- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
10 december, 2007 at 18:04 #818164Anonym anvandareMember
En film från prisutdelningen. Hoppas de inte gjorde något att jag laddade upp den, isf får du PMa, så tar jag bort den igen.
[youtube=tNHvqeCgiwo]
MVH
10 december, 2007 at 20:57 #818165Anonym anvandareMemberKul att se prisutdelningen ! Jag missade den.
Tack för sällskapet backstage Samir. Du är en riktigt trevlig prick. :emo-thumb
Och du hade rätt om det fria att det inte alls var så illa som jag föreställt mig.Lycka till framöver nu mannen !
10 december, 2007 at 21:03 #818166Anonym anvandareMemberSTORT GRATTIS! :emo-thumb
10 december, 2007 at 21:39 #818167Anonym anvandareMemberGrattis Samir!!! Jättebra jobbat! Du har en jättefin fysik och det fria var kul att titta på! :up:
Jag hann inte gratta dig på efterfesten, du hade ju så bråttom till maten sen när jag kikade efter dig verkade du ha gått därifrån. Hoppas maten smakade bra iallafall! :happy:
Jag filmade hela ditt fria men eftersom det var med min vanliga kamera så blev inte kvaliteten nå bra… synd! Men det är bara att säga till om du ändå vill ha den!11 december, 2007 at 00:50 #818168Anonym anvandareMemberfaogel wrote:En film från prisutdelningen. Hoppas de inte gjorde något att jag laddade upp den, isf får du PMa, så tar jag bort den igen.MVH
Tack …nej absolut inte snarare tvärtom.
Grymt ju.Har själv det på film men från en sämre vinkel och har inte hunnit lägga innågonting på datorn än.
11 december, 2007 at 00:54 #818169Anonym anvandareMembermariia wrote:Grattis Samir!!! Jättebra jobbat! Du har en jättefin fysik och det fria var kul att titta på! :up:
Jag hann inte gratta dig på efterfesten, du hade ju så bråttom till maten sen när jag kikade efter dig verkade du ha gått därifrån. Hoppas maten smakade bra iallafall! :happy:
Jag filmade hela ditt fria men eftersom det var med min vanliga kamera så blev inte kvaliteten nå bra… synd! Men det är bara att säga till om du ändå vill ha den!Tack..
Det glädjer mig att höraHaha jo det fanns en hel del grejjer som stod på menyn
Absolut, om det inte är till några problem så får du gärna skicka den till mig.
U-tube försämrar ju kvaliteten lite så om du vill kan du skicka den till min mail [mailto:Samir_troudi@hotmail.com]
Eller Adda mig på Msn [mailto:rastakid2@hotmail.com] så kan vi ta det där.11 december, 2007 at 01:02 #818170Anonym anvandareMemberSuperberggren: Tack ja nu e det bara att ladda om om lägga krut på bristerna. Motiverad som fan. Ska dock vila någon dag till innan jag drar igång igen. Har ont överallt både innuti och utanpå.
Athleticmia Tack. Jo mina vänner och familj har ställt upp för mig när jag har behövt dem, och framför allt förstått mig när jag inte velat veta av dem
Martin Tack .. man har ju en image att leva upp till
Baquizz TAck. jo formen är jag helt nöjd med. Nåt att toppa nästa gång
Melancoolio
TAck.. JA jag väntar fan minst lika ivrigt att få se bilder.Anna b Tack själv och nåt lycka till behöver du väl knappast. :up: Grym debut. ETT STORT GRATTIS
Djungel.lejon Ett stort tack.
11 december, 2007 at 14:39 #818171Anonym anvandareMemberSamir wrote:Tack..
Det glädjer mig att höraHaha jo det fanns en hel del grejjer som stod på menyn
Absolut, om det inte är till några problem så får du gärna skicka den till mig.
U-tube försämrar ju kvaliteten lite så om du vill kan du skicka den till min mail [mailto:Samir_troudi@hotmail.com]
Eller Adda mig på Msn [mailto:rastakid2@hotmail.com] så kan vi ta det där.Har addat dig nu
11 december, 2007 at 15:44 #818172Anonym anvandareMemberBra jobbat!!!
11 december, 2007 at 17:20 #818173Anonym anvandareMemberväldigt bra, dessutom med tanke på att du kör utan att pilla i dig diverse olagliga preparat. tydligen många kvinnliga beundrare också
congratulations!
12 december, 2007 at 14:32 #818174Anonym anvandareMemberIngen som kan lägga upp fria här lr? Grattis btw;)
12 december, 2007 at 15:14 #818175Anonym anvandareMemberGrattis mannen! Så jävla grymt att du fick plocka hem guldet till slut, det var helt rättvis, otroligt jämn fysik! När blir nästa tävling, SM 2008?
mvh
12 december, 2007 at 18:04 #818176Anonym anvandareMemberKlo:
TackCommando:
Tack
Det dyker nog upp en liten film men lite sämre kvalitet under kvällen på mitt fria.
Brudarna kan förresten fortsätta se sig om. Jag spelar på andra sidan planen.. gay is the wayMaazik:
Tack för gratulationerna.Stenis tack så mycket för dem orden. Själv tycker jag dock att det finns en hel del ojämnheter att jämna till.
Som Robert skrev så blir det SM 2009 som blir nästa mål. Måste förbättra mina svagheter rejält tills nästa gång och jag hinner inte det på ett år bara.12 december, 2007 at 18:22 #818177Anonym anvandareMemberGrattis samir.
sm 2009 något säger mig att du kommer bli farlig där.för du verkar bara bli bättre o bättre. kör hårt mannen.
12 december, 2007 at 21:35 #818178Anonym anvandareMemberNi får hållas med denna filmen så länge.
Det är absolut inte bästa kvaliten på bilden. Poseringsmusiken har jag lagt in ett extra lager av för ljudet var ganska sprängt under den delan av filmen.
Tack Mariia som har filmat också.
[youtube=S9s_cyHYvuA]
Är det någon som har mitt fria i bättre kvalitet så får ni gärna hojta.
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.