Samir Satsar Vidare…. Mot Luciapokalen!

Home Forums Dagböcker Samir Satsar Vidare…. Mot Luciapokalen!

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 356 total)
  • Author
    Robert Svensson wrote:
    Ska bli lika kul att följa denna som alla dina föregångare! :)

Kul att du tycker så :D

Hade varken ork eller tid igår att rapportera dagen.

Dagen igår började med väldig mycket energi men slutade ganska slött faktiskt.
    Började även känna av tömmningen på riktigt och var riktig seg i skallen och på gränsen till apatisk ett par timmar innan dagen tog slut.

Jag repade mig dock lite när jag fick i mig en kopp te och lite solörfosfrön.

Så här såg gårdagen ut i varjefall:

Fredag 19 Oktober
    Extremt med salt och 9-10 liter vatten

08:00 Eaa 25kcal
    09:00 300gram jordgubbar 90 kcal + 100gram kyckling 90kcal + 35gram havregryn 120kcal = 300kcal
    11:00promenad -300kcal solrosfrön 60g 180kcal
    13:00120g lax 130kcal + 50 gram havregryn 170kcal = 300kcal
    14:30Tömmningspass för underkropp Eaa innan 25kcal
    15:30kardio 15 minuter intensivt på crosstrainer 160 i snittpuls -150kcal
    16:30120gram lax 130kcal + 20gram havregryn 70kcal + 16gram cocos 100kcal med 14gram proteinpulver 50kcal och salt = 350
    18:00 20 minuter promend -110 kcal
    19:15120gram lax 130kcal + 14gram cocos med cacao, salt och sötningsmedel 90kcal = 220kcal
    22:00 promenad 20 minuter -110kcal
    22:30-23:30 solrosfrön 120kcal
    00:30 promenad 15 minuter – 75kcal solrosfrön 60kcal
    02:0011g protte 30kcal 15g cocos 90kcal med salt, cacao och sötningsmedel = 220kcal

Totalt in 1800kcal
    Förbränning (ej styrkan inräknad) ca 750 kcal

En ganska bra dag. Körde nog liite för hårt på tömmningspasset då jag har fått lite träningsvärk, dock inget att bry sig om.
    Jag hann även med att hämta ut ett par förstorade kort från SM. Bla det på mig och ZONE.

Det blev en snabbtur med bilen till Göteborg och lämna massa saker som jag inte kunde ta på bussen, och sen hem igen till Uddevalla.
    Har kollat lite på en tatuering också. Som både jag syrran och brorsan ska.
    Lillbrorsan ska få den i 18 års present så det blir najs =)

Yeah yeah.
    Idag blir det inget gymmande utan bara förbränning. Får se vad det blir för aktiviteter.

Samir wrote:
    Så där ja. Då har man hunnit landa lite efter SM och smält alla intryck, misstag, och lärdomar.

Det var ett lärorikt SM där jag i efterhand, med facit i hand borde ha kört BB- 70kg istället för CBB -178cm.

Jag laddar dock om nu för att förhoppningsvis, om det löser sig med ekonomi och allt sånt köra vidare mot Luciapokalen och BB -70kg.

Jag kör en liten presentation av mig själv också.

Samir Troudi heter jag, är född den 1:a december 1983 så jag är 23 år. Kommer vara 24 år på Luciapokalen

Jag har tävlat 3ggr tidigare. Nu senast på SM i CBB -178cm där jag placerade mig näst sist i ett brutalt startfält.
    Innan det så har det varit;
    Decembercupen 2005 -70kg jr (som var min debut) Decembercupen -70kg seniorer och Luciapokalen 2005 -70jr veckan efter. Varav jag vann alla tre klasser.

Jag är 167cm lång och väger i skrivande stund ca 74 kg.

Så där ..då tror jag ni vet allt som behöver vetas =)

Gött. Du är gjord för bodybuilding. Ska försöka hänga med bättre nu när du har startat en ny journal. :)

SACRIFICE
    DEDICATION
    DISCIPLINE

Will be nice to see ya in the shape of your life in December lil`freak!

Love ya!
    ZONE[/b]

KRAMPUS wrote:
    Gött. Du är gjord för bodybuilding. Ska försöka hänga med bättre nu när du har startat en ny journal. :)

Classicen är ju bodybuilding också.
    Det är bara det att eftersom min klass inte körs så blir det alldeles för stor skillnad att köra mot 10-12 cm längre killar som får väga 15kg mer än mig.

Gött att slippa sidelineposerna dock =)
    Jao ..e du snäll kan du få en sneek peek på låten innan alla andra :emo-thumb

zonecapone wrote:
    SACRIFICE
    DEDICATION
    DISCIPLINE

Will be nice to see ya in the shape of your life in December lil`freak!

Love ya!
    ZONE[/b]

You know it ZONE you know it…

Det skall bli riktigt jävla kul faktiskt att få stå på scen och jag ser fram emot att förhoppningsvis få köra mitt fria denna gången.

Btw Zone..
    Min träningsdagbok har lika många besökare/dag som din sida nu =)
    Måste vara någon som har spridit ut nåt rykte om nakenbilder eller nåt.

1000 träffar på ett dygn.
    TACK ALLA SOM STÖTTAR MIG ÄVEN NI SOM BARA SMYGER :ph34r:

”Chokdee” My Friend![/b] :friends:
    Hemmaplan denna gången!

Lycka till med sattsningen till lucian, snygg fysik har du me :emo-thumb

Samir wrote:
    TACK ALLA SOM STÖTTAR MIG ÄVEN NI SOM BARA SMYGER :ph34r:

Okej jag erkänner!!

Jag smyger… ;)

Kör hårt!! :emo-thumb

:up:

:emo-thumb

Jo det är en sak som jag faktiskt inte kan hjälpa! Jag bara MÅSTE gå in i din journal när jag besöker forumet.

Diggar dig :emo-thumb :emo-thumb

Linn wrote:
    Jo det är en sak som jag faktiskt inte kan hjälpa! Jag bara MÅSTE gå in i din journal när jag besöker forumet.

Diggar dig :emo-thumb :emo-thumb

Haha gött det. Absolut inte mig emot.

Fan Linn jag tror att det e du som kommer att få mig stenhård till lucia, för varenda gång jag börjar bli trött under cardio och bara vill lägga ner så dyker du upp i skallen på mig och säger;
    ”när man tror att man e slut så har man fan minst lika mycket kvar att ge” :D:emo-thumb

Alm & THomas R:

Tack =)

Ja kvällen kryper sig allt närmare sitt slut och som vanligt kommer jag säkert vara för trött för att skriva om dagen innan jag lägger mig, så jag kan lika gärna ta det nu.

Jag fick lite huvudvärk igår, som fortsatte lite på morgonen. Jag tror att jag får det när kroppen precis inser att den inte kommer få kolhydrater som innan.
    Huvudvärken gick dock över ganska snabbt.

Ingen styrketräning idag. Jag har dock hittills hunnit med två förbränningspass.
    Först en promenad efter frukosten på 100 minuter och nu för ett timma sedan ungefär så cyklade jag ganska intensivt i en halvtimma.

Om jag känner mig rätt så blir det nog en promenad till innan läggdags också.

Maten idag har i princip bestått av torsk, lite lax, jordgubbar och cocos. Ett par gram havregryn har slunkit ner också.

Har mått oförskämt bra idag, vilket bara är att tacka och ta emot.

Ser dock fortfarande ut som skit pga allt salt och vatten. Imorgon e det sista saltdagen på detta experiment. Sköönt.

Måste även tipsa om min nyfunna kärlek.

Ni som inte dietar kan ju överdriva mängderna lite =)

En plastmugg. I den så drar man i detta
    25gram havregryn
    15gram cocosflingor
    sötningsmedel
    lite ögon cacao
    lite kanel
    salt.

Så jävla gött

Detta ger 175kcal varav
    ca 10gram e fett (mestadels mct-fett) 90kcal
    ca 14gram kolisar 56kcal
    ca 6 gram protte 25kcal

Testa =) vill man kan man bara byta ut havregryna mot varfitt prottepulver så har man ett perfekt kvällsmål/mellanmål.

Jo återtillbaka till massa salt och vatten då.
    Man ser ut som skit rent hårdhetsmässigt men jävlar tryck får man.

En benbild från efter cardion.
    [img=http://pix.nofrag.com/f/1/1/93dafab6c7b854f35d5655867c07e.jpg]Jag rapporterar in exakta tider för mat och träning sen när dagen är helt slut.
    DET borde jag klara av.

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 356 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.