- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
19 april, 2007 at 16:25 #770117Anonym anvandareMember
Ja då tänkte jag lägga upp min träningsjournal här för skojs skull
Såhär ser den ut för tillfället, men kommer ändras om ca 3 veckor då dansträningen tar slut för terminen (sorgligt men sant)Nytt schema
Måndag:
biceps, triceps, springaTisdag:
mage, ben, springaOnsdag:
bröst, ryggTorsdag:
17:00 Streetjazz
19:15 MTV- GrindingFredag:
VilaLördag:
09:45 Balett
Mage, axlarSöndag:
11:30 Brakdance
13:00 Dancehall/Ragga
14:30 LockingJag klämmer även in morgonpromenader så ofta jag kan!
Man kanske ska berätta lite om sig själv med.
Längd: 166
Vikt: ca 52-54
Träningshistoria: Jag har ridit sedan blöjan (väldigt mkt eftersom vi har hästar=)), började dansa när jag var 13 år, prövade på aerobic, body pump osv när jag var 16-18, slutade rida när jag var 18, började träna på gym när jag var 18 (eller var det 17?).Just nu dansar jag väldigt mkt och tränar på Exhale i Göteborg. Jag pluggar även till friskvårdsterapeut på GGI . I början av juni ska jag flytta tillbaka till Sölvesborg, till mina föräldrar eftersom utbildningen är slut här i Göteborg..
Jag tränar främst för att jag tycker att det är det roligaste som finns, det är ett sätt för mig att fly från all stress! (så är det säkert för många). Men det är ju kul om man får se lite resultat av sin träning också! Såå vad har jag för mål egentligen med min träning? Egentligen skulle jag bara vilja säga: Kärlekshandtagen BORT! haha men.. Jag vill väl få en ”fastare” och framförallt en frisk kropp! Jag är väldigt fascinerad av muskler det är väl därför som jag vill ha några jag också haha. Men inte i överflöd. Jag är även intresserad av mat och försöker därmed äta så bra som möjligt!
Ja det var väl allt för mig, jag kanske lägger upp några bilder någon dag om jag kan låna en digitalkamera.
19 april, 2007 at 16:25 #82372Anonym anvandareMember19 april, 2007 at 16:29 #770118Anonym anvandareMemberVilken snygg journal jag gjorde haha.