävla i damklassen eller har jag missat något ??Shu, som du brukar säga.
7 december, 2007 at 08:02 #818117Anonym anvandareMemberAnna B wrote:Ska bli spännande att se vem av oss som väger in på mest kg idag.
Väga in samtidigt ? Hehe, du ska väl inte tävla i damklassen eller har jag missat något ??Shu, som du brukar säga.
Nej jag menade mer att vi hade samma invägningstid 18:00. jag hade dock kunnat gå i en damklass
Har hört att vissa kassa byggarkillar gör så som proffs. Bara ett par goa sillisar och trolla bort mister jr.Haha ja det ska bli intresseant.
Shu på dig med och håll ut nu.
Förresten någon mer än jag som i torr i käften eller??
7 december, 2007 at 08:31 #818118Anonym anvandareMemberSamir wrote:Förresten någon mer än jag som i torr i käften eller??Ja när man vaknar på morgonen och är väldigt matt/yr!
Äter lite natrium idag tack vare det. Tänkte även äta riskakor med smarrigt jordnötssmör (ingen naturlig osaltad variant). -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.