- This topic is empty.
-
AuthorPosts
-
14 maj, 2009 at 21:37 #647248Anonym anvandareMember
Precis kommit hem efter en runda på cykeln. Körde med ett gäng som ska köra Vätternrundan på c:a 9h. Jag säger bara det att lycka till. Vissa i det gänget kommer nog hamna runt 12-13 kanske…om det.
Iaf. Totalt blev det 90km för mig idag. Drygt 80km träning, passet med Vätterngänget var runt 70km men jag och en annan kille drog på rätt så bra hem också så jag räknar det som träning.
I tisdags körde jag Bröst och Axlar
I onsdags körde jag Rygg och Biceps.I morgon blir det nog vila. Kanske en promenad på kvällen med stativ och kamera och kanske avbilda nått fint i sthlm. Får se hur det blir med det. :nerd:
15 maj, 2009 at 06:40 #647249Anonym anvandareMemberEn utav favvojournalerna. Ha en bra helg hörrudu!
90km var starkt!
15 maj, 2009 at 07:47 #647250Anonym anvandareMembermelancoolio wrote:Precis kommit hem efter en runda på cykeln. Körde med ett gäng som ska köra Vätternrundan på c:a 9h. Jag säger bara det att lycka till. Vissa i det gänget kommer nog hamna runt 12-13 kanske…om det.Iaf. Totalt blev det 90km för mig idag. Drygt 80km träning, passet med Vätterngänget var runt 70km men jag och en annan kille drog på rätt så bra hem också så jag räknar det som träning.
I tisdags körde jag Bröst och Axlar
I onsdags körde jag Rygg och Biceps.I morgon blir det nog vila. Kanske en promenad på kvällen med stativ och kamera och kanske avbilda nått fint i sthlm. Får se hur det blir med det. :nerd:
Som tur är skulle visst inte alla köra på 9h, men jag undrar då vad de gjorde i den gruppen. Förstörde ju för oss andra kan man ju lugnt säga…. ”lucka… det är lucka.. men vänta då.. det är ju en lucka…. buääää buääää”
Rock on!
15 maj, 2009 at 07:53 #647251Anonym anvandareMemberGymTT wrote:En utav favvojournalerna. Ha en bra helg hörrudu!90km var starkt!
Tack TT. Det var ganska lugna 9 mil varav 1 av dom var uppvärmning så den kan man nästan räkna bort helt.
Ser att jag antecknat lite fel träningspass på styrkedelen men det är inte så noga med det denna vecka. Ska bli bättre på att skriva ner styrkepassen från nästa vecka, tänkte börja köra lite hårdare igen nu när jag anpassat mig lite mer till cyklandet.
Trevlig helg på dig med!!
15 maj, 2009 at 08:00 #647252Anonym anvandareMemberMats E. wrote:Som tur är skulle visst inte alla köra på 9h, men jag undrar då vad de gjorde i den gruppen. Förstörde ju för oss andra kan man ju lugnt säga…. ”lucka… det är lucka.. men vänta då.. det är ju en lucka…. buääää buääää”Rock on!
Haha. Ja det var en väldigt speciell samling cyklister igår
Jag har ju själv inte ens blivit så knäpp att jag ska ge mig på Vättern men vissa som tog ”vår” grupp borde nog se över sin prestationsnivå
16 maj, 2009 at 20:08 #647253Anonym anvandareMemberVarit ute och cyklat knappa 90km inkl. uppv och nedv.
Träningsrunda 70km (ensam, ingen draghjälp) snitt 32,5km/h
Är ganska nöjd med dagens pass. Var varmt när jag drog iväg…fryser som en gris nu.
Pizza!
Razzia på gång kanske?
[img=http://farm3.static.flickr.com/2331/3536213046_65dbbc08bf.jpg?v=0] -
AuthorPosts
- You must be logged in to reply to this topic.