Sex, träning och rock n’roll

Home Forums Dagböcker Sex, träning och rock n’roll

• This topic is empty.
Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 439 total)
  • Author

Den här veckan har jag slitit som ett djur. Ett sånt här djur:

Jag tyckte att det var dags att sluta med det, så jag tränade lite.

Först gjorde jag två set på tio reps med 50 kilo i knäböj. Sen skulle jag sätta igång och lyfta bänkpress, men märkte att jag hade fått dåliga axlar, så jag gick in och gjorde lite chins, armhävningar och crunches i stället.

Skriv igen förfAN!

Pallar inte! :p

Men får se, kanske. :)

Igår tränade jag marklyft. Jag har träningsvärk i låren i dag.

Försökte ha perfekt teknik, men mitt i alltihop kom jag på att jag inte hade full koll på hur man gör. Får ta och läsa igenom Martin Löwgrens artikel igen.

Joggade en runda, sen styrka.
    OHP, stångcurl och crunches.

Nice! :)

Härligt att du uppdaterar dagboken någon gång om året:D Kör hårdddt

Tack ska ni ha grabbar!

henkebenke wrote:
    Igår tränade jag marklyft. Jag har träningsvärk i låren i dag.

Försökte ha perfekt teknik, men mitt i alltihop kom jag på att jag inte hade full koll på hur man gör. Får ta och läsa igenom Martin Löwgrens artikel igen.

[youtube=8-O_MT72rck&feature=fvst]

You’re welcome! Öva nu, så kommer du inse hur roligt det är med marklyft.

Lasta bar apå och kör tills det smäller, funkar alltid. Sedan kan du bli förtidspensionär med lite tur.

Peter Fredriksson wrote:
    You’re welcome! Öva nu, så kommer du inse hur roligt det är med marklyft.

Tack som fan! Det var mest det där om man skulle ha stången mot smalbenen eller inte som förbryllade, har läst nånstans att man kan ha den en bit ifrån och så glömde jag var jag hade läst vad.

Huffo the A-LagaRe wrote:
    Lasta bar apå och kör tills det smäller, funkar alltid. Sedan kan du bli förtidspensionär med lite tur.

Det är det jag satsar på också, men jag måste ju skriva i journalen att jag kör med rätt teknik om försäkringsgubbarna läser det här!

kaptenröd wrote:
    stången ska helst vara mot smalbenen och följa benet hela vägen upp, vid startposition ska stången vara ovanför mitten av foten (instruktioner jag fått av tyngd- och styrkelyftare)

Tack!

Jag heter Boris och är medlem i den ryska maffian.
    [img=http://i404.photobucket.com/albums/pp130/Hendrong/P1010203.jpg]Dagens träning: jag skulle vara hardkår och springa en jättelång runda, men efter 1/3 kände jag mig stel och började gå i stället. Efter ytterligare 1/3 kände jag mig stel igen, så jag sprang resten.
    Nu känner jag mig hyfsat mjuk.

Don’t take the piss Boris!

David Eriksson wrote:
    Don’t take the piss Boris!

Ok!

Viewing 15 posts - 226 through 240 (of 439 total)
  • You must be logged in to reply to this topic.