Satsningen mot Mr. Olympia-pallen 2030 (Förhoppningsvis a lot of pics!)

Home Forums Dagböcker Satsningen mot Mr. Olympia-pallen 2030 (Förhoppningsvis a lot of pics!)

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • Author
    Niclas Holgersson wrote:
    Ser bra ut :up:

tack så mycket :D gör mig glad, är lååååååångt ifrån nöjd men man har väl tålamod ;)

Vila idag, träningskompanjonen sköt upp tills imorgon. Första dagen på länge med fint väder så det var väl lika bra de :p

Rygg och vader

Eftersträvade kontakt i rygg passet. fick det inte. Körde ganska tungt emellan åt. Detta pass var lite skumt, jag fick aldrig ngn riktigt koncentration och jag gick runt och små testade lite ny övningar och bytte vikter fram och tillbaka, men här iaf övningarna emellan som jag gjorde :

RYGG

Chins
    6 st
    5 st
    ………

Latsdrag ( byte hantag flera gånger)
    60×12
    70×9

Ny övning ( du har en rak stång som du lägger handerna över, med raka armar ska du i stående position dra ner raka armar mot lårets framsida)

25×8
    25×12
    30×6

Kabelrodd
    70×7 / lite tungt va
    60×12
    50×15 / försök till kontakt

VADER

Vadpress i hacklift
    40×20
    70×20
    90×15

Sittande vadpress

85×15
    70×20+
    70x någonstans runt 20

Passet idag känndes sådär, tycker det är svårt att träna båda vader och rygg, nästa gång blir det lite lägre vikter och ordentligen JÄVLA UTFÖRANDE :aggresiv::

Tid: 80 min

herror wrote:
    tack så mycket :D gör mig glad, är lååååååångt ifrån nöjd men man har väl tålamod ;)

Konstigt att du inte är nöjd nu eftersom du ska stå på olympia pallen..

Calle Ekman wrote:
    Konstigt att du inte är nöjd nu eftersom du ska stå på olympia pallen..

om 22 år ;O :P

AXLAR TRICPES IDAG

Bra pass idag, härlig pump i axlarna ! inga stora vikter men långsamt och koncentrerat !

Axlar :

Hantelpress
    10×12
    10×10
    13,5×10
    16×10
    16×12

Sidolyft
    8×10
    9×8
    9×5+8×5

Framåtlyft
    12,5×8 ( stång)
    12,5×12
    15×8
    8×6 ( hantel)

SHRUGS. HÅRT HÅRT HÅRT

TRICEPS

Push-downs
    27,5×10+30×10 HÖGREP OCH PUMP !
    40×8
    Lekte lite med rep vart ngr tunga reps

”Omvänd smalbänk”

45×12
    50×10
    52,5×10
    45x runt 10

TID: 70 min. Axlarna tog 40/tricps 30 (inte hög intensitet på triceps.)

Jahaja, var ett tag sen jag uppdaterade. har börjat skolan och varit på klassresa så jag har inte hunnit träna på snart 10 dagar. Har haft en bröstpass som jag inte skrev in. Det var ett vanligt bröstpass där jag kännde mig lite svagare än vanligt i bänkpressen. Men idag tar jag upp träningen igen och inleder med ett ben/biceps pass !

okej… dagens pass blev inte så lyckat. Efter två set ben och ett biceps set med riktigt hög intensitet så mådde jag riktigt illa, så jag hoppade av och gick hem :P

Men passet iaf:

Hacklift
    kvx25
    20×25
    40×15
    55×12
    65×10

Benspark
    80×10
    90×10 (stannade uppe på den sista och höll den uppe så länge jag kunnde)
    100×9 / fail

Scottcurl
    10×12
    16×8
    16×8

Här slutat jag för jag blev yr :P Är ändå taggad till bröstpass imorrn. flyttade biceps träningen till ryggpasset på tisdag.

TID: inte många minuter.

herror wrote:
    BUTTERFLY

HANTELPRESS

Så här ser gymmet ut förövrigt

Där koollar jag fram bakom allt bråte. Bättre fysik bilder kommer !

Älska Old-school gym :D

Härligt, ännu en gymkåt 16-åring. Kör på med allt och gasa nu ! :D

Har fått hem mitt nybeställda kosttillskott idag. Det blev en burk nitroFx,en burk EsaPro och 2 kg gainer (massFX). Och var precis nere för att ta en dos nitroFx…. Det var det jävligaste jag ngnsin smakat! så sjukt äckligt så att hela inte ens gick ner, sista klunken kväljde jag upp… Nu ska jag snart ner och ta en dos esapro innan träning, ska vi se hur det smakar. Sen blir ett monster pass för brösten!

hehe hoppas den smakar bättre =). jag tänkte också tappa vikt efter nyår får se hur det blir. =) lycka till å kör hårt :up:

Skit i smaken va faN! :up: Bara de funkar så.

Då va bröstpasset genomfört! Jag har minskat vikten nu och börjat köra lååångt ner och långsamt och verkligen tar i med brösten. Känndes helt ok bara att jag nu måste köra – bröst-axlar och triceps i samma pass eftersm jag bara kommer orka med 3 pass i veckan nu när skolan har börjat. För övrigt fick jag inte i mig EsaPro’n för det va hemsk. Ska köpa fun light och ha i och se hur det går.

Mannish wrote:
    Skit i smaken va faN! :up: Bara de funkar så.

Hm, utebliven pump men det kommer kanske senare (y)

Esios wrote:
    hehe hoppas den smakar bättre =). jag tänkte också tappa vikt efter nyår får se hur det blir. =) lycka till å kör hårt :up:

det gjorde det inte ;) Okej, tack så myckjet och lycka till själv :D

Viewing 15 posts - 31 through 45 (of 45 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.