- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2007 at 16:25 #770117Anonym anvandareMember
Ja då tänkte jag lägga upp min träningsjournal här för skojs skull
Såhär ser den ut för tillfället, men kommer ändras om ca 3 veckor då dansträningen tar slut för terminen (sorgligt men sant)Nytt schema
Måndag:
biceps, triceps, springaTisdag:
mage, ben, springaOnsdag:
bröst, ryggTorsdag:
17:00 Streetjazz
19:15 MTV- GrindingFredag:
VilaLördag:
09:45 Balett
Mage, axlarSöndag:
11:30 Brakdance
13:00 Dancehall/Ragga
14:30 LockingJag klämmer även in morgonpromenader så ofta jag kan!
Man kanske ska berätta lite om sig själv med.
Längd: 166
Vikt: ca 52-54
Träningshistoria: Jag har ridit sedan blöjan (väldigt mkt eftersom vi har hästar=)), började dansa när jag var 13 år, prövade på aerobic, body pump osv när jag var 16-18, slutade rida när jag var 18, började träna på gym när jag var 18 (eller var det 17?).Just nu dansar jag väldigt mkt och tränar på Exhale i Göteborg. Jag pluggar även till friskvårdsterapeut på GGI . I början av juni ska jag flytta tillbaka till Sölvesborg, till mina föräldrar eftersom utbildningen är slut här i Göteborg..
Jag tränar främst för att jag tycker att det är det roligaste som finns, det är ett sätt för mig att fly från all stress! (så är det säkert för många). Men det är ju kul om man får se lite resultat av sin träning också! Såå vad har jag för mål egentligen med min träning? Egentligen skulle jag bara vilja säga: Kärlekshandtagen BORT! haha men.. Jag vill väl få en ”fastare” och framförallt en frisk kropp! Jag är väldigt fascinerad av muskler det är väl därför som jag vill ha några jag också haha. Men inte i överflöd. Jag är även intresserad av mat och försöker därmed äta så bra som möjligt!
Ja det var väl allt för mig, jag kanske lägger upp några bilder någon dag om jag kan låna en digitalkamera.
19 april, 2007 at 16:25 #82372Anonym anvandareMember19 april, 2007 at 16:29 #770118Anonym anvandareMemberVilken snygg journal jag gjorde haha.
Nu ska jag sticka till Gamlestan för att dansa Streetjazz sedan ska jag till stan och köpa busskort, suck fattig igen… Sedan blir det MTV- Grinding!I morrn blir det skola och gym (vilade igår så lite ändring där), och så ska jag väl försöka skriva upp vad jag ätit med.
dance dance..
19 april, 2007 at 16:37 #770119Anonym anvandareMemberKör hårt och en stor lyckönsning! :emo-thumb
19 april, 2007 at 20:59 #770120Anonym anvandareMemberjaa nu har jag varit och dansat och är ashungrig! så jag ska käka lite gammal kyckling och grönsaker nu! MAAAAAT
20 april, 2007 at 08:52 #770121Anonym anvandareMemberKul med en tjej från Sölvesborg, själv är jag från Kristianstad! Du verkar ju träna sju helsikes mkt! men allt går ju om man är intresserad och har tiden. hur äter du under en dag?
22 april, 2007 at 14:06 #770122Anonym anvandareMemberOj svårt att komma ihåg att skriva här..
Igår tränade jag biceps och triceps. Sprang lite med. (det har hamnat på lite fel dagar nu så schemat stämmer inte riktigt. Borde kanske skrivit dag 1 osv. får göra det sedan när dansen är slut!)
I morse var jag ocg dansade breakdance och kvaddade min axel som vanligt helt blå. Men det går över på några dagar! Haha går över till nästa breakdance lektion i af Dancehallen var inställd idag så just nu väntar jag på att lockingen ska börja. Oj får nog åka nu klockan var mer än jag trodde!
Ciao
23 april, 2007 at 16:34 #770123Anonym anvandareMemberJahaa idag var det måndag igen och en ny vecka. Sitter här och försöker plugga men varken google eller altavista verkar funka så vad ska man göra? Jo jag kladdar lite här i stället
Tänkte att jag skulle tvinga min pojkvän att ta lite nya bilder på mig snart som jag kan lägga upp här. Har några gamla från i januari men jag ser inte ut exakt så nu hehe så dom skippar vi.
Kan ta och skriva vad jag ätit idag, har varit lite slarvigt med maten idag eftersom jag var hos frissan i morse. Det tog sin lilla tid. Och så har jag inte varit sugen på mat idag =S jag har sådana dagar, men snart ska jag äta kyckling iaf!
07:00 Frukost: ½ portion gröt, 2 ägg och vatten
11:30 En banan
13:00 Lunch: något pannkaksliknande
15:00 Ett äppleOch ca 17:00 blir det kyckling!
Ska se om jag hinner skriva här ikväll efter träningen, blir ben och mage idag!
Bye
29 april, 2007 at 10:03 #770124Anonym anvandareMemberTycker oxå att det är kul med en tjej från Sölvesborg då jag själv bor i Norje..
Ha en bra dag11 maj, 2007 at 17:49 #770125Anonym anvandareMemberJennie_80 wrote:Tycker oxå att det är kul med en tjej från Sölvesborg då jag själv bor i Norje..
Ha en bra dagAha jaså kollade in din journal oxå precis!
11 maj, 2007 at 17:52 #770126Anonym anvandareMemberOj jag har så mkt att göra att jag inte hinner skriva i min kära journal Har varit mkt med skolan nu.. Men på måndag får jag mitt diplom Sedan är jag friskvårdsterapeut, japp! Och efter det är det bara några uppgifter jag ska lämna in till komvux.. Sedan blir det hemflytt i slutet av maj så då ska jag ha tid att skriva här mer.
Har haft vilodag idag.. Skulle gå ut på en promenad i morsen men det ösregnade och jag hade inga regnkläder eftersom jag var hos min pojkvän. Låter som en dålig ursäkt kanske men jag hade blivit sjuk om jag gått ut med så lite kläder i det vädret =S Märks att man bor i Göteborg nu, regnet.. Hade nästan glömt det jävla regnet! Men som sagt hemflytt snart och hemma regnar det inte lika mkt
15 maj, 2007 at 22:58 #770127Anonym anvandareMemberNu ska jag lägga in lite före- efterbilder tänkte jag! Har lyckats förminska bilderna nu de var liite för stora innan Det är inte så långt mellan före och efterbilderna men alltid nåt! Tycker man kan se lite skillnad i af.
Första bilden är från 25/1 – 07
De andra från 7/5 -0715 maj, 2007 at 23:08 #770128Anonym anvandareMemberÄr väldigt dålig på att göra rygg-pose men detta får duga tills jag lär mig
Förebilden först, efterbilden sedan. Samma datum som ovan.15 maj, 2007 at 23:25 #770129Anonym anvandareMemberHmm får väl ta och skriva upp mitt nya träningsschema nu med..
Dag 1: Biceps, triceps
Dag 2: Promenera eller springa
Dag 3: Ben, mage
Dag 4: Rygg, bröst
Dag 5: Promenera eller springa
Dag 6: Axlar, mage
Dag 7: VilaVilan kan komma vilken dag som helst, det beror på men oftast blir det vila på fredagar. Morgonpromenader går jag varje morgon nu när skolan slutat. Brukar bli 40 minuter. När jag är ute och springer/går blir det en timme. Har tröttnat så mkt på att springa på gymmet nu när det börjar bli fint väder ute, men min hälsena gillar inte att springa ”vanligt”, men den börjar bli bättre nu! På gymmet springer jag på cross traindern och då känner jag inte av hälsenan, känner inte heller av den när jag dansar.. Bara när jag springer helt vanligt i skogen, fattar inte varför för det är ju så härligt att springa ute.. Aja känns som att den börjar bli bättre nu bara jag tar det lugnt med den så..
20 maj, 2007 at 18:14 #770130Anonym anvandareMemberJa snart dags för kyckling igen, det var ett riktigt biffigt lår jag fick upp ur kycklingpåsen idag. Nästan lite scary.
Idag blev det morgonpromenad i 40 minuter, sedan cyklade jag från stan hit till Kortedala. Svårt att hitta men jag lyckades! haha.
Tog 45 minuter och den sista backen gjorde mig riktigt svettig (som om jag inte var det redan haha). Var inte så mkt luft i däcken trots att basse pumpade dem innan jag cyklade Är nåt fel på dom! Enda pluset med det är väl att det blir jobbigare och svettigare att cykla
Ingen mer träning för mig idag, är verkligen helt slut! Fattarinte varför, både jag och basse har varit skittrötta de senaste dagarna..I morrn blir det i af ben och mage! Och eftersom mitt busskort är slut så får jag snåla lite och cykla till gymmet och hem.. Hoppas jag hittar en bättre väg så det går liite snabbare i af
Verkar bara som det är jag som skriver i min journal, ingen som vill kommentera mina bilder ens
-
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.